Ufc 200

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jm1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

4 otteluparia, veikkaa kunkin matsin voittaja!

• Cormier

Votes: 33 24,1%
  • Jones

Votes: 103 75,2%
  • Aldo

Votes: 53 38,7%
  • Edgar

Votes: 75 54,7%
  • Tate

Votes: 108 78,8%
  • Nunez

Votes: 18 13,1%
  • Hunt

Votes: 86 62,8%
  • Lesnar

Votes: 43 31,4%

• Total voters
    137
  • Poll closed .
Niin no... Mir nyt ei ikinä ole kovin kova painimies ollut, BJJ ja paini kun on edelleen hieman eri laji. Cain taisi olla matossa kahden alasviennin jälkeen yhteensä about 0,9s. Overeem jota pidetään kuitenkin pystyottelijana esti helposti Lesnarin alasviennin joka on hieman ihmeellistä koska Lesnarilla piti olla UFC:n ylivoimaisesti paras paini.
Onko Hunt sitten kova painimies? Cain oli mitä oli, mutta mattoon meni, Overeem matsissa Lesnar tuli lähes haudasta matsiin, ei siinä mitään jos se kertoo sitten ettei se ketään pysty viemään mattoon. Haluatko lyödä mun kaa pienen vedon että viekö mattoon vai ei? Ei lyödä ottelun lopputuloksesta vaan siitä saako Lesnar merkinnän matsin virallisiin tilastoihin takedownista? Jos olet niin varma ettei se Hunttia mattoon saa niin tässä olisi sulle helppo 20 euroa tms.

Haluatko lyödä mun kaa pienen vedon että viekö mattoon vai ei? Ei lyödä ottelun lopputuloksesta vaan siitä saako Lesnar merkinnän matsin virallisiin tilastoihin takedownista? Jos olet niin varma ettei se Hunttia mattoon saa niin tässä olisi sulle helppo 20 euroa tms.
Hmmm, jos ei Kyöpeli ota vastaan niin minä voin ainakin laittaa harkintaan, mutta mites toteutetaan että raha varmasti vaihtaa omistajaa? Sanalliset lupaukset ei passaa.

Kyllä mä uskon että matsi menee mattoon, tuskin Hunt saa Lesnarin bullrushia pysäytettyä matsin alussa. Kysymys kuuluukin, pysyykö matsi matossa vai pomppaako Hunt samantien ylös. En usko että Lesnar jaksaa Hunttia viedä mattoon viittä erää, tuskin se Huntista keskeytystäkään takoo. Subi tietty on mahdollisuus, mutta kyllä Hunto lähtee oikeutetusti matsiin ennakkosuosikkina.

Onko matsi todella 5-eränen?
Huntin 1.83 houkuttaa, jos on

edit. kerroin nyt näköjään pudonnut. 1,53

Viimeksi muokattu:
Onhan se JOS isolla, eihän Brock ole vienyt mattoon kuin Heathin, Mirin Carwinin Couturen ja Cainin.. Eihän noilla oo mitään Huntin alasvientipuolustukseen verrattuna.

No Carwinin se sai mattoon, kun Carwin oli takonut sen päätä niin pitkään että väsähti. Brock ei osaa ottaa iskuja. Tulee häviämään tämän matsin IMO.

No Carwinin se sai mattoon, kun Carwin oli takonut sen päätä niin pitkään että väsähti. Brock ei osaa ottaa iskuja. Tulee häviämään tämän matsin IMO.
Aika paradoksaalinen viesti. Carwinin kaltaisen höyhennyrkin kukisti ottamalla iskua päähän niin kauan, että Carwin väsyi. Mutta ei yhtään osaa ottaa iskuja vastaan.

Carwinin väsyminen auttoi ihan varmasti alasviennissä, mutta siitä myrskystä selviäminen on valtava saavutus Lesnarille. Ja se, että sen ensimmäisen erän jälkeen pysytteli gameplanissään, hoiti alasviennin ja oli skarppina kuristuksensa kanssa, kertoo myös omaa kieltään.

Ja Lesnarillahan uhkana ovat nimenomaan ne alasviennit. Esim. Stipeä vastaan saa ihan erilailla pelätä lyöntejä ja potkuja. Lesnarin kanssa valmistaudutaan lähinnä siihen alasvientiin ja mattomöykytykseen.

Epäilen vahvasti, että Lesnar luovuttaa heti kun Hunt saa yhden ison iskun perille, vetäytyy kilppariin ja tuomari keskeyttää ottelun nopeasti. Sen jälkeen SummerSlamiin hakemaan toinen iso tilipussi pois kuleksimasta. Hölmöähän se olis terveyttään vaarantaa Huntia vastaan, kun helpommallakin saa rahat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aika paradoksaalinen viesti. Carwinin kaltaisen höyhennyrkin kukisti ottamalla iskua päähän niin kauan, että Carwin väsyi. Mutta ei yhtään osaa ottaa iskuja vastaan.

Carwinin väsyminen auttoi ihan varmasti alasviennissä, mutta siitä myrskystä selviäminen on valtava saavutus Lesnarille. Ja se, että sen ensimmäisen erän jälkeen pysytteli gameplanissään, hoiti alasviennin ja oli skarppina kuristuksensa kanssa, kertoo myös omaa kieltään.

Ja Lesnarillahan uhkana ovat nimenomaan ne alasviennit. Esim. Stipeä vastaan saa ihan erilailla pelätä lyöntejä ja potkuja. Lesnarin kanssa valmistaudutaan lähinnä siihen alasvientiin ja mattomöykytykseen.

Niin siis en kritisoinut Lessun leukaa tai iskukestävyyttä. Yleensä kun puhutaan, että "osaa" ottaa iskuja, tarkoittaa ettei mene kilppariin ja pistä silmät kiinni ekasta jabista.
Lessu vetää paniikki puollustuksen heti ekasta jabista ja kaikki offence lentää ikkunasta ulos. Sillähän se pyörikin Carwinin kanssa täyskilpparissa matossa.

Jos ikinä sparraat nyrkkeilijöiden kanssa, huomaat että niitä ei kiinnosta pätkääkään kun niitä lyö. Saman tien tulee isku takaisin.

Phiiter varmaan viittas siihen, että Brockin leuka ei varsinaisesti ole huono, mutta mies panikoi kun tulee nyrkkiä naamaan.

Juurikin näin.

Hmmm, jos ei Kyöpeli ota vastaan niin minä voin ainakin laittaa harkintaan, mutta mites toteutetaan että raha varmasti vaihtaa omistajaa? Sanalliset lupaukset ei passaa.
Mun nimi on täällä ihan yleisessä tiedossa, ja olen kerran vedon jo hävinnyt, silloin olin valmis maksamaan mutta voittaja ei ilmeisesti halunnut nimeään paljastaa joten jäi toteutumatta, jos et luota sanaani, niin sitten ei varmaan vetoa voida lyödä, mutta ainakin 2 modeista on mulla fabo kavereissa, ja aika monta kirjoittajaa, ei pitäisi olla ongelma. Minä olen valmis luottamaan sanaasi, saan naurut jos et maksa. Rahana tuo nyt ei iso ole.

Mun nimi on täällä ihan yleisessä tiedossa, ja olen kerran vedon jo hävinnyt, silloin olin valmis maksamaan mutta voittaja ei ilmeisesti halunnut nimeään paljastaa joten jäi toteutumatta, jos et luota sanaani, niin sitten ei varmaan vetoa voida lyödä, mutta ainakin 2 modeista on mulla fabo kavereissa, ja aika monta kirjoittajaa, ei pitäisi olla ongelma. Minä olen valmis luottamaan sanaasi, saan naurut jos et maksa. Rahana tuo nyt ei iso ole.

En tiedä mistä puhutte, mut kun mainitsitte rahan ja vedot ni oon messissä!

Ok, mutta pitää panosta vielä miettiä (ei sillä että 20€ tjsp olisi iso summa, mutta pitää katsoa oddseja tarkemmin tohon vetoosi). Mut en mene Kyöpelin edelle tässä ellet halua lyödä vetoa molempien kanssa?

Meni näköjään minun alkup. pointti hieman taas ohi. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa saako Lesnar alasviennin joten lyökää vaan muut vetoa :)

Meni näköjään minun alkup. pointti hieman taas ohi. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa saako Lesnar alasviennin joten lyökää vaan muut vetoa :)
Ok, no siinä tapauksessa palailen Japi myöhemmin asiaan :)

Lessulla on tosi kova bullrushi. Hunto taas ei ole tunnettu sprawlistaan, jota siihen todellakin tarvitaan, ja Brockin alta on todella vaikea päästä mihinkään jos ei ole parantanut ottelua nimenomaan alta.

Brock voi sellaisella alkukantaisella Coleman-strengthillä ja kovalla top control taidoilla vaan muotoilla sut siihen mieluiseen asentoon ja pitää siinä ja antaa GNP:tä. Eli Hunton olis parempi onnistua pystyssä heti alussa. Alasvienneissäkin pitää taistella vimmatusti Chuck Liddell tyyliin, ettei Brock pääse asettumaan top-positioon, koska sitten sieltä on jo vaikeampi päässä pois.

Tää ottelu alkaa tuntua paremmalta ja paremmalta kun vähän mietiskelee. :pano:

Vaikka täähän on tyylillisesti matsi! Niin vain lose-lose tilanne Huntolle. Jos häviää, niin hävisi melkein 5 vuotta eläkkeellä olleelle ottelijalle, jolla taskussa alle 10 ottelua, joka ei edes ole hyvä defensiivisesti pystyssä, mikä on Hunton vahvuus. Voittaessa voitti vain eläkkeeltä tuodun lussun, niinkuin pitikin voittaa.

Viimeksi muokattu:
Vaikka täähän on tyylillisesti matsi! Niin vain lose-lose tilanne Huntolle. Jos häviää, niin hävisi melkein 5 vuotta eläkkeellä olleelle ottelijalle, jolla taskussa alle 10 ottelua, joka ei edes ole hyvä defensiivisesti pystyssä, mikä on Hunton vahvuus. Voittaessa voitti vain eläkkeeltä tuodun lussun, niinkuin pitikin voittaa.

Toisaalta vitusti rahaa ja näkyvyyttä ja mahdollisen title shotin vaatiminen voi olla helpompaa kun on enemmän nimeä ja tukea takana.

Toisaalta vitusti rahaa ja näkyvyyttä ja mahdollisen title shotin vaatiminen voi olla helpompaa kun on enemmän nimeä ja tukea takana.

hogannodxfe4w.gif

Kuten Mauller aiemmin muotoili, niin altavastaajana olo ei tarkoita varmaa häviäjää, mutta vaikea nähdä, että Lessu tämän veisi. Voihan se johtua fanilaseistakin, mutta jotenkin näen tämän vain siten, että toisella puolella on ottelija, jolla on 5 vuotta taukoa, huono pysty ja joka reagoi todella huonosti iskuihin, ja toisella poikkeuksellisen lujaa lyövä K-1 mestari. Brockin bullrush on kyllä vahva, ei siinä, mutta uskoisin, että Huntin kokemuksella varustettu ottelija selviää yhdestä alkurymistelystä. Veikkaan nimittäin, että Huntin lopettamiseen matossa ei pari minuuttia riitä ja Hunt tulee olemaan sen vahvemmilla, mitä pidemmälle mennään, joten rivakan alun joutuisi Brock saamaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom