UFC 2009 Undisputed

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään opin aika hyvin pelaan, mutta alussa kun menin nettiin pelaa tuli hävisin varmaan kymmenesti samantien..... Flying armbar on kova sana! ja mullakin tapana valita bjj jätkä + siihen vielä boxing niin aah

jotenki hetken pelanneena tuo career tuntuu vähä jäykältä.. hiukan pettymys, ei samaa tunnetta ku demossa mätti niillä huippu äijillä.

menee mulla vaan pystyotteluks, potkuja ja lyöntejä, kun en osaa tehdä mitään matossa, positiota vaihtaa mut lukot ei onnistu.

mitäs pitää tehä ku vastustaja istuu päällä ja hakkaa mut tajuttomaks, 5matsia hävinny putkeen

Joko yrität vaihtaa asentoa, torjua tai ottaa lennosta lyöntiä kiinni. :)

edit. tai sitten sidot vastustajaa niin kauan, että tuomari komentaa pystyyn.

Juzzi tarkoittaa varmasti full mountia ja itse oon kans pähkäilly sen kanssa ....
Heti kun saa otteen niin ei kun uusiks vaan takoo perkl?! koita siinä sitten kun aina ko!

Kokeilet vaan hinkkaa minor ja major transitoneita, ja ennenkun kaveri mountissa yrität blokata sen yritykset hinkkaamalla sitä stikkiä lisää.

Mountista kannattaa koittaa päästä halfguardiin josta sitten on mahdollista koittaa kimuraa tai sitten mountista vaihtaa backmounttiin mistä sitten kiepauttaa itsensä guardiin.

Itellä on pahimmat puutteet ehdottomasti clinchissä 2 tappiota tullut ihan vaan sen takia kun en ole päässyt siitä pois.

Tottakai on

Joo, hölmö kysymys. Sekaannuin. Onko tuolla voimalla sitten paljon pelissä merkitystä vai enempi pelaajan tekniikalla? Esim. Onko Chris Lebenin leuka graniittia mahdollistaen villien heijarien hakemisen?

Youtubesta kattellessa tuntuu, että aika tasavahvasti saa kaverit tiputettua.

esim tito ortizille en mahda mittää omalla ukolla. se vie kokoaika mattoon ja sielä sit oonki, sit tekee ton full mountin ja se onki menoa. ehkä mun äijällä on väärät taito pisteet

Kyllä muuten hyvin herkästi nousee agre kun tätä peliä pistää menemään ja on häviöllä! :D

Kyllä hieman ketutti kun pistin kolme kertaa peräkkäin toiselta melkein tajun kankaalle, mutten saanut viimeisteltyä, ja sitten kun toinen saa ekan kerran vietyä maahan niin samantien vääntää jalasta ja siihenhän se sitten päätty.

E: Livessä siis.

voi jumalauta kyllä sappi kiehuu, en löydä keinoja ton full mountin kääntöön.. siihen ku joutuu niin on vaan viivtystaistelua koska tipahtaa taju. ei vittu että menee hermo. jokainen häviö samalla tavalla.

voi jumalauta kyllä sappi kiehuu, en löydä keinoja ton full mountin kääntöön.. siihen ku joutuu niin on vaan viivtystaistelua koska tipahtaa taju. ei vittu että menee hermo. jokainen häviö samalla tavalla.

Ota Bjj ukkeli niin pääset varmasti alta pois tai toinen vaihtoehto on että heti kun joudut halfguardiin tai guardiin niin nappaan Triangelin tai kimuran.

Pääset sieltä pois kaikilla ukkeleilla. Lue ohjeet tarkasti.

Elikkä. Oikeaa tattia alaviiston kautta ympäripyöräytys. Kun vedät tatin alaviistoon, niin ukkosi yrittää mennä kyljelleen, silloin pyöritä tattia muutaman kerran. Jos alaviistoon kääntäminen ei liikuta ukkoasi, tee uudestaan.

Tilasin ton ennakkoon Thehutista, peli ei ole tullut vieläkään eikä niin rahoja kuin katevaraustakaan ole velotettu tililtä, tilausvahvistuksen olen silti saanut.:curs:

Onko muut saaneet pelin ajoissa ko. puljusta?

Back
Ylös Bottom