UFC 191: Johnson vs. Dodson 2 (05.09.2015, Las Vegas)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusher
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
UFC 191 - LOWEST Las Vegas gate in 11 years
from twitter (Mike Bohn).

"UFC 191's reported gate of $1.3 million is the lowest for a Las Vegas-based UFC pay-per-view card since UFC 49 in August 2004."

the funny part - Joe Riggs was on that card as well, also winning.

En mä tota hevareiden matsia millään saanut Mirille. Arlovski antoi kuitenkin painavammat osumat ja oli monesti clinchissäkin vahvempi. Pari alasvientiä Mir toki sai, mutta se ei mun silmissä riittänyt matsin voittoon. Voi olla että katselen puolueelliset lasit päässä mutta kuitenkin.

Siitä olen samaa mieltä, että oli kyllä heikkoa suorittamista kummaltakin. Jotenkin ihmeellistä, että Arlovski otteli tosi hyvän ja viihdyttävän matsin Travisia vastaan, ja nyt tulee sitten tämmöinen Shaub-matsia muistuttava antikliimaksi. Mitähän tuossa välissä tapahtui vai tapahtuiko mitään. Kävikö tosiaan niin, että Andrei aliarvioi Mirin. Sekin kuulostaa vähän hassulta, kun ei tuossa kunnossa olevaa Miriä oikein voi meikäläisen mielestä enää aliarvioida. Ihan järkyttävän näköistä löntystelyä, mutta eipä Arlovski silti pystynyt rankaisemaan kunnolla. Ei osunut kyllä Arskankaan kuntohuippu kohdilleen.

Mir ei liikkunut sitäkään vähää mitä aiemmissa kahdessa matsissaan, mistä lie johtuu. Itse näin vähintään yhden erän Mirille, toisenkin riippuen mitä aluetta painottaa. Mutta turha tuosta on valittaa, itsepä seisoi kuin nakki paskassa.

Rogan vitutti taas vaihteeksi Riggs-matsissa jankuttamisellaan kuinka Stallingsin jalka ei osunut silmään. Sitä ei ainakaan kahdesta kuvakulmasta näytetystä hidastuksesta voinut nähdä selvästi osuiko vai eikö, mutta leukaan osumisen jälkeen nousi jalka kyllä silmää kohti joten en ymmärrä miten hän siitä jaksoi jankuttaa vielä haastattelussakin. Ei sillä, erikoinen päätös tuomarilta antaa DQ-voitto vaikka se olisi osunutkin (jo valmiiksi vahingoittuneeseen) silmään. Riggsiltä oli kyllä tappavaa ground and poundia, teki melkein pahaa katsoa miten Stallings imi kaikki ne naamaansa.

Hume huuteli Cejudoa mikkihiirelle seuraavaksi vastustajaksi, empä näe mitä mahdollisuuksia hänelläkään DJ:ta vastaan olisi. Jokohan olisi aika mennä ottamaan kääpiösarjassa pataan TJ:lta?

Hieman piti pokkaa pidellä kun Mirrin touhua katseli jota Rogan hehkutti vielä. :rolleyes:
Arlovskin tekeminen ei silti vakuuttanut kun Mir oli niin vaisu ja plösö, mutta W on se mikä merkkaa mitään.
Dodsonin aseet ei toimineet Mahtihiirtä vastaan ja matsi oli aivan perusjumppa DJ:lle.
Rumble veti omalla tasollaan pyyhkien lattiaa Manuwalla ja miten nätti kombo jolla lopetti. Diggasin.
PVZ oli suvereeni ei ollut mitään sanomista Alexilla tuossa ja pakko sanoa, että on nätti pienitytsy tuo Paige.

Rivera - Lineker oli kunnon old-school mättö jossa lyödään kunnes toinen tippuu.
Linekerillä on paukkua käsissä kun pudottelee sarjaa isompia jo eka erässä ja en valita sen tyylistä!

Muutamia tylsähköjä matseja oli, mutta miten niiltä voi välttyä? Tuskin mitenkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom