UFC 190: Rousey vs. Correia (01.08.2015, Rio de Janeiro)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusher
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kyllä se aika tahalliselta vaikuttaa jos yhtäkki tulee tänne sanomaan alle 12h tapahtuman jälkeen että Maia vs. Palhares ois kiva :D ei tullu miinkään keskutelun myötä. yksittäisen käyttäjän yksittäinen viesti. ja kyllä jatkossa en todellakaan tule tänne edes Mika Häkkinen ketjuun... mutta tulen varmasti jatkossa itse kertomaan toive matchupit toisista organisaatioista heti eventtien jälkeen :) aikasemmin en olisi ikinä tehny niin mutta kun se on näköjään kaikille ok niin hyvä tietää :) p.s. "pitäskö täällä mennä sun pillin mukaan?" oli pakko poimia toi :D tiiän Lairou että oot tosi nuori mut koitas nyt vähä miettii että oliko toi mun pointti tossa? sun jumala Conoriki ois tajunnu ettei kyse oo mun pillistä. xD

kyllä se aika tahalliselta vaikuttaa jos yhtäkki tulee tänne sanomaan alle 12h tapahtuman jälkeen että Maia vs. Palhares ois kiva :D ei tullu miinkään keskutelun myötä. yksittäisen käyttäjän yksittäinen viesti. ja kyllä jatkossa en todellakaan tule tänne edes Mika Häkkinen ketjuun... mutta tulen varmasti jatkossa itse kertomaan toive matchupit toisista organisaatioista heti eventtien jälkeen :) aikasemmin en olisi ikinä tehny niin mutta kun se on näköjään kaikille ok niin hyvä tietää :) p.s. "pitäskö täällä mennä sun pillin mukaan?" oli pakko poimia toi :D tiiän Lairou että oot tosi nuori mut koitas nyt vähä miettii että oliko toi mun pointti tossa? sun jumala Conoriki ois tajunnu ettei kyse oo mun pillistä. xD

Itse asiassa viesti tuli siihen liittyen, kun itse puhuin että Nelson vs Maia olisi mukava nähdä seuraavaksi eli ei nyt ollut mikään yksittäinen viesti puskista. Ja ikäkorttiin on hyvä vedota, kun oma teksti xD-hymiöineen ja katkeran kostoilmoituksen kera vaikuttaa ennemmin yläasteelaisen kirjoitukselta kuin aikuisen miehen kirjoittamalta :)

kerrotko mullekki mistä oot kattonu ton WSOF eventin joka tuli samaan aikaa UFC kortin kanssa? tälläkään hetkellä sitä ei esim träckeristä löydy vielä englannin kielisenä. selkeesti kaikki ovat eri mieltä tästä mun kanssa.. mutta muistakaa KARMA IS BITCH. tästä lähtien tulen harrastamaan tätä risti matchmakingiä aina kun mahdollista. :) vertaat velasquez vs. fedor matsia palhares vs. maia xD jassoo. katson kaikki eventit heti ku ne on mahdollista katsoa. sun on aika turha kommentoida HC faneista mitään ku en oo sun kanssa keskutellut missään muissa kun isoissa UFC eventeissä. suurin osa pakkiksen "HC faneista" kattoo giffiin ja wikipediasta tulokset :D muuten oisin itekki kattonu ton WSOF jos se ois ollu jostain saatavilla

Niinno sä voit ottaa minkälaisen asenteen tahansa. Aika kakaramaista reaktioo tulee sieltä sunnalta. Se on ihan sama mistä eventti löytyy tai ei löydy. Se on kuitenki aika harvinaista, ettei eventtiä löydy träkkeriltä heti aamulla. Enkä vertaa Fedoria ja Cainia Palharesiin ja Maiaan. Esitin vain esimerkkiskenaarion.. vai mitä tarkoitat? Että Fedorista ja Cainista saa puhua, mutta Maiasta ja Shieldistä ei, koska..? Eli riippuu ottelupareista, että saako keskustella seuraavana päivänä vai ei? Jep jep.

Niinku sanoit.. selkeesti kaikki on sun kanssa eri mieltä asiasta, joten asia on vissiin loppuunkäsitelty. Nytpähän tiedät. Älä tule foorumeille, jos et halua spoilaantua. Hyyyyyyyyyyvin yksinkertaista.

Niinno sä voit ottaa minkälaisen asenteen tahansa. Aika kakaramaista reaktioo tulee sieltä sunnalta. Se on ihan sama mistä eventti löytyy tai ei löydy. Se on kuitenki aika harvinaista, ettei eventtiä löydy träkkeriltä heti aamulla. Enkä vertaa Fedoria ja Cainia Palharesiin ja Maiaan. Esitin vain esimerkkiskenaarion.. vai mitä tarkoitat? Että Fedorista ja Cainista saa puhua, mutta Maiasta ja Shieldistä ei, koska..? Eli riippuu ottelupareista, että saako keskustella seuraavana päivänä vai ei? Jep jep.

Niinku sanoit.. selkeesti kaikki on sun kanssa eri mieltä asiasta, joten asia on vissiin loppuunkäsitelty. Nytpähän tiedät. Älä tule foorumeille, jos et halua spoilaantua. Hyyyyyyyyyyvin yksinkertaista.

joo, onhan se harvinaista UFC eventtien kohdalla.. mutta nyt puhuttiin WSOF eventistä. silloin se ei ole harvinaista, mutta eihän sitä voi tietää jos ei ole koskaan ladannu.

otetaan esimerkki että Bellator on perjantaina ja UFC lauantaina.. niin lauantaina on ihan ok teidän mielestä puhua Bellator eventistä UFC otteluillan ketjussa?

otetaan esimerkki että Bellator on perjantaina ja UFC lauantaina.. niin lauantaina on ihan ok teidän mielestä puhua Bellator eventistä UFC otteluillan ketjussa?

Tähän on hyvin yksinkertainen ratkaisu: Lopetat ulinan, katsot matsit ennenkuin vierailet MMA-forumeilla. Näillä keinoilla on hyvin epätodennäköistä että joutuisit jatkossa spoilatuksi, kannattaa kokeilla! :)

On musta ihan ok. Itse pysyn aina kaukana somesta, forumeilta ja uutissivustoilta ennen kuin olen kattonut matsit. Näin välttyy spoilaantumiselta. Ihan turha alkaa yrittää kontrolloimaan ihmisten nettikäyttäytymistä. Kuvittele vaikka, että jokaisen event -ketjun otsikossa lukee perässä [SPOILERS]. Koska suurin osa käyttäjistä tajuaa pysyä kaukana tästä osiosta kunnes on matsit katottu, niin tolle spoilerivaroitukselle ei ole tarvetta. Vai pitääkö alkaa laittamaan joka ikiseen otsikkoon tuo teksti, jottei samanlainen vahinko satu uudestaan?

Olipahan turhan pitkä main card. Vituttaa kun laitat boksille tallennukseen ja muutaman minuutin vielä lisäaikaa, niin tallennus loppuu kesken co-mainin. Ei oo numerokortit ennen näin venyneet. Brassien tuffailut oli ok matseja kortin koko tasoon nähden mutta vittuun numerokorteilta moiset. Vittuun koko kortti!

Jos kortti pitää katsoa jälkikäteen, niin minun turvaverkko on seuraava: Facebookkia ei avata. Ikkunoiden verhot ja kaihtimet suljetaan. Whatsupp viestejä ei lueta, luuri suljetaan jo edellisenä iltana. Sherdogia ei avata. Ovikellon soidessa leikitään kuollutta. Pakkotoistoa ei edes ajatella!!!

Aikaisemmin vielä uskalsi vilkaista toisella silmällä varovaisesti kotimaisia uutisia, sikäli että suomalainen ei otellut. Väärin sekin! Silvan katkaistessa koipensa tein surutyötä silmät itkusta punaisina, ja päätin piristyä nauramalla iltapaskan uutisoinnille. Mutta katso, ne perkeleet olivat laittaneet ison shokki-wau-jalka-poikki jutun sinne! Tätä seurasi uusi pykälä: mitään nettisivuja ei avata. Koskaan! Vaimolle voi mumista huomenen, ja kakaroille murahtaa ohimennen, muuten kaikki suora ja epäsuora kommunikaatio on bannassa. Näillä ohjein uskoisin onnistuvan, toki jos kotoa löytyy vanha maakellari, niin harkitsisin vakavasti vetäytymistä sinne six packin ja sipsipussin kanssa, kunnes kortti on katsottu.

Itse laitoin niinkin erikoisen sanajonon Googleen heti su-aamusta kuin "Palhares Shields full fight" ja matsi löytyi heti ensimmäisten linkkien seasta. Ja löytyy muuten vieläkin.

Kello taisi olla jotain kuusi illalla, kun "spoilaus" tapahtui. Kyllä silloin saa puhua missä ketjussa mitä tahansa. Ja

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hah :D, uskomattoman näköistä köpöttelyä. Jossain matsia edeltävässä vlogissa näkyi muutaman sekunnin pätkä Bethen juoksemista ja pisti siinä jo silmään kuinka onnettoman näköistä lyllertämistä se oli. Todella omituista ettei päivittäin treenaava urheilija pomppaa sohvaperunaa korkeammalle.

Hah :D, uskomattoman näköistä köpöttelyä. Jossain matsia edeltävässä vlogissa näkyi muutaman sekunnin pätkä Bethen juoksemista ja pisti siinä jo silmään kuinka onnettoman näköistä lyllertämistä se oli. Todella omituista ettei päivittäin treenaava urheilija pomppaa sohvaperunaa korkeammalle.

2gt3g5v_jpg.gif

Niinpä. Jopa Jones pääsee lähes yhtä korkealle, kuin Bethe.

Bethe Correia: I promise to beat Ronda Rousey and take her UFC title in 2016 rematch

"I promise I will fight for the belt next year. In 2016, I want to write a different story. I want, above all things, to be respected. I want a triumphant return. I won't accept ending 2016 without an UFC belt on my waist. Everything I want, I get. That will be my battle. If she still has the belt next year, I will meet her again. I will get that belt. I think Ronda will be dethroned and I hope I get to do it. Everybody loses at one point."

http://www.mmamania.com/2015/8/5/91...ousey-and-take-her-ufc-title-2016-rematch-mma

tumblr_m7vii0rZGw1rziwwco1_500.gif

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom