UFC 189: Aldo vs. McGregor - Jul 11, 2015 @ MGM Grand Garden Arena

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kertokaas minkälainen setti tuo ppv-ostos on? Nyt fightpassilla esim. kuva on helppo heittää chromecastilla telkkuun, mutta miten mahtaa tuon laita olla? Melko tympeetä, jos joutuu tabletilta vaan tihrustamaan..

Itse päämatsi on kyllä mielenkiintoinen ja todella vaikea veikattava. Itse sanoisin, että Mendes saattaa olla jopa pahempi matchup kuin mitä Aldo olisi ollut. Katsoin tuossa juuri uusiksi Aldo-Mendes 2 ja tosi hyvin Mendes pärjäsi pelkässä pystyottelussakin. Tähän vielä Mendesin paini ja räjähtävät alasviennit, niin on siinä Conorilla tekemistä. Itse pidän Mendesiä henkisesti tosi vahvana, kun katsoo aikaisempia miehen matseja. Aldokin antoi toisessa matsissa aika kovan tukkapöllyn yhdessä erässä, mutta seuraavassa Mendes oli kuin ei mitään olisi tapahtunut ja otti ottelun hallinnan itselleen. Tuo jos mikä kuvaa henkistä vahvuutta vs. pään aukominen ennen matsia, joka onnistuu valtaosalta ottelijoita.

Lopputuloksen ohella on myös vaikea päättää kumpaa kannattaisi. Lähtökohtaisesti olen aina pystyäijän puolella, mutta toisaalta Conoin hiljentäminen olisi nannaa sekin.. Mendes vaikuttaa ihan symppikseltä urheilijahemmolta, joten olen ehkä hiukan Mendesin vankkureissa. Toki jos tästä Conor ottaa voiton, niin ei siinä voi muuta kuin hattua nostaa ja todeta hypen olleen aiheellinen.

Kertokaas minkälainen setti tuo ppv-ostos on? Nyt fightpassilla esim. kuva on helppo heittää chromecastilla telkkuun, mutta miten mahtaa tuon laita olla? Melko tympeetä, jos joutuu tabletilta vaan tihrustamaan.
Eikös UFC.tv ja UFC Fight Pass ole kuitenkin käytännössä sama asia. Eli pitäisi onnistua.
Fight Passin lisäksi käytännössä vain ostetaan se PPV?

Onko se UFC.tv:n PPV ollu ihan kunnon HD-kamaa? CMore löytyy mutta en halauaisi tämän tason korttia pilata perunalaadulla.

Onko se UFC.tv:n PPV ollu ihan kunnon HD-kamaa? CMore löytyy mutta en halauaisi tämän tason korttia pilata perunalaadulla.
On se HD kamaa.
Sama homma täällä, en halua pilata eventtiä CMore Extreme perunalla. Vähän kyl ärsyttää että MAX droppas UFC:t....... tai eikö CMore vois tuoda jo Extreme kanavasta HD version.

Onhan se harmi juttu, kun Aldo joutui väistymään, varsinkin kun ottelua on promottu niin paljon. Itseäni kuitenkin kiinnostaa enemmän nähdä Conor Chadia vastaan. Olin silloin pettynyt, kun kuulin että Conor pääsee tittelimatsiin, koska Chad olisi ollut mielenkiintoisempi vastus.

Chad on ollut yksi suosikkiottelijoistani pitkään. Nyrkkeily on nykyään todella vakuuttavaa ja tuollainen painija-atleetti kun on, niin uskon Chadin vievän tämän taiston. Conor on vaan niin uskomattoman ennalta arvaamaton, että sieltä voi tulla ihan mitä vaan joka yllättää. Conorin nyrkkeily on myös todella kova ja vielä kun on ulottuvampi, niin tekee varmasti homman Chadille vaikeaksi. Luulen vaan, että Chad tulee olemaan aivan liian nopea Conorille.

Vaikka Aldo pois kortilta niin kyllä ensviikonloppuna on silti rautanen kortti tarjolla! Kattelin just viimesimmät UFC embedded jaksot ja täpinät alkaa olemaan allekirjoittaneella jo aika kovat. Harvinaista sinänsä tänä päivänä kun tota vaparia ja ultimaattista tappelua tulee joka tuutista joka viikonloppu. :)

Hehe, siellä se Conor jo gamblaa rahojaan menejään, kun on pakko saada kickseja jostain lisää. Toivottavasti ei ole tiltti päällä sen takia, kun tiedossa on tuntuvat tappiot PPV-osuudesta verrattuna jos Aldo olisi otellut.

Toisaalta Dana lähteenä. Ehkä siellä on vain heitetty yhdessä jotain läppää miten voisivat hehkuttaa lisää tulevaa matsia.

Eiköhän Chad tee Conorista taas tavallisen kuolevaisen ja vieläpä vakuuttavasti. En tiedä miten mielipuolisen hysteeristä naurua ja käytöstä matsin seuraaminen saa minussa aikaan. Conor tulee olemaan varmasti hyvin merkityksellinen hahmo mma-skenessä, mutta tähän paikkaan näpäytys olisi paikallaan ja ihan kunnollinen sellainen. Chad tulee toimittamaan.

Tästä kuosista vielä useamman päivän, kun kuivattelee niin taitaa olla taas luuranko valmis.

208uruq.jpg

31.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Varmistus vielä, että Early Prelit starttaa 7pm/EDT eli meidän aikaa klo 02.00 la-su välisenä yönä eikö vain? Siitähän jatkuu sitten Fight Passissa Early Prelien jälkeen Prelit, jotka jenkeissä tulee Fox Sports 1 ja PPV näyttää sitten itse Main Cardin? Ei oikein selkeästi omaan silmään osunut, että mistä ne Earlien jälkeiset Prelit sitten oikein tulevat. Harvemmin tulee katsottua isoa korttia livenä niin siksi tässä hiukan sormi suussa mietitään ettei sitten 30min ennen matseja pyöri olohuonessa sormi suussa.

Viimeksi muokattu:
Niinhän se onkin joo. Early Prelithän näkyy vain Fight Passilla eli jenkit, jotka omaavat Fox Sports 1 joutuvat kirjautumaan myös Fight Passille, jos haluavat katsoa kaksi ekaa matsia. Mutta meidän tapauksessa ei tarvitse kuin katsoa matsia matsin perään Fight Passilta, Prelien osalta.

Suositut

Back
Ylös Bottom