Ufc 200

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jm1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

4 otteluparia, veikkaa kunkin matsin voittaja!

• Cormier

Votes: 33 24,1%
  • Jones

Votes: 103 75,2%
  • Aldo

Votes: 53 38,7%
  • Edgar

Votes: 75 54,7%
  • Tate

Votes: 108 78,8%
  • Nunez

Votes: 18 13,1%
  • Hunt

Votes: 86 62,8%
  • Lesnar

Votes: 43 31,4%

• Total voters
    137
  • Poll closed .
Onhan toi kyl vitun hämärää. Mä luulen et ne on tienny paluusta jo aikasemmin mut ilmotti tarkotuksella sen noin myöhään että Brockin ei tarvi kusta purkkiin ku sen muutaman viikon vai mitä tossa nyt jäi. Jos ois ilmottanu aikasemmin niin ois hyvin voinu käydä Jonesin ja UFC200 ois kussu totaalisesti

Siis onhan toi nyt ihan selvä että Brockilla on ollut kunnon camppi alla. Eikös se aikaisemmin jo vetänyt jonkun testicampin läpi, siitä oli alan mediassakin? Hunto sen sijaan ei valmistautunut matsiin, se pari viikkoa riitti just painoon pääsemiseen.

Oli joskus viime syksynä tosiaan jo brockki sanonu medialle että koittaa mma kuntoaan testicämpillä. Ja luulen et huntokin on ollu tietonen jo pidempään ennen vastustajan julkasemista kuka on tulossa vastaa.

Mark Hunt ‘Told To Stay Ready’ For UFC 200
Speaking with The Daily Telegraph, Hunt said that UFC President Dana White told him to stay ready for July 9’s blockbuster UFC 200 pay-per-view from Las Vegas:
“I asked Dana about New York but he has other plans,’’ Hunt said. “Wants me fighting sooner. I’ve only just got back in the gym but my body is feeling good. So it could be UFC 200, who knows?”
http://www.lowkickmma.com/News/mark-hunt-told-to-stay-ready-for-ufc-200/

Ei nyt lähetä täysin mutuilemaan.

Viimeksi muokattu:
Olisi hauska tietää miten paljon USADA:n toiminta on maksanut UFC:lle tähän mennessä. Fertittat taisivat tajuta minkälaisen monsterin ovat päästäneet vapaaksi ja halusivat kuitata itsensä ulos.

On kyllä mielenkiintoista nähdä, että tiputtaako uudet omistajat USADA:n saman tien pois kyydistä ja palataan roinaamisen "villiin länteen", missä ainoat testit ovat osavaltioiden urheilukomissioiden kusitestejä.

Näin jälkikäteen ajateltuna tuo USADA:a edeltänyt aika UFC:ssa ei ole rajoittanut PED:n käyttöä juuri yhtään Priden testaamattomuutta enempää.

Borkki ois kyllä tuonut kaivattua piristystä HW divariin, jossa nyt viimein on alkanut sentään vähän tapahtua. Cainikin näytti olevan kondiksessa.

Aika tekopyhää toimintaa. Kuitenkin kaikki douppaa ja kyse vaan kuka jää kiinni. Kohta menee siihen että treenataan ennen matsia "ulkomaanleirillä" vähänku yleisurheilijat.
Onko sit avoin priden kaltainen toiminta hyvä ni ei ehkä. Toisaalta siel ei käynyt epäselväks kuka paras kun samalta viivalta.
Vaikeita juttuja.

Kuitenkin kaikki douppaa ja kyse vaan kuka jää kiinni.

En kyllä usko tähän (enää). Douppaako Diazin veljekset? Douppaako Hunt? Cruz?

En usko että esim. monet nuorista ottelijoista alemmissa painoluokissa douppaa. Nää vanhat starat jotka ovat luoneet uransa vuosia sitten kun TRT hoidot oli ok ja otteluiden välissä ei testattu, tulee jäämään kiinni, mutta vasta UFC:hen nousevat ottelijat saattavat hyvinkin olla puhtaita. Kyllähän nää testit on ihan hiton armottomia.

e. mun pointti on se, että PED hyöty/haitta suhde on muuttunut nyt viime aikoina todella rankasti. Jengi toki silti huijaa, mutta kyllä ne villeimmät ajat on takana.

Vituttaa too testaaminen... Iha typerää jää hyviä matseja näkemättä. Kaikki aineet pitäis olla sallittua mua ei kiinnosta urheilulliset seikat vittuakaan. Ihan viihteen takia kattelen ufctä. Kiinnostaa vaa kunnon tappelut...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Henk. koht mä oon 100 % testaamisen takana! Nyt ottelijoilla kuten Bisping on mahdollisuus nousta mestariksi asti kun vastassa ei ole yli-ihmillisiä testo-maneja. :D On mahdollisuus voittaa tekniikalla ja taidolla, sen sijaan että TRT-ukot vaan jyräis voimalla.

Henk. koht mä oon 100 % testaamisen takana! Nyt ottelijoilla kuten Bisping on mahdollisuus nousta mestariksi asti kun vastassa ei ole yli-ihmillisiä testo-maneja. :D On mahdollisuus voittaa tekniikalla ja taidolla, sen sijaan että TRT-ukot vaan jyräis voimalla.

Meinaat ettei bisping olis vetäny mitään?
Muistaakseni sen joku entinen treenikaveri kuittaili taannoin asiasta kun bisping tuominnut doupit..

Joo Rampage tosta vihjaili. Mistä sitä tietää mitä Bisping on pitkällä urallaan tehnyt, varsinkin kun aikaisemminhan vain sillä oli väliä että olit puhdas ottelupäivänä. Lisäksi kaikenmaailman poikkeukset, TRT-hoidot jne. En mä silti laittais Bispingiä Hendon/Sonnenin/Vitorin/Marquardtin kanssa samaan kategoriaan.

Mark Hunt ‘Told To Stay Ready’ For UFC 200
Speaking with The Daily Telegraph, Hunt said that UFC President Dana White told him to stay ready for July 9’s blockbuster UFC 200 pay-per-view from Las Vegas:
“I asked Dana about New York but he has other plans,’’ Hunt said. “Wants me fighting sooner. I’ve only just got back in the gym but my body is feeling good. So it could be UFC 200, who knows?”
http://www.lowkickmma.com/News/mark-hunt-told-to-stay-ready-for-ufc-200/

Ei nyt lähetä täysin mutuilemaan.

Niin mitä tää todistaa? Et UFC ei paljastanu Huntille heti sitä et tulee ottelemaan Brockia vastaan? Ei se tarkoita sitä etteikö sopimus oltu lyöty lukkoon jo tollon ku Dana sanoi Huntille että ole valmiina

Nyt vaan kaasu pohjaan näiden testien kanssa. Kiinnijäämisen riski tulee tehdä niin isoksi ja kiinnijäämisestä niin isot sanktiot (urheilullinen ja taloudellinen), että harvaa viitsii ryhtyä, koska ennemmin tai myöhemmin jää kiinni ja ura on siinä.

Toivottavasti nyt eletään välivaihetta ja seuraava sukupolvi oppii olemaan ilman kamaa.

Ihan hyvännäköinen suoritus Velasquezilta. Toivon todella että ukko pysyisi nyt sen verran ehjänä että kerkeisi ottamaan urallaan uuden runin kohti mestaruutta. HW on nyt taas mielenkiintoisempi kuin aikoihin.

Niin mitä tää todistaa? Et UFC ei paljastanu Huntille heti sitä et tulee ottelemaan Brockia vastaan? Ei se tarkoita sitä etteikö sopimus oltu lyöty lukkoon jo tollon ku Dana sanoi Huntille että ole valmiina
No lähinnä todistaa sitä vastaan ettei Hunt millään parin viikon varoitusajalla otellut, kuten täällä vähän mutuillaan. Ei tää mikään kannanotto noihin muihin asioihin ollu, noista nyt on täysin mahdoton sanoa mitään.

Olisi hauska tietää miten paljon USADA:n toiminta on maksanut UFC:lle tähän mennessä. Fertittat taisivat tajuta minkälaisen monsterin ovat päästäneet vapaaksi ja halusivat kuitata itsensä ulos.

Itsellänikin kävi mielessä, että testauksen koventaminen ja myyntikuviot ehkä liittyivät toisiinsa. Olisiko kuitenkin todennäköisempää, että koventunut testaus olisi seurausta kaupan valmistelusta eikä päinvastoin? Ehkä tekeillä olleen kaupan toinen osapuoli nimenomaisesti vaati muutosta testauskäytäntöihin tai Fertittat pyrkivät USADA:n avulla kiillottamaan organisaation imagoa korkeamman myyntihinnan toivossa. Who knows.

Vittu mitä paskaa. Eiköhän se oo kohta siirryttävä kattoo enempi muiden orkkisten eventtejä, jos UFC:stä nyt ihan tosissaan yritetään tehä jotain puhtaitten poikien sarjaa. Harmi, tulee varmaa lähiaikoina kyllä matsien tasot huonontumaan aivan vitusti.

Joku jo vilautti että myynnin myötä ruveta karsimaan testausta, enpä usko. UFC:ltä katoaa kyllä pohja aika rankasti jos tuollaiselle linjalle lähdetään.
Omasta mielestä jopa melko absurdi ajatus.
Uskon edelleen että noista "fan fights" riippumatta UFC:ssä pyritään tekemään MMA:sta jatkuvasti vakavemmin otettava laji. Jotenkin tuntuu että uusi omistaja pyrkii tuohon vielä enemmän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom