UFC 189: Aldo vs. McGregor - Jul 11, 2015 @ MGM Grand Garden Arena

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ei näytä ei, siirtynyt UFC CMore Extreme kanavalle.
Sen lisäksi ettei MTV paketissa enää näe, niin tuota Extreme ei ainakaan Sonera Viihteessä ole HD:nä... pikasella Googlella ei näytä muutenkaan olevan HD versiota.

Aiemmin kans tääl totesin että tää eventti on pakko ostaa, koska en mitään SD kakkaa katso.

Olen parin kuukauden ajan tehnyt vaimolle "sisäistämyyntiä" anal+ suhteen. Kohta on satelliitti katolla ja aurinkoisilla päivillä voidaan katsoa taivaskanavia ;).

Mitenhän tämä kaikki vaikuttaa UFC:n ja Aldon suhteisiin ja Aldoon henkisesti. Tästä aiheutuu isot taloudelliset tappiot UFC:lle. En olisi itse uskonut, että kumpikaan peruu tätä matsia loukkaantumiseen vedoten, Conorista olin ainakin varma, että mies tulee suunnilleen vaikka pää kainalossa kehään.

Viimeaikaisten tapahtumien valossa en voi välttyä ajatukselta että onko Aldo tosiaan loukkaantunut vai onko kyse jostain muusta...matsiin varmasti ollaan valmiita mutta doping-testiin ehkä ei...???

"But back in December 2014, in his exclusive video diary series with SportsJOE.ie, McGregor predicted that Aldo would withdraw late on with Frankie Edgar the likely replacement."

Mystic Mac ;)

Danan suusta tullut vuorokauden aikana 10000000 fuck-sanaa ;)
Sattuuhan noita treenionnettomuuksia huipullakin, mutta kyynikkoa vähän epäilyttää. Olisko sittenkin roina-aikataulu pettänyt ja pitii feikata "onnettomuus" ;)

Sattuuhan noita treenionnettomuuksia huipullakin, mutta kyynikkoa vähän epäilyttää. Olisko sittenkin roina-aikataulu pettänyt ja pitii feikata "onnettomuus" ;)
Tähän kun lisää sen, että yhden uutisen mukaan Aldo ja sen Road Crew ajoivat testaajan ulos, niin... ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

UFCn lääkärit kuitenkin tutkii, vaikea uskoa että voisi feikata kylkiluumurtuman.

https://twitter.com/chadmendes/status/613729054861037568

chad mendes@chadmendes
Just got to Vegas...
1f44a.png
1f4aa.png
1f1fa-1f1f8.png

kyllä kommentit olisi aivan samankaltaisia jos conor olis loukkaantunut. Aldon karkuun juoksemiseen en usko vähääkään,kun olisi loukkaantuneena 1kk tai 6kk seuraava ottelu olisi siltikin conoria vastaan. Fertittat ja j.silva liittyvät danan kans samaan tukkamuotiin, kun ovat kohta repineet hiuksensä päästä.,ensin jon.b sekoilut, mainostajilta varmaankin tullu kivasti palautetta ja sit ufc (historian?) hypetetyin matsi peruuntuu hetkellisesti.

Mauleri tarkkuutta ;)

Hups, olin huomannut sen twiitin aiemmin edellisellä sivulla, mutta näköjään olin unohtanut sen sisällön. Kuvittelin, että tämä oli uusi viesti Natelta.

Tuo olisi kyllä hulvaton match up, mutta taitaa jäädä haaveeksi. Toisaalta jos Conorille korvaaja tulee, niin kävisi järkeen, että se olisi jonkinlainen välivastustaja millä ei olisi merkitystä höyhensarjan tilanteeseen.

Onko Nate mennyt poistamaan koko tweetin. Uusin nyt 22.6.

Back
Ylös Bottom