10€ betti tästä? (eli mun puolelta että Lesnar ei saa Hunttia mattoon)
Aika kovilla kertoimilla lähet tota vetoa tekemään, tohon olis varmaan tarttunut aika moni lussu vihaajakin. Onnea siltikin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
10€ betti tästä? (eli mun puolelta että Lesnar ei saa Hunttia mattoon)
Jaa missäs kertoimia tuohon? Ei minulla Lessua mitään vastaan ole, viihdyttävä ukko, mutta mielestäni lessun TD saaminen on ihan nopan heittoa syistä x,y,z.Aika kovilla kertoimilla lähet tota vetoa tekemään, tohon olis varmaan tarttunut aika moni lussu vihaajakin. Onnea siltikin
JBJ vs Cormier = 26,2% + 73,8% = 100%Wintikka sanoi:Nyt on 4 otteluparia ja jokaisella 4 ääntä käytettävissä.
Kuka muu pystyy voittamaan gussen?en itsekkään mikään suurin fani ole,mut onhan mies ihan perkeleen kova ottelija..
Baderia tai OSP:ta vastaan olisi voinut otella mutta valitsi helpomman vastustajan. Kertonee tamanhetkisesta itseluottamuksen tasosta.
Baderia tai OSP:ta vastaan olisi voinut otella mutta valitsi helpomman vastustajan. Kertonee tamanhetkisesta itseluottamuksen tasosta.
Aikamoista ottelijan vihaamista taas. Päästä keksitään tarinoita pönkittäkseen asiaao_O
Saako nuo vastustajat nykyään valita?
Mita sekoilet, en keksinyt mitaan tarinoita. Spekuloin etta jos vauhtia haetaan noin alyttoman alhaalta, kyseessa voi olla itseluottamuksen puute. Se on nimeltaan mielipide, ei tarinan keksiminen.
Ottelija allekirjoittaa sopimuksen jossa on vastustajan nimen. Jos laitat nimesi paperiin, valitset sen. Aika moni taalla edelleen luulee etta ottelijat on UFC:n orjia ja on pakko otella sita vastustajaa vastaan mita kasketaan.
Eli oli pitänyt sanoa pomolle että ei matsaa ellei saa top10 ukkoa vastaansa, ja voi ootella vaikka +6kk että saa haluamansa ottelun.