Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä Lesnar treenaa matsia varten? On vähän sellainen kutina, että Lesnar otettiin isolla rahalla pelastamaan UFC 200 Conorin sekoilujen jälkeen ilman, että Lesnar edes suuremmin treenaa matsia varten. Lesnarilla on joku WWE tapahtuma pian UFC 200 jälkeen, joten hänellä on intressinä selvitä ehjänä ottelusta. Epäilen itse, että Lesnar koettaa viedä Huntin mattoon ja vetää sitten kilppariin ja odottaa, että tuomari keskeyttää.
Onko tää ujo joku palkattu ammattikommentoija, kun suurin osa kamppailulajit-osion posteista koostuu ujon kommenteista? :D
Ilman RUJOa tämä palsta olisi ihan perseestä, kun ei ole huumoria mukana. Samaa ei voi sanoa yhdestä parivaljakosta..
Kieltämättä aika huvittaa juttua se suoltaa tänne ajoittain.Mauler>Bonesilta tullut myös tosi paljon hyvää
Tekstiä varsinkin aikanaan ennen Jones vs Gustafssonia, mutta syystä tai toisesta meni hirveästi väittelyksi ja trollailuksi
Muutaman muun kanssa. Sais kyllä mun puolesta kirjoitella enemmän nykyäänkin.
Ohan se Lessukka tässä ehtinyt ainakin 2 kuukautta treenata jo ja tuskimpa äijällä muistista hävinnyt taito otella :DMissä Lesnar treenaa matsia varten? On vähän sellainen kutina, että Lesnar otettiin isolla rahalla pelastamaan UFC 200 Conorin sekoilujen jälkeen ilman, että Lesnar edes suuremmin treenaa matsia varten. Lesnarilla on joku WWE tapahtuma pian UFC 200 jälkeen, joten hänellä on intressinä selvitä ehjänä ottelusta. Epäilen itse, että Lesnar koettaa viedä Huntin mattoon ja vetää sitten kilppariin ja odottaa, että tuomari keskeyttää.
Missä Lesnar treenaa matsia varten? On vähän sellainen kutina, että Lesnar otettiin isolla rahalla pelastamaan UFC 200 Conorin sekoilujen jälkeen ilman, että Lesnar edes suuremmin treenaa matsia varten. Lesnarilla on joku WWE tapahtuma pian UFC 200 jälkeen, joten hänellä on intressinä selvitä ehjänä ottelusta. Epäilen itse, että Lesnar koettaa viedä Huntin mattoon ja vetää sitten kilppariin ja odottaa, että tuomari keskeyttää.
Omien sanojen mukaan paluu oli Lessun oma idea ja valmistautunutkin hyvin.
MaBonella taisi mennä mielikuvitusvaimonsa kanssa sukset ristiin..
Ilman RUJOa tämä palsta olisi ihan perseestä, kun ei ole huumoria mukana. Samaa ei voi sanoa yhdestä parivaljakosta..