Ufc 200

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jm1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

4 otteluparia, veikkaa kunkin matsin voittaja!

• Cormier

Votes: 33 24,1%
  • Jones

Votes: 103 75,2%
  • Aldo

Votes: 53 38,7%
  • Edgar

Votes: 75 54,7%
  • Tate

Votes: 108 78,8%
  • Nunez

Votes: 18 13,1%
  • Hunt

Votes: 86 62,8%
  • Lesnar

Votes: 43 31,4%

• Total voters
    137
  • Poll closed .
Työtön pajauttelija jolla on asbergerin lieviä oireita.

Missä Lesnar treenaa matsia varten? On vähän sellainen kutina, että Lesnar otettiin isolla rahalla pelastamaan UFC 200 Conorin sekoilujen jälkeen ilman, että Lesnar edes suuremmin treenaa matsia varten. Lesnarilla on joku WWE tapahtuma pian UFC 200 jälkeen, joten hänellä on intressinä selvitä ehjänä ottelusta. Epäilen itse, että Lesnar koettaa viedä Huntin mattoon ja vetää sitten kilppariin ja odottaa, että tuomari keskeyttää.

Missä Lesnar treenaa matsia varten? On vähän sellainen kutina, että Lesnar otettiin isolla rahalla pelastamaan UFC 200 Conorin sekoilujen jälkeen ilman, että Lesnar edes suuremmin treenaa matsia varten. Lesnarilla on joku WWE tapahtuma pian UFC 200 jälkeen, joten hänellä on intressinä selvitä ehjänä ottelusta. Epäilen itse, että Lesnar koettaa viedä Huntin mattoon ja vetää sitten kilppariin ja odottaa, että tuomari keskeyttää.

Samaa mietin itsekkin että tuskin on treenailtu kauheasti, roinat toki on koneessa. Jos huhut UFCn myynnistä pitää paikkaansa niin ei ole nykyisille omistajille tälläinen pellepainiaspekti mitenkään haitallinen jatkoa ajatellen, saavat vain isommat rahat pois vikasta kortistaan tms, ja sitten lafka myyntiin kun PPV lukemat on jossain 2 miljoonan paikkeilla.

Onko tää ujo joku palkattu ammattikommentoija, kun suurin osa kamppailulajit-osion posteista koostuu ujon kommenteista? :D

Kyllä, Olen yakuzan palkkaama ammattitrolli, ja levitän täällä maksua vastaan UFC-vastaista ja Rizin-myönteistä propagandaa. Japi on minun vastakohta, ja saa palkkansa Fertittan mafiaperheeltä, joten ymmärrät varmaan hänen viestinsä tossa ylempänä. Kuitenkin, niinkuin Brabo uutisoi juuri uutisketjussa. Voimasuhteiden muutoksen takia ei meillä ole muuta vaihtoehtoa kuin joukkosudoku säilyttääksemme kunniamme. Joten suoritan sudokun nyt kunhan olen viimeisen runoni tähän alle kirjoittanut.

Kenraali Takadan rummutus,
Rohkeuden tunnen taas,
Ylitämme joen kunniakkaasti,
Öljystä kiiltävä perse, kapula ja rumpu,
Taas rauhan sielulleni saan.

Ilman RUJOa tämä palsta olisi ihan perseestä, kun ei ole huumoria mukana. Samaa ei voi sanoa yhdestä parivaljakosta..

Kieltämättä aika huvittaa juttua se suoltaa tänne ajoittain.Mauler>Bonesilta tullut myös tosi paljon hyvää
Tekstiä varsinkin aikanaan ennen Jones vs Gustafssonia, mutta syystä tai toisesta meni hirveästi väittelyksi ja trollailuksi
Muutaman muun kanssa. Sais kyllä mun puolesta kirjoitella enemmän nykyäänkin.

Kieltämättä aika huvittaa juttua se suoltaa tänne ajoittain.Mauler>Bonesilta tullut myös tosi paljon hyvää
Tekstiä varsinkin aikanaan ennen Jones vs Gustafssonia, mutta syystä tai toisesta meni hirveästi väittelyksi ja trollailuksi
Muutaman muun kanssa. Sais kyllä mun puolesta kirjoitella enemmän nykyäänkin.

MaBonella taisi mennä mielikuvitusvaimonsa kanssa sukset ristiin, kun taitaa jokainen viesti olla oman erinomaisuutensa pönkittämistä, ei tietoakaan asiallisesta vastavuoroisesta keskustelusta. Tosin ymmärtäähän sen, jos elämässä ei ole muuta sisältöä kuin päteä tietämyksellään Pakkiksella :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ohan se Lessukka tässä ehtinyt ainakin 2 kuukautta treenata jo ja tuskimpa äijällä muistista hävinnyt taito otella :D

Omien sanojen mukaan paluu oli Lessun oma idea ja valmistautunutkin hyvin.

Omien sanojen mukaan paluu oli Lessun oma idea ja valmistautunutkin hyvin.

Harva tosin myis matsia sanomalla että tarjottiin vaan niin isoa kasaa rahaa että kannattaa käydä huonommallakin valmistautumisesta ottamassa matsi. Puheet on puheita ja matsia myydessä ne pitää ottaa vielä isomman suolaripauksen kanssa.

Hunto on jo kauan sanonu et sille sanottiin et oo valmiina UFC200 varten. Joten eiköhän Brock ole matsista tienny jo hyvän aikaa koska en nää et Huntolle ois muuta vastustajaa just tolle kortille haettu

Lessu treenaa ilmeisesti Minnesota Martial Arts Academy salilla.

Another awesome day in the books. Started the Academy summer wrestling program today for the high high school wrestlers, as well as fighters. They had to wrestle around lights and cameras with the UFC filming there countdown show for Brock vs Mark Hunt. The big boys came in, did their thing and now we wait to see what the finished product look like. Then tonight Submission Wrestling followed by JKD/Kali-Total Defense to end the night. Another awesome day in the neighborhood.

13428006_10153696922129157_2028244513554750252_n.jpg

13427787_10153696922614157_3890462615336308781_n.jpg

Voisi hyvin arvella että pystyn osalta olisi kehitystä tullut näiden vuosien aikana, onhan Lesnar reenannut mma:ta tässä välissä vaikkei siitä huutelekkaan. Veikkaan että tästä tulevasta matsista Lesnar on tiennyt jo pitkän aikaa, ainakin viimeiset 6kk ellei enemmänkin.

Suositut

Back
Ylös Bottom