Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Cejudo on äijä. Meinaa mennä haastaan HETI 135lbs vyöstä.
Mutta turha huudella että on ansainnut 135 mestaruus matsin. MM on ansainnut enemmän revanssin kuin Cejudo nousta ylempään ottamaan vyöstä.
Cruz taitaisi ansaita TJ:n kanssa matsin.
Benivadez taitaisi ansaita Cejudon kanssa matsin.
Kummatkin voittaa ottelunsa niin voisi sitä ylempää matsia harkita, vaikka voisi sen MM revanssinkin ottaa ennen sitä. Jengi kun tuntee ansaitsevansa samantien ylemmän sarjan mestaruusmatsin jos voittaa vyön.
Cormier ansaitsi omansa, Conor olisi voinut ottaa vielä Edgaria vastaan ennen lähtöä. BJ ja Randy ehti kerätä sellaisen legenda maineen että miehet ansaitsi matsejaan. Kuka hitto Cejudo on, ei MMA maailmassa painimitalit paina samalla tavalla kuin Kurt Anglen kaulalla.
Jos cejudo meinaa pitää 125lbs vyön niin olen samaa mieltä sun kanssa. Jos cejudo antaa vyön pois ja haastaa 135 mestarin niin asia on mun mielestä ok. Jos cejudo myöhemmin palaa 125lbs sarjaan niin hän minun mielestä siinä tilanteessa ansaitsee päästä suoraan kokeilemaan uutta mestaria vastaan.
Eikö Cruzilla oo kuitenkin pikkasen sanottavaa tohon asiaan. Voittanut tosiaan TJ:n viimeksi ja ottelee samassa sarjassa, piessyt myös MM. Cejudo voitti MM splitillä.