Tämä on kyllä hyvin vaikeasti veikattava ottelu, kun kumpikaan ottelijoista ei ole jenkki.
Renato taitaa kuitenkin asua lähempänä usa rajaa ku tukhugov.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä on kyllä hyvin vaikeasti veikattava ottelu, kun kumpikaan ottelijoista ei ole jenkki.
Noh tasan meni vaikkakin mielestäni Moraes voitti niukasti.
Patrick Cummins voittaa seuraavaksi!
Kerroppa mulle miten naisten fw divarissa UFC:ssä ottelijat tienaa?
Ehkä voidaan samalla miettiä miks Bigfoot ja Struve tiputtaa painonsa 265, kun varmasti tekis hyvää otella hiukka isommissa mitoissa.
Kyllä siellä organisaatiossa on työtä tehty ennen kuin lanseerattiin naisten bw. Jos organisaatio olisi tullut siihen päätelmään että
naisten fw:n olisi ollut tunkua enemmän kuin bw:n niin se olisi lanseerattu ensimmäisenä aivan varmasti.
Aiheen vierestä, mutta hipoen kuitenkin:
Uskaltaisin väittää, että 65 kiloiset naiset painoluokka urheilussa on yleisempiä, mitä Isojalan tai Struven mittaiset miesurheilijat.
Näkee tuon jo punnituskuvissa, että kummatko on lähempänä keskimittaista ihmistä.
Ja enemmän lienee ollut otteluita naisten höyhensarjassa, kuin mitä otteluita, missä kumpikin mies on painanut superin verran (vaikka miehillä on tässä lajissa etumatkaa valtavasti)
Aivan varmasti harkittu siirto, en epäile. En vaan näe mitään erikoista naisten höyhensarjassa ottelemisessa, kun sillä on ihan historiaakin ja aika moni kärkinimi on kyseisessä otellutkin.
Ja jos punnituskuvia katsoo, niin ei se mua ihmetytä, jos joku kokee kyseisen painon mahdottomaksi.
Jotenkin jäi vähän sellanen kuva ettet oikein ymmärtänyt mun pointtia. Siis eihän tää oo pelkästään ottelijoista kiinni, vaan Danasta ja kumppaneista koska ne sinne ne painoluokat valkkailee. UFC:ssä ei ole fw painoluokkaa naisille kuten ei myöskään superhw luokkaa miehillä niin sen takia ottelijat ottelee varmasti noissa nykyisissä luokissaan. En ihte ainakaan mitenkään mahdottomana pidä naisten fw luokkaa, mutta kunnes UFC sellaisen järkkää niin aika vähillä ottelijoista on varmaan motivaatiota nousta painoluokassa ylöspäin ja vaihtaa UFC:sta invictaan.