sekert
-
Mistä minä mitään tiedä, mutta oma käsitykseni tosta onlinepelaamisesta jenkki pelien kanssa on ettei se sinnäänsä rajaa peliseuraa(koska pelithän ei ole aluekoodattuja), mutta ongelma voi tulla vastaan siitä että Euro / Jenkki pelien päivitykset saattaa tulla eri aikoina, jolloin eri versioilla ei voi keskenään pelata. Ja siis PS3.
Itse pelistä, pakkohankinta. Ei väliä kuin surkee on!
Vanhoja UFC / Pride pelejä pelanneena jännittää eniten miten sulavasti liikkuvuus ja ohjaus on saatu toteutettua.
Vähän huonolta vaikuttaa että TAAS on jaoteltu ottelutyyleittäin (BJJ/Wrestling/KB/MT ym..) Näin oli jo aijemmissa UFC peleissä. Eikö näiden aika olis jo kohta ohi? Vapaampaa hahmon ottelutyylin kehitystä olisin toivonut.
Itse pelistä, pakkohankinta. Ei väliä kuin surkee on!
Vanhoja UFC / Pride pelejä pelanneena jännittää eniten miten sulavasti liikkuvuus ja ohjaus on saatu toteutettua.
Vähän huonolta vaikuttaa että TAAS on jaoteltu ottelutyyleittäin (BJJ/Wrestling/KB/MT ym..) Näin oli jo aijemmissa UFC peleissä. Eikö näiden aika olis jo kohta ohi? Vapaampaa hahmon ottelutyylin kehitystä olisin toivonut.