Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa viimeisimmässä embedissä Conor mielestäni ensimmäistä kertaa selkeästi mursi palasen Aldon arpisesta tiilimuurista.
Aldo väsähti ja silmät hiukkasen vetisti. Tuijotuskisassa mestarin naama oli pakoitetun oloinen ja silmät liioitellun suurina. Epävarmuus / turhautuneisuus maistui suussa kännykän ruudun läpi.
Tai sit on vaan kyllästyny tohon samaan jokasessa face offissa :D En usko että Aldon ottelemiseen kauheesti vaikuttaa tollanen
En ota tota niin vakavasti, mutta onhan Conor ollut koko UFC aikansa aika :face:
On se jännä miten vihaajat vaan vihaa :D Onhan toi Conorin touhu nyt ollut yhtä juhlaa. Aika kaukana facepalmeista, vaikka se ei just itselle maistuisikaan.
Miksi mua lainasit?
Kutsutko mua vihaajaksi sen takia, kun itse pidät Conorin tyylistä tmv, ja mä ammuin sen tyylin alas makuasiana? Sulla on oikeus mielipiteeseesi, niin minullakin.
Tuossa viimeisimmässä embedissä Conor mielestäni ensimmäistä kertaa selkeästi mursi palasen Aldon arpisesta tiilimuurista.
Aldo väsähti ja silmät hiukkasen vetisti. Tuijotuskisassa mestarin naama oli pakoitetun oloinen ja silmät liioitellun suurina. Epävarmuus / turhautuneisuus maistui suussa kännykän ruudun läpi.
Ja edelleen jatkuu keittiöpsykologia siitä mitä matsissa tulee käymään Conorin tuijotuksen perusteella, tai Aldon.. Vittu ne varmaan haluaisi teidän kaltaisia jätkiä laskemaan vedonlyöntiprosentteja. Tiedätte vitusti asioita mitä siellä ei tiedetä.
Ja edelleen jatkuu keittiöpsykologia siitä mitä matsissa tulee käymään Conorin tuijotuksen perusteella, tai Aldon.. Vittu ne varmaan haluaisi teidän kaltaisia jätkiä laskemaan vedonlyöntiprosentteja. Tiedätte vitusti asioita mitä siellä ei tiedetä.
Alkaa Aldo pääsemään Conorin pään sisälle ja Conorilla on pasmat sekaisin. Ei saanut jääkuninkaalta reaktiota niin nyt on sormi suussa että mitä pitäisi tehdä