UFC 2009 Undisputed

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
Pelillä on aikas heikko saatavuus, koska maahantuojalla on varastot tyhjänä. Eilen kaveri soitti Anttilasta ja sano, että täällä näitä olis, mutta sanoin, että haen sen sitten Lauantaina. Noh, olishan se pitäny käydä hakee heti pois koska nyt sitä ei enään löydy mistään.

Ilmeisesti toi Guitar Hero: Metallica ja Sims3 julkasu samaan aikaan on se syy miksei liikkeiden sisäänostajat ole ollu oikein hereillä. On menny koko pelin julkasu vähän ohi vissiin. Ainakin näin Gigantissa sanottiin.

Ei muuta kun tilaamaan sitten UK:sta! Sieltä löytyy, omakin tulossa jo!! :) Täältä löytyy myös sitten turneeseen osallistuja boxilla! Lisäilkää jaketzu liveen ketä boxilla pelailee

Eilen kävin hakemassa Tiltin pelikaupasta, kun Gamestopissa, Gigantissa taikka marketeissa ei tätä hyllystä löytynyt. Careeria en jaksanut kuin muutaman matsin, mutta muuten noita yksittäisiä otteluita oon mättänyt eri ukkeleilla. On kyllä asiallinen peli kaikin puolin. Viikon päästä kavereiden kanssa peli-ilta ja turpajaisia tiedossa! :thumbs:

Perjantaina aamulla kävin heti hakemassa :) On kyllä hyvä peli n. 10 matsia careerissa otettu iha ok:lta vaikuttaa, on kyllä jotain pieniä miinuksia.
Lisäilkääpäs Tob4 liveen jos haluatte pelailla.

Career alkaa mennä vähän tylsäksi kun tittelin on saanut omakseen, nyt sitten vaan olen puolustellut vyötä vuorotellen Hughesia, Kossia ja GSPtä vastaan... eikö tässä saa edes vaihdettua painoluokkaa?

Jotenkin tuo mattovääntö tuntuu kauhean hankalalta, ei millään pääse matossa kunnolla mättämään. Mieluummin tulee melkein paukuteltua pystyssä.

Career alkaa mennä vähän tylsäksi kun tittelin on saanut omakseen, nyt sitten vaan olen puolustellut vyötä vuorotellen Hughesia, Kossia ja GSPtä vastaan... eikö tässä saa edes vaihdettua painoluokkaa?

Voit vaihtaa vaikeusastetta. Jos se on jo tapissa olet mun idoli:hyvä:

nim. 25 matsia ja ranking 12.

Onlinen puolelle siirryin. Nyt takana 9 matsia joista 7 voittoa ja 2 tappiota.. yllätys yllätys kaikki voitot ovat tyrmäyksiä :D Taktiikkana valita itselleni BJJ pohjainen tyyppi koska sillä pääsee helpoiten ylös jos joku painijyrä vie maahan.

Prkl ku en ymmärrä noita subien tekemisiä kunnolla vaikka tutorialitkin kattonu. Eilisessä demon kolistelussa kaveri veti shogunilla miulle hyppy armbarin, tienny että tollasiaki voi tehä. Tänää kolis sitten postissa peli thehutista ja täytyy sanoa et helvetin nopeeta palvelua brittifirmalta :worship: Tää päivä taitaaki mennä sit pelin hakkaamises. WAR.

Prkl ku en ymmärrä noita subien tekemisiä kunnolla vaikka tutorialitkin kattonu. Eilisessä demon kolistelussa kaveri veti shogunilla miulle hyppy armbarin, tienny että tollasiaki voi tehä. Tänää kolis sitten postissa peli thehutista ja täytyy sanoa et helvetin nopeeta palvelua brittifirmalta :worship: Tää päivä taitaaki mennä sit pelin hakkaamises. WAR.

Mitäs vittua? En oo ite vielä The Hutilta peliä saanut. Täytyy lootasta käydä katsomassa vielä.

Eiku niin joo, mun katiskapleikkari onkin korjattavana. Mutta jos tänään tulee peli, niin meen tutun luo omilla avaimillani pelaamaan sitä :hyvä:

Meikällä netin tulokset 15 voittoa, ja 0 tappiota tähän mennessä.. 6 TKO ja 9 Submissionii.. Niin hyvä taktiikka itellä, että toimii aina :D

Ettei vaan olisi se että aina kun häviää niin lähtee koneesta virta vikkelään :D
Ei viitti olla noin lapsellinen, ei oo kukaan vastustajakaan tehnyt vielä niin.. Mulle on sattunut kyllä huonoja vastustajia ja melkein aina saman tai alempi levusia, jolla tappioita enemmän kun voittoja.

Oli kyllä aluksi hankalaa mulle tän pelaaminen. Prkle ku sparrivastuksetkin tyrmäsivät :) Välis tekee kummallista toi peli. TV menee muutamaksi sekunniksi mustaksi. Ps3:n ostin justiinsa. Muissa peleissä ei oo samaa ongelmaa.

Ettei vaan olisi se että aina kun häviää niin lähtee koneesta virta vikkelään :D

Tämän takia en enään pelaa netissä. Kaikki paitsi yks(~10) matsia loppunut siihen että olen juuri subbaamassa tai lyömässä kaverin ulos ja vastustaja 'mystisesti' disconnectaa.
Ainoa joka on mennyt loppuun asti on kun ekalla lyönnillä tyrmäsin vastustajan. Hah, ei sillon ehtinyt paskiainen vetää piuhaa seinästä!

Muuten helmi peli.

Te jotka tylistytte kun voitatte mestaruuden ja ei haastetta löydy, niin millä vaikeusasteella pelaatte?
Ite pelannu advanced(3 vaikein) ja ekalla ukolla paras sijoitus tais olla neljäs. Eli parannettavaa löytyy ens ukolle vielä.

Career loppuu:
tietyn ajan jälkeen(en muista kuinka monta vuotta) kun NSAC ei enää anna matsaa ja Dana päästää eläkkeelle =)

Back
Ylös Bottom