UFC 189: Aldo vs. McGregor - Jul 11, 2015 @ MGM Grand Garden Arena

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Conorilla alkaa olemaan aika kuluneet läpät ja sama toistuu kerta toisensa jälkeen. Oli varmasti hauskaa ottaa vähän niskasta kiinni kun tiesi Danan ja muiden estävän Aldoa tekemästä mitään. Tulee vähän mieleen joku pikkupoika joka lällättää mutsin takana. Cowboy kiteytti aika hyvin asian: "Goldenboy".

Voi ristus, matsiin on aikaa viel niiiiiin paljon. Ja alkaa nyt tulla jo tän matsin hypetys korvista ulos. Olisivat voineet aloittaa vähän myöhempään.

No välissä on kyllä kunnon ala-aste meininki :hyvä:

En ota tota niin vakavasti, mutta onhan Conor ollut koko UFC aikansa aika :face:

viihdyttävää toki välissä mut tasasen tappavasti alkanut tökkimään Holloway matsin jälkeen.

Onneksi kuitenkin sen matseista nauttii aina.

Conorista paistaa nyt rentous ja itsevarmuus ja saavutus jotenki paistaa naamasta kun huomaa että Aldo ei käyttäydy enää samoin kuin aiemmin. Aldo oli rauhallinen mutta taitaa alkaa jo ärsyttämään.

Mielenkiinnolla odotan, kuinka tuo rentous jatkuu mediatilaisuuksissa nyt nämä 2 päivää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuossa viimeisimmässä embedissä Conor mielestäni ensimmäistä kertaa selkeästi mursi palasen Aldon arpisesta tiilimuurista.

Aldo väsähti ja silmät hiukkasen vetisti. Tuijotuskisassa mestarin naama oli pakoitetun oloinen ja silmät liioitellun suurina. Epävarmuus / turhautuneisuus maistui suussa kännykän ruudun läpi.

Tuossa viimeisimmässä embedissä Conor mielestäni ensimmäistä kertaa selkeästi mursi palasen Aldon arpisesta tiilimuurista.

Aldo väsähti ja silmät hiukkasen vetisti. Tuijotuskisassa mestarin naama oli pakoitetun oloinen ja silmät liioitellun suurina. Epävarmuus / turhautuneisuus maistui suussa kännykän ruudun läpi.

Tai sit on vaan kyllästyny tohon samaan jokasessa face offissa :D En usko että Aldon ottelemiseen kauheesti vaikuttaa tollanen

Dublinin presseri huomenna 20:00 suorana... Pitäisi olla mahtava tunnelma! :hyper:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On se jännä miten vihaajat vaan vihaa :D Onhan toi Conorin touhu nyt ollut yhtä juhlaa. Aika kaukana facepalmeista, vaikka se ei just itselle maistuisikaan.

Miksi mua lainasit?

Kutsutko mua vihaajaksi sen takia, kun itse pidät Conorin tyylistä tmv, ja mä ammuin sen tyylin alas makuasiana? Sulla on oikeus mielipiteeseesi, niin minullakin.

Se että Conorin persoona/käyttäytyminen (tyylit) mediassa on tuloksellista, toimivaa jne. Ei tarkoita sitä, että kaikkien pitäisi olla samaa mieltä niistä tyyleistä eli hyväksyä ne.

Oma arvomaailma erottuu sen verran, etten hyväksy kaikkia Conorin tyylejä tai tekniikoita, mutta se ei tarkoita sitä, ettenkö ihastele sen saavutuksia ja valloituksia tai kannusta häntä voittamaan tai nauti hänen otteluista jne.

En oo eläissäni väsyny keneenkään ottelijaan yhtä paljon kuin Conoriin, menee jopa Shaelin ohi. Ei ihme että Aldoakin haukotuttaa moinen. Onhan tuo nyt ihan järkyttävän lapsellista pelleilyä. Ja täällä porukat analysoi Aldon jokaista ihokarvan väreilyä että nyt irkku on lyönyt sen henkisesti maan rakoon ja tappio on tosiasia.. Vai olisko vaan niin että Aldo pitää Conoria täysin jälkeenjääneenä, ja haluaisi päästä mediamyllyn keskeltä pian Brasiliaan treenaamaan. Vain takoakseen Conorin pään irti heinäkuussa??!

Miksi mua lainasit?

Kutsutko mua vihaajaksi sen takia, kun itse pidät Conorin tyylistä tmv, ja mä ammuin sen tyylin alas makuasiana? Sulla on oikeus mielipiteeseesi, niin minullakin.

En, vaan sen takia että facepalmit ovat todella kaukana Conorin toiminnasta, vaikka siitä ei henkilökohtaisesti tykkäisikään. En minäkään pidä kaikesta mitä se on sanonut tai tehnyt viime aikoina, mutta en voi hyvällä tahdollakaan :face: sen touhuja. Se on tähän asti tehnyt kaiken lähes täydellisesti. Voit olla tykkäämättä tottakai. Se on itseasiassa odotettavaa, jos on lukenut sun aikaisempia Aldoa koskevia posteja.

Jep, juuri näin. Oikeastaan jokaisessa tuijotuskisassa Aldo yrittää vain ottaa puolustusvoiton lasittamalla katseensa. Välillä onnistuu siinä ja välillä ei, mutta tästä on pitkä matka siihen, että Aldo itse yrittäisi ottaa henkisen niskalenkin Conorista. Se, että Aldo ei pysty katsomaan Conoria rennosti silmiin ollessaan lähellä ei ole hyvä merkki tässä vaiheessa Aldon kannalta.

Ja edelleen jatkuu keittiöpsykologia siitä mitä matsissa tulee käymään Conorin tuijotuksen perusteella, tai Aldon.. Vittu ne varmaan haluaisi teidän kaltaisia jätkiä laskemaan vedonlyöntiprosentteja. Tiedätte vitusti asioita mitä siellä ei tiedetä.

Ja edelleen jatkuu keittiöpsykologia siitä mitä matsissa tulee käymään Conorin tuijotuksen perusteella, tai Aldon.. Vittu ne varmaan haluaisi teidän kaltaisia jätkiä laskemaan vedonlyöntiprosentteja. Tiedätte vitusti asioita mitä siellä ei tiedetä.

Noh noh japsukka... nyt pientä rajaa. Kumminki olet yhtä täpinöissä siellä psykologiapäissään ku minä. ;)

Alkaa Aldo pääsemään Conorin pään sisälle ja Conorilla on pasmat sekaisin. Ei saanut jääkuninkaalta reaktiota niin nyt on sormi suussa että mitä pitäisi tehdä

Älä keuhkoa, jatka vaikka sinäkin tuosta mistä aiemmin jo aloitit.

Et kai ole joskus vastaanottanut psyykkistä hoitoa moiselta? Pyydä rahat takaisin, selkeästi ongelmat jäi ratkomatta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom