UFC 242: Khabib vs. Poirier (La 7.9.2019 Abu Dhabi)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Molemmat pääsi painoihin eikä näytä ainakaan ulkoisesti puolikuolleelta.

Virallisessa punnituksessa Khabib näytti aika heikossa kunnossa olevan, ainakin omaan silmään.

Toivon Dustinille voittoa, mutta aina on Khabib voittanut.
Jospa ois painoveto ollut Khabibille liikaa ja vartalo osumista kuivat sisäelimet alkaisi kyykyttämään. Oiskohan TKO erässä 4. Dustinille. =)

Virallisessa punnituksessa Khabib näytti aika heikossa kunnossa olevan, ainakin omaan silmään.

Toivon Dustinille voittoa, mutta aina on Khabib voittanut.
Jospa ois painoveto ollut Khabibille liikaa ja vartalo osumista kuivat sisäelimet alkaisi kyykyttämään. Oiskohan TKO erässä 4. Dustinille. =)

Ihan normaali Khabitus. Esim. painin SM vaa’alla poikkeuksetta tuon näköisinä ollaan. Tunnin päästä tosta on paino noussut jo muutaman kilon ja äijä iskussa. Ei noista pysty päättelee mitään. Ongelmat alkaa vasta punnituksen jälkeen jos ruoka ei imeydy. Tuolla tasolla veikkaan jokaisen olevan kanyyli laskimossa hotellihuoneessa ja seuraavana päivänä ei mitään enää vaikutusta punnitusvedoista

Kaveri paljon leireilly tuolla Dagenstanissa. Khabibin isä vetää treenejä ja Khabibkin usein mukana. Kuulemma todella ystävällistä ja mukavaa porukkaa. Siellä on vapaapainin MM ja Olympia voittajaa seassa, joten ihan kohtuu tasoinen jengi.

Ihan normaali Khabitus. Esim. painin SM vaa’alla poikkeuksetta tuon näköisinä ollaan. Tunnin päästä tosta on paino noussut jo muutaman kilon ja äijä iskussa. Ei noista pysty päättelee mitään. Ongelmat alkaa vasta punnituksen jälkeen jos ruoka ei imeydy. Tuolla tasolla veikkaan jokaisen olevan kanyyli laskimossa hotellihuoneessa ja seuraavana päivänä ei mitään enää vaikutusta punnitusvedoista

Joo, näin voi olla. Omaan silmään vaan näyttää pahalta.

Onhan se Khabib kuitenkin neljästi missannut painot ja kerran joutunut sairaalaan, niin luultavasti aika tarkalla marginaalilla menevät. Ei paljoa pelivaraa jätetä kun bokseritkin liikaa.

Olikohan Cormier antanut vinkin, että pyyhkeestä voi vähän ottaa tukea... =)

Joo, näin voi olla. Omaan silmään vaan näyttää pahalta.

Onhan se Khabib kuitenkin neljästi missannut painot ja kerran joutunut sairaalaan, niin luultavasti aika tarkalla marginaalilla menevät. Ei paljoa pelivaraa jätetä kun bokseritkin liikaa.

Olikohan Cormier antanut vinkin, että pyyhkeestä voi vähän ottaa tukea... =)
Kyl ne yleensä selvii jos vaan puntari selvitetään. Silloin olisi eri jos ei ota iv nesteytystä. En tiedä saako muslimit tehdä, mutta uskoisin. Kroppa voi kyllä lyödä sellasen stopin kun alkaa tankkaamaan suun kautta. Ei tuo sun veikkaus varmaan kaukana ole, mutta mä kyllä luotan niihin lääkäreihin kun taustalla.
Joka tapauksessa ihan älyttömiä vetoja siellä lähes jokaisella. Muutenkin ihan hoikkia ja siitä repästään runsas kymppi pois. No ne on huippu-urheilijoita.

Itse en painoa alkaisi pudottamaan vaikka olisin huippuurheilija. Ottelisin luonnollisessa painoluokassani eli raskaassa sarjassa. Painonpudottaminen ei ole terveellistä, rasittaa ja heikentää muutenkin ja vie aikaa.

Unibetilla Poirierilla kerroin 4,35. Melkein olin jo laittamassa, mutta tulin järkiini. Ei tuota Nurmista ole kukaan voittamassa.
No ei siinä paljoa menetä jos vaikka 20 e laittaa. Itse tein Veikkauksen pitkävetoon Poirier, Packalen, Felder 20 eur. 23 kerroin. Khabibia ei kannata pelata mitenkään kertoimien valossa vaikka onkin todennäköinen voittaja,. Mutta jos joku Khabibin voittaa niin se on Poirier tänään. Sillä on hyvä mindset, mielestäni riittävästi sitä "kippiä". Haluaisin että UFC:llä on 1 mestari jolla ei yhtään tappiota ja Khabib sellainen on, mutten ala itseäni viiltelemään jos Poirier voittaa koska on erittäin tyylikäs ottelija ja mielestäni hienosti tullut mestaruusmatsiin,. Muutamia tappioita ennenkuin kehittyi tähän pisteeseen. Prosenteilla ei väliä mutta näen että 70/30 tää on Khabib. Voimaero mielenkiintoista nähdä.

Mainio kortti. Vedonlyönti mielessä ei niin paras, tässä on varmoja voittajia hyvä määrä, mutta kertoimet niin pieniä niin ei isoja rahoja tästä tuu saamaan.
Varmat voittajat:
Khabib - Dustin tulee olemaan parhaassa kunnossaan mitä koskaan, mutta se ei vaan riitä. Khabib on omalla levelilillään. Ei ole syyttä kaikkien aikojen kovin LW. Ainoastaan Fergusonista voi olla jotain vastusta Khabibille.
Islam Makhachev - Khabibin tuleva manttelinperijä. Ehdottomasti top 5 ottelijoita, tulee voittamaan vuodenvarmasti.
Blaydes- Curtis ehdottomasti top 3 hewareita, tulee voittamaan matsin ja todennäköisesti pisteillä.
Ottman Azaitar - Ikävä sanoa vaikka vastassa on suomalainen, mutta liian kova luu Packalenille.
Paul Felder tulee voittamaan.
Noilla saa unibetillä 6.17 kertoimen niin kyllä helpot taskurahat on pakko käydä hakemassa.

Viimeksi muokattu:
Mun on pakko sanoa että en usko Packalenin voittoon melkein yhtään. Jos saa homman painiksi niin ehkä. Mutta Teemun pystyottelu ei ole mun mielestä ollut tekniikan eikä etenkään nopeuden suhteen lainkaan tarpeellisella tasolla enkä usko etttä asiassa on tullut mitään isompia muutoksia.

Mainio kortti. Vedonlyönti mielessä ei niin paras, tässä on varmoja voittajia hyvä määrä, mutta kertoimet niin pieniä niin ei isoja rahoja tästä tuu saamaan.
Varmat voittajat:
Khabib - Dustin tulee olemaan parhaassa kunnossaan mitä koskaan, mutta se ei vaan riitä. Khabib on omalla levelilillään. Ei ole syyttä kaikkien aikojen kovin LW. Ainoastaan Fergusonista voi olla jotain vastusta Khabibille.
Islam Makhachev - Khabibin tuleva manttelinperijä. Ehdottomasti top 5 ottelijoita, tulee voittamaan vuodenvarmasti.
Blaydes- Curtis ehdottomasti top 3 hewareita, tulee voittamaan matsin ja todennäköisesti pisteillä.
Ottman Azaitar - Ikävä sanoa vaikka vastassa on suomalainen, mutta liian kova luu Packalenille.
Paul Felder tulee voittamaan.
Noilla saa unibetillä 6.17 kertoimen niin kyllä helpot taskurahat on pakko käydä hakemassa.

Veikkausvihje: laittakaa kaikki vedot toisinpäin kuin vuohipaimen sanoo, niin voittomahdollisuudet triplaantuu ;)

Mun on pakko sanoa että en usko Packalenin voittoon melkein yhtään. Jos saa homman painiksi niin ehkä. Mutta Teemun pystyottelu ei ole mun mielestä ollut tekniikan eikä etenkään nopeuden suhteen lainkaan tarpeellisella tasolla enkä usko etttä asiassa on tullut mitään isompia muutoksia.

No kertoimet ovat ainakin Azaitarin puolella vedonlyöntisivustoilla; Azaitarin voittoa voi hakea sellaisella 1,5 kertoimella, kun taas Pacun voitolle tarjotaan n. 2,5. Eli hieman huonommat todennäköisyydet tarjotaan Packalenin voitolle Azaitarista, kuin Felderin voitolle Barbozasta. Jos se nyt mitään kertoo. Edellämainitut ovat muuten meikäläiselle kortin mielenkiinoisimmat matsit titteliottelun lisäksi. Olen näemmä kaikissa altavastaajan puolella, että toivottavasti edes joku noista menisi todennäköisyyksien vastaisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom