UFC 189: Aldo vs. McGregor - Jul 11, 2015 @ MGM Grand Garden Arena

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon Conorin kelkassa vaikka Mendesillä on ainakin paperilla kaikki työkalut viedä matsi. Olis se vaan hienää nähdä mihin hype pomppaa jos Conor vie tämänkin matsin helposti.

Mun mielestä hype on nyt jo niin korkealla ettei se tästä enää nouse. Ennemmin haluisin nähdä miten miehen puheet ja meininki muuttuu jos häviää. Conorilla on nimittäin aika paljon todisteltavaa kaikkien näiden puheiden jälkeen. Häviäminen olisi kyllä aika paha paikka kaiken tän jälkeen..

Kävi ottelussa niin tai näin, niin ihan mieletön älämölö on ottelun jälkeen varma. Conorin voittoa toivon siitä syystä, että tämä paisuva sirkus ja hype miehen ympärillä jatkuisi vielä tulevaisuudessakin. Tappio olisi hetkellisesti mielenkiintoinen, mutta pidemmällä tähtäimellä paljon tylsempi vaihtoehto niin Conorin seuraamista, koko höyhensarjaa, ja miksei kevytsarjaakin ajatellen.

"elite wrestling does not equal elite grappling" Tuosta Lairou:n linkittämästä videosta 16:30 alkaen ovat sitä mieltä että McGrecor on itse asiassa parempi grappler. Ja nyrkkeilykin taitaa mennä oikeasti Conorille, kuitenkin noin iso ulottuvuusero on aikamoinen vuori kiivettäväksi Mendesille ja hyvin on tippunut jengi Conorin nyrkkeihinkin. Mitä sitten jää Mendesille, ei ainakaan potkut. Kumminkin dominoivat UFC mestarit Silva, Jones ja nyt ehkä Weidman ovat aika isoja ja pitkäkätisiä. Johny Hendricks oli enemmän sitä mitä Mendes voisi olla, lyö oikeasti lujaa ja osaa painia, mutta lyhyeksi taisi jäädä mestaruusilot. Isommat jätkät vaan vetää dunkkuun kun marginaalit on pieniä. Toki Mendesillä mahdollisuutensa, mutta ei mun mielestä todennäköisyyksiä...

Mahdollisuuksia muttei todennäköisyyksiä? Mistä näitä juttuja oikein tulee.

Aldolla oli myös selvä koko ja reach etu, mutta niin vaan silti Mendes laittoi paikka paikoin Aldon todella tiukille. Ja Aldo kuitenki yksi koko UFC:n parhaimpia ellei paras pysty mies. Minkä Mendes häviää senteissä ja kiloissa, niin se voittaa nopeudessa ja räjähtävyydessä. Jos Siver osui Conoria ja vei mattoon, niin kyllä osuu ja vie Mendeskin.

Porukka kyllä aliarvioi Mendesin ja yliarvioi Conorin. Irkku on onnistunut puheillaan ja Poirier, Siver ja Holloway -voitoillaan saamaan todella paksut Conorlasit fanien päähän.

Itse olen tässä otteluparissa aika puolueeton. Aika sama kumpi voittaa. En ole koskaa tykännyt alfakääpiöistä, mutta on aina kiva nähdä kun trashtalkkeri saa kuonoon.

Kyllä siinä vähän Chad "Mini" Menses ääni vapisi kun Rogan kyseli mietteitä, ja totesi vain että hienoa otella tämmösen haipin alla.

War Conor.

CJl2TPJUMAAWFX0.png

Kellään tietoa että jos ostaa ufc.tv PPV niin voiko sen katsoa replay:nä sunnuntaina? Ei pysty nyt kattoo livenä... saatana.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kellään tietoa että jos ostaa ufc.tv PPV niin voiko sen katsoa replay:nä sunnuntaina? Ei pysty nyt kattoo livenä... saatana.
UKK: ssa mainitaan näin:
If I purchase a Pay-Per-View on UFC.TV, can I watch it more than once?
When purchasing a Pay-Per-View, customers will have unlimited viewing of said video for 24 hours from the time of purchase.

Oikeesti pelottavan näköstä toi Conorin painonpudottelu. Tossa Faber videossakin näyttää ihan täysin narkkarilta ja tos videossa ku silt kysyttiin aiheesta ni hyvä ku pysty ees puhumaan. Jos joku nousee painoluokassa ylemmäs ton iv bannin takia ni se on kyl Conor

Nopeasti Conor kyllä provosoituu, kun kuitenkin itse ensin silittelee toisen päätä. Faber kun vaan naureskelee. Ettei vaan ois pojat pääsemässä Conorin korvien väliin?

Haha Conor näytti siltä ku ois ollu kunnon pirilaskuissa :D Ehkä tommosen vitunmoisen painonpudottelun ja henkisen suorittamisen jälkeen se todellinen luonne paljastuu. Conor kun oli ennen semmonen finninaamainen laiha poika, joka eli Dublinissa sossun rahoilla, niin välttämättä se itsetunto ei aina ole ollu kauhean korkealla. Ja nyt tämmösten isojen ottelujen alla mies psyykkaa itteään puhumalla noin itsevarmasti siitä kuinka pyyhkii koko divarin ja mitä kaikkea muuta se nyt tässä onkaan uhoillu. On varmasti ollut osaksi ottelun myymistä, mutta varmasti osaksi myös uskottelee tällä tavalla itseään. Psyykkaa. Varmasti kovat on paineet voittaa, koska tappion jälkeen en tiedä millä naamalla se esim nousee post fight pressissä lavalle.

Suositut

Back
Ylös Bottom