UFC 197: CORMIER vs JONES 2 @ MGM Grand Garden Arena, Apr 23, 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jahas, kroonisen peppukipeyden Mauler-Bonesia kohtaan omaavat kaivautuivat heti koloistaan. Tiedän tasan tarkkaan mitä aiheesta aikanaan olin mieltä ja kirjoitin, nuo sinun olkilukot on japi nähty ja kuluneita. Ne sinun Ronda häviäisi 99 kertaa sadasta, oliko se nyt Mayweatheria, Cyborgia vai molempia vastaan, ovat paljon kauempana todellisuudesta mitä itse aiheesta kirjoitin. Voidaanhan me tähän pistää ot pystyyn ja alkaa vertailla viestihistoriaa ja katsoa taas sen jälkeen kumpi näyttää naurettavalta. Luulisi sinun kokemuksesta tietävän miten siinä käy.
Tiedän hyvinkin, ja siksi ihmettelen miksi otat asian esiin. Vaikka tiedänkin voittavani senkin väittelyn, niin miksi syyttelet minua olkiukoista kun ihan itse tässä keksit toisen aiheen jota kohtaan hyökkäät. Olet olkiukkojen ruummillistuma täällä pakkiksella, ja täällä edelleen nauretaan sun väitteille että Ronda voittaisi äijiä, vieläpä mayweatherin tasoisia äijiä.

Ilmeisesti edelleen olet harhainen siitä Rondasta ja miten se pärjää kellekkin, mutta hei, ei se mitään, voidaan nauraa lisääkin. En omaa peppukipeyttä sua vastaan, jos et muista niin olin valmis luopumaan meidän vedossakin siitä sun bannaamisesta vaikka häviäisit sen vedon. Mikä nyt sit ei toteutunut kun Mauleri rupes häviämään vasemmalla ja oikealla.

Joten, unohda olkiukkoilu ja pysy vasemmalla kun naureskellaan sun Ronda fanitukselle.

Mauler olisi kylla saanyt jaada pysyvasti pois taalta - ei tarjoa mitaan positiivista talle palstalle.

Mitas muuten jengi veikkaa etta Jones tekee seuraavien kuukausien aikana jos UFC 200 tapahtuu. Greg Jackson sanoo etta punttien nostelu oli virhe, niinkuin Cormierkin sanoi aiemmin
http://www.mmamania.com/2016/4/26/1...ter-gassed-jon-jones-powerlifting-problem-mma

Kannattaa varmaan korkeintaan oman kehon painolla treenata ja keskittya nopeuteen, ja luovuuteen. OSP matsissa jai nakematta ne kasittamattomista kulmista tulleet nopeat lyonnit joilla Jones on usein saanut vastustajien pasmat sekaisin. Eikohan osa hankituista voimista silti pysy kropassa vaikka ei 600 paunan maastavetoja harrastaisikaan vahaan aikaan.

Viimeksi muokattu:
Andyllä nyt on vain tapana pahoittaa mielensä herkästi, jos ottelijoita "arvostelee" millään tasolla. :)

No siis mielestäni ottelusuoritusten arvostelu on ihan ok kun pysytään asialinjalla, enkä tarkoittanut sitä. Idea oli lähinnä se että tämä ilmiö että selkeitä voittoja pidetään huonoina suorituksina kertoo kai lähinnä ottelijan erinomaisuudesta. Tätähän on ollut lähinnä jonkun GSP:n, Anderson Silvan jne. kohdalla, että voitto ei kelpaa, jos se ei ole tarpeeksi näyttävä.

No siis mielestäni ottelusuoritusten arvostelu on ihan ok kun pysytään asialinjalla, enkä tarkoittanut sitä. Idea oli lähinnä se että tämä ilmiö että selkeitä voittoja pidetään huonoina suorituksina kertoo kai lähinnä ottelijan erinomaisuudesta. Tätähän on ollut lähinnä jonkun GSP:n, Anderson Silvan jne. kohdalla, että voitto ei kelpaa, jos se ei ole tarpeeksi näyttävä.

Myöhäistä kommentointia, kun ehdin vasta nyt katsoa tämän illan.... AndyS puhuu asiaa. Toki samaan hengen vetoon on sanottava, ettei Jonesin otteissa ollut jäljellä mitään siitä agressiosta, mitä ennen taukoa ja liikekin oli paljon jäykempää. Toki tuossakin kunnossa se pistäneet sarjan muut ukot kuriin, ehkä Cormieria lukuunottamatta. HV-ukkoja vastaan voi olla kyyti kylmää noilla otteilla. Tuossakin ottelussa otti pari hyvää koppia. Entä jos ne olisi lyönyt vaikka Miocic, Overeem tai Hunt? Siellä ei kumminkaan kärsi montaa osumaa imaista.

Suositut

Back
Ylös Bottom