Näkyykö Viaplayltä vielä ilmasiks?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No luettele vaikka niitä kovia ppv:itä mitä Diaz on myynyt. Tai TV katsojalukuja. Lukuunottamatta McGregor PPV:tä.
Ootko mitä sieniä syöny vai muuten vaan täysin pihalla asioista?
Luettele nyt vaikka aluksi kymmenen tällä hetkellä enemmän PPV myyvää ottelijaa.
Oletko itse aivovammainen? Koita nyt ymmärtää että Diaz on tällä hetkellä kiinnostava Conorin takia. Ennen Conoria ei mikään supertähti, eikä todennäköisesti Conorin jälkeenkään, varsinkaan jos kärsii yhdenkään tappion.
Katso milloin Nate on aloittanut ottelemaan ja viimeiset ottelupalkkiot ennen Conoria. Nyt on kiinnostava ja hypessä, mutta siitä on Irkkua kiittäminen. Kun Irkku on pois kuvioista, Nate palaa omalle kiinnostavuustasolle. YMMÄRSITKÖ???
Oletko itse aivovammainen? Koita nyt ymmärtää että Diaz on tällä hetkellä kiinnostava Conorin takia. Ennen Conoria ei mikään supertähti, eikä todennäköisesti Conorin jälkeenkään, varsinkaan jos kärsii yhdenkään tappion.
Katso milloin Nate on aloittanut ottelemaan ja viimeiset ottelupalkkiot ennen Conoria. Nyt on kiinnostava ja hypessä, mutta siitä on Irkkua kiittäminen. Kun Irkku on pois kuvioista, Nate palaa omalle kiinnostavuustasolle. YMMÄRSITKÖ???
19.95 maksaa fighting paketti.Itselleni vastaten ni 05.00 näköjään alkaa ja 26e näyttäis olevan nettihinta. Jää hankkimatta kun kortti kahta päämatsia lukuunottamatta täysin paska.
Veikkaan diaz voittaa lukolla taas ja johnson pisteillä.
Varmasti täysin eri asia tulee olemaan McGregor saagan jälkeen, koska nyt vasta oikeasti Diaz tuli esille isolle yleisölle. Saattaa jopa yltää veljensä tasolle.
Conorilla on taas about kaikki pelissä tosin on jännä nähä mitä selityksiä ne tällä kertaa keksii mikäli tappio tulee. Ei Nate ala mitään sukeltelemaan mut voi olla treenimotivaatio aika vähissä ku voitti ilman camppiakin ja ei ole käytännössä edes väliä häviääkö ottelun