UFC 2009 Undisputed

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
Mistä minä mitään tiedä, mutta oma käsitykseni tosta onlinepelaamisesta jenkki pelien kanssa on ettei se sinnäänsä rajaa peliseuraa(koska pelithän ei ole aluekoodattuja), mutta ongelma voi tulla vastaan siitä että Euro / Jenkki pelien päivitykset saattaa tulla eri aikoina, jolloin eri versioilla ei voi keskenään pelata. Ja siis PS3.

Itse pelistä, pakkohankinta. Ei väliä kuin surkee on!
Vanhoja UFC / Pride pelejä pelanneena jännittää eniten miten sulavasti liikkuvuus ja ohjaus on saatu toteutettua.
Vähän huonolta vaikuttaa että TAAS on jaoteltu ottelutyyleittäin (BJJ/Wrestling/KB/MT ym..) Näin oli jo aijemmissa UFC peleissä. Eikö näiden aika olis jo kohta ohi? Vapaampaa hahmon ottelutyylin kehitystä olisin toivonut.

Mistä minä mitään tiedä, mutta oma käsitykseni tosta onlinepelaamisesta jenkki pelien kanssa on ettei se sinnäänsä rajaa peliseuraa(koska pelithän ei ole aluekoodattuja), mutta ongelma voi tulla vastaan siitä että Euro / Jenkki pelien päivitykset saattaa tulla eri aikoina, jolloin eri versioilla ei voi keskenään pelata. Ja siis PS3.

Joo itse pelithän ei aluekoodattuja ole, mutta joissain peleissä kyllä se peliseura rajataan siihen saman version omistajiin eli jenkkiversion omistajat pelaa jenkkien kanssa. Esim. Unreal Tournament 3 on tälläinen peli. Tosin siihenkin taisi tulla päivitys myöhemmin. Nykyään ei itselle ainakaan ole tullut enää pelejä vastaan joissa ei olisi universaaleja servereitä.

Mutta lisäsisältöjen lataaminen täytyy sitten kyllä hoitaa noihin jenkkiversioihin jenkkistoresta, jos sellaisia halajaa.

Hyvältähän tuo vaikuttaa.
Kylhän toi on hankittava. Toivottavasti tos ois joku fiksu systeemi, joka mahdollistais turnaukset kavereitten kesken onlinessa tjsp.

Mitä nyt muutaman videon youtubesta katoin, niin tuomari nostaa kaverukset matosta aika nopeesti, mut aika näyttää..:rolleyes:

Back
Ylös Bottom