UFC 227: Dillashaw vs. Garbrandt 2 (La 4.8.2018, Los Angeles)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En kyllä ymmärrä tota Codyn lyöntien lataamista? Se näyttää 4 sekuntia ennen lyöntiä että mitä aikoo tehä
 
Cejudo on äijä. Meinaa mennä haastaan HETI 135lbs vyöstä.

Mutta turha huudella että on ansainnut 135 mestaruus matsin. MM on ansainnut enemmän revanssin kuin Cejudo nousta ylempään ottamaan vyöstä.
Cruz taitaisi ansaita TJ:n kanssa matsin.
Benivadez taitaisi ansaita Cejudon kanssa matsin.

Kummatkin voittaa ottelunsa niin voisi sitä ylempää matsia harkita, vaikka voisi sen MM revanssinkin ottaa ennen sitä. Jengi kun tuntee ansaitsevansa samantien ylemmän sarjan mestaruusmatsin jos voittaa vyön.
Cormier ansaitsi omansa, Conor olisi voinut ottaa vielä Edgaria vastaan ennen lähtöä. BJ ja Randy ehti kerätä sellaisen legenda maineen että miehet ansaitsi matsejaan. Kuka hitto Cejudo on, ei MMA maailmassa painimitalit paina samalla tavalla kuin Kurt Anglen kaulalla.
 
Mutta turha huudella että on ansainnut 135 mestaruus matsin. MM on ansainnut enemmän revanssin kuin Cejudo nousta ylempään ottamaan vyöstä.
Cruz taitaisi ansaita TJ:n kanssa matsin.
Benivadez taitaisi ansaita Cejudon kanssa matsin.

Kummatkin voittaa ottelunsa niin voisi sitä ylempää matsia harkita, vaikka voisi sen MM revanssinkin ottaa ennen sitä. Jengi kun tuntee ansaitsevansa samantien ylemmän sarjan mestaruusmatsin jos voittaa vyön.
Cormier ansaitsi omansa, Conor olisi voinut ottaa vielä Edgaria vastaan ennen lähtöä. BJ ja Randy ehti kerätä sellaisen legenda maineen että miehet ansaitsi matsejaan. Kuka hitto Cejudo on, ei MMA maailmassa painimitalit paina samalla tavalla kuin Kurt Anglen kaulalla.

Jos cejudo meinaa pitää 125lbs vyön niin olen samaa mieltä sun kanssa. Jos cejudo antaa vyön pois ja haastaa 135 mestarin niin asia on mun mielestä ok. Jos cejudo myöhemmin palaa 125lbs sarjaan niin hän minun mielestä siinä tilanteessa ansaitsee päästä suoraan kokeilemaan uutta mestaria vastaan.
 
Jos cejudo meinaa pitää 125lbs vyön niin olen samaa mieltä sun kanssa. Jos cejudo antaa vyön pois ja haastaa 135 mestarin niin asia on mun mielestä ok. Jos cejudo myöhemmin palaa 125lbs sarjaan niin hän minun mielestä siinä tilanteessa ansaitsee päästä suoraan kokeilemaan uutta mestaria vastaan.

Eikö Cruzilla oo kuitenkin pikkasen sanottavaa tohon asiaan. Voittanut tosiaan TJ:n viimeksi ja ottelee samassa sarjassa, piessyt myös MM. Cejudo voitti MM splitillä.

Jos niin kovasti haluaa ylöspäin niin unohtaa vyön ja käy hakkaamassa Codyn ekaksi.
 
Eikö Cruzilla oo kuitenkin pikkasen sanottavaa tohon asiaan. Voittanut tosiaan TJ:n viimeksi ja ottelee samassa sarjassa, piessyt myös MM. Cejudo voitti MM splitillä.

Cruz on ollut niin pitkään telakalla ja häviö pohjilla etten näe vääryytenä cruz:in joutuvan ottamaan yhden voiton ennen mestaruusmatsia.

edit. tuli semmoinenkin mieleen, että nyt kun cody on hävinnyt 2 kertaa mestarilla ja mahdollisuuksia uusintaan ei enää ole niin tuleekohan cody tiputtamaan itsensä 125lbs sarjaan? Kovastihan cody on väittänyt pystyvänsä ottelemaan 125 divarissa.
 
MM. :(
Varmasti hyväksi divarille, mutta harmitti kyllä aika paljon tuo häviö. Olisi kyllä ihan hyvin voinut mennä DJ:lle, mut elämä on laiffii.

nCXKNGB.gif

Codylle toivoin myös voittoa (olisi mielenkiintoisempi tarina nyt ja jatkossa), mutta on se TJ vaan eri levelillä.
 
Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom