Ai tää?
Katoin kaverin kanssa tuon UFC:n ja kaverikin alkoi fanittaa Karolinaa. Karolinan matsit on tosi hyviä aina.
Jep :D Kuinka tuosta ei voi olla pitämättä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai tää?
Katoin kaverin kanssa tuon UFC:n ja kaverikin alkoi fanittaa Karolinaa. Karolinan matsit on tosi hyviä aina.
Jos Lawler ottelee suht vammattomana, niin Woodley menettää tajuntansa lauantaina.Toi Woodley on kyl itsensä suurin ja samalla myös varmaan ainoa fani. Todella rasittava jätkä
Toi Woodley on kyl itsensä suurin ja samalla myös varmaan ainoa fani. Todella rasittava jätkä
Sääli kun Scoggins joutui vetäytymään, olin varma että tää jäbä tulee olemaan illan stara. Thug Rose on illan kuumin nimi siitä huolimatta ja tämän vakuuttavan voiton seurauksena Rose tulee olemaan stara joka vie tittelin Joanna Tsatsikilta. Ellei onnistu Joannan titteliä ryöstämään niin joka tapauksessa painoluokan parhaan tittelimatsin ainekset on paikallaan.
Woodley on tylsä. Lawler by homicide viimeistään neljännessä.
Brown pahoinpitelee ja nolaa Ellenbergerin.
Carla Parsa kuitenkin riepotteli Rosea aika pahasti. Rosen painin pitää olla kehittynyt mun mielestä enemmän. Ei se niin vakuuttavalta näyttänyt sitä pikkutylsimys Torresia vastaan.
Mitas mielta ootte Riveran 2.40 kertoimesta
Voi olla. Parsa voitti tuon matsin ja Rosen puhdas paini ei ollut silloin vaaditulla tasolla. Se puoli voi olla kehittynyt huomattavasti, tai sit ei. Mun oma fiilis on et Rose on kehittynyt joka osa-alueella ihan perkeleesti, enemmän kuin muut tytöt, ja voitto tästä vie tittelimatsiin. Vahvuudet on tietenkin muualla kuin painissa mut Joannaa vastaan ei voittoa painimalla edes oteta. Liikkuminen, nyrkkeily ja kuristukset tuo Roselle tittelin tämän vuoden puolella.
Rose on tainnut erota Pat Berrystä ja voipi olla, että tuo näkyy hänen esityksissään. Viime matsin jälkeen Rose sanoi, että haluaa pitää taukoa ja on jotain ongelmia treenimotivaation kanssa. Mulla on sellainen tunne, että Karolina voittaa Rosen suvereenisti.