Tiedän hyvinkin, ja siksi ihmettelen miksi otat asian esiin. Vaikka tiedänkin voittavani senkin väittelyn, niin miksi syyttelet minua olkiukoista kun ihan itse tässä keksit toisen aiheen jota kohtaan hyökkäät. Olet olkiukkojen ruummillistuma täällä pakkiksella, ja täällä edelleen nauretaan sun väitteille että Ronda voittaisi äijiä, vieläpä mayweatherin tasoisia äijiä.Jahas, kroonisen peppukipeyden Mauler-Bonesia kohtaan omaavat kaivautuivat heti koloistaan. Tiedän tasan tarkkaan mitä aiheesta aikanaan olin mieltä ja kirjoitin, nuo sinun olkilukot on japi nähty ja kuluneita. Ne sinun Ronda häviäisi 99 kertaa sadasta, oliko se nyt Mayweatheria, Cyborgia vai molempia vastaan, ovat paljon kauempana todellisuudesta mitä itse aiheesta kirjoitin. Voidaanhan me tähän pistää ot pystyyn ja alkaa vertailla viestihistoriaa ja katsoa taas sen jälkeen kumpi näyttää naurettavalta. Luulisi sinun kokemuksesta tietävän miten siinä käy.
Ilmeisesti edelleen olet harhainen siitä Rondasta ja miten se pärjää kellekkin, mutta hei, ei se mitään, voidaan nauraa lisääkin. En omaa peppukipeyttä sua vastaan, jos et muista niin olin valmis luopumaan meidän vedossakin siitä sun bannaamisesta vaikka häviäisit sen vedon. Mikä nyt sit ei toteutunut kun Mauleri rupes häviämään vasemmalla ja oikealla.
Joten, unohda olkiukkoilu ja pysy vasemmalla kun naureskellaan sun Ronda fanitukselle.