UFC 236 - HOLLOWAY VS POIRIER 2 Sat, Apr 13 / 7:00 PM PDT State Farm Arena, Atlanta United States

Max lampenee ehka hitaasti mutta viimeiset nelja matsia on kuitenkin TKO voittoja, on siina ihan hyvin iskuissa kaatoa.

Ei huono ole, mutta ei kuitenkaan KO voittoja myöskään. Nyt sarjaa ylempänä, vastustajilla oletettavasti enempi voimaa, leukaa ja kaatoa, niin hyvä olis jos Max löytäis lisää ruutia iskuihin. Uskoisin että löytääkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Veikkaisin että Gastelumin voitto tai tappio ei ole täyden ajan sellainen, paljonko kerroin oli tolle yksinään?

7.5

Gastelumia ei ole ainakaan ikinä tyrmätty, eikä pahoissa ongelmissa ole muistaakseni ollut edes Woodleyn kanssa. Kelvinilä on vaikea lyödä ja kädet jopa paremmat kuin Adesanyalla. Painissa myös merkittävä etu Kelvinille.

Toki voi käydä niin, että jompi kumpi tyrmää, mutta itse näen, että voi mennä helposti myös pisteille ja sillon Kelvin voittamasa alasvienneillä ja paremmalla boxauksella.

Mielestäni kaikkea muuta kun helppo 50e, Adesanya on vielä hieman katsomaton kortti. Silvakin onnistui näyttämään hyvältä ensimmäistä kertaa sitten vuoden 2012 Isrealia vastaan.
Silva onnistui näyttämään hyvältä koska ottelivat pystyssä Israelin kanssa hyvin samalla tavalla. Ottiko Israel sitten osumaa, Ei. Entä vaikka Bisping, no Bisping kävi kanveesissa vuonna 2016, jolloin Silvan voitto oli hyvin lähellä. Israelin pysty ei ole kovinkaan katsomaton kortti, ainakaan 28 potkunyrkkeilymatsin puolesta. Mielestäni Israel on aivan omaa luokkaansa.

Israel pommittaa kelvinistä tko voiton. En usko, että kelvin onnistuu voittamaan, koska kelvinin voitto perustuisi iholle pääsemiseen ja nakkikiskaheijarilla tyrmäys. Israel on vaan liian hyvä ja ulottuva pystyssä, että kelvin voisi voittaa.

Holloway toivottavasti vie, mutta poirier on niin hyvä että aika fifty-sixty mun kirjoissa tämä matsi.

Israel pommittaa kelvinistä tko voiton. En usko, että kelvin onnistuu voittamaan, koska kelvinin voitto perustuisi iholle pääsemiseen ja nakkikiskaheijarilla tyrmäys. Israel on vaan liian hyvä ja ulottuva pystyssä, että kelvin voisi voittaa.

Holloway toivottavasti vie, mutta poirier on niin hyvä että aika fifty-sixty mun kirjoissa tämä matsi.

Jep, samoilla linjoilla. Israel on hyvä kontrolloimaan nimenomaan etäisyyttä ja se on tässä matsissa avain voittoon. Se että tuleeko voitto tyrmäyksellä vai pisteillä, paha sanoa.

Holloway toivottavasti vie! Kova matsi tulossa, vaikka Poirier voittikin ekan kohtaamisen, niin Max on kyllä kehittynyt ottelijana enemmän kuin Poirier.

En sitten uskaltanut pistää edes tupla-järjestelmällä rahaa OSP - Poirier - Gastelum, mutta varaan silti oikeuden manata jälkikäteen, jos olisikin osunut :david:

Itse laitoin muutaman kympin tälle uudelle tsetseenilupaukselle, joka tekee kohta UFC debyyttinsä Max Griffiniä vastaan. Odotan aivan totaalista dominointia häneltä umpisurkeaa Griffiniä vastaan.

Megan Olivi näyttää espn:n lähetyksessä siltä, että voi purskahtaa hetkenä minä hyvänsä ulos tiukasta topistansa. HUH HUH!

Onni on espn:n kelaustoiminto. Herkkä hetki meganin ja chaelin välillä
joo.png

Viimeksi muokattu:
Onpa hyvä matsi gastelum vs. adesananya so far. Gastelum oli varsinkin ensimmäisessä erässä paljon parempi kuin mitä uskoin mahdolliseksi.

edit. Toivottavasti gastelum tajuaa lopettaa painimisen. Oli hyvä mahdollisuus lopettaa matsi tuohon 4. erän loppuun, jos olis vaan jatkanut pystyssä ottelemista.

Viimeksi muokattu:
Onpa hyvä matsi gastelum vs. adesananya so far. Gastelum oli varsinkin ensimmäisessä erässä paljon parempi kuin mitä uskoin mahdolliseksi.

edit. Toivottavasti gastelum tajuaa lopettaa painimisen. Oli hyvä mahdollisuus lopettaa matsi tuohon 4. erän loppuun, jos olis vaan jatkanut pystyssä ottelemista.
Todella hyvä matsi! Joo, mutta mulla veto Gastelumin decision voitolle, joten toivottavasti grindaa painilla voiton, haha

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom