UFC 185: Pettis vs. RDA - March 14, 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sen aina huomaa, jos on brasialaista geeniä veressä. Kaikki pistetään aina silloin jumalan piikkiin. Voitostakaan ei voi ottaa itelleen kunniaa, ku jumala vetää koko potin.

Ei kuulu ei, mutta on eri asia jos voittaa suosikkina odotetusti, kun taas selvänä altavastaaja pahan turpasaunan jälkeen. Et tiedä millaista se on, ja miten hyvin siinä pysyy hermot kurissa, kun pystyy lähes mahdottomaan. Junnu pyysi anteeksi, ja saa varmaan vielä organisaatiolta palautetta.

Eli sun mielestä olis ollu ihan kuitenkin ok jos Buster Douglas olis vetässyt Tysonia vielä maassa vaikka kerran, tai Serra olis monottanut GSP:tä fiiliksen takia. Kandeeko tätä rajoittaa pelkästään kamppailulajeihin kun voitais ottaa muissakin lajeissa että jos altavastaaja voittaakin niin saa täräyttää ennakkosuosikkia. Tyson Gay voittaakin Usain Boltin niin saa kerran vetää turpaan, ja jos on yli 6 kertoimella niin saa potkaista.

Eli sun mielestä olis ollu ihan kuitenkin ok jos Buster Douglas olis vetässyt Tysonia vielä maassa vaikka kerran, tai Serra olis monottanut GSP:tä fiiliksen takia. Kandeeko tätä rajoittaa pelkästään kamppailulajeihin kun voitais ottaa muissakin lajeissa että jos altavastaaja voittaakin niin saa täräyttää ennakkosuosikkia. Tyson Gay voittaakin Usain Boltin niin saa kerran vetää turpaan, ja jos on yli 6 kertoimella niin saa potkaista.
Joko osaat vähän heikosti lukea, tai sitten et vain ymmärrä lukemaasi. Sälli potkaisi Pettistä perseelle kongin jälkeen, aivan karmeaa! Toivottavasti saa potkut tai ainakin turpaansa seuraavassa matsissa!

Joko osaat vähän heikosti lukea, tai sitten et vain ymmärrä lukemaasi. Sälli potkaisi Pettistä perseelle kongin jälkeen, aivan karmeaa! Toivottavasti saa potkut tai ainakin turpaansa seuraavassa matsissa!

No näköjään sää kärsit samasta vaivasta.
Itse kun olen otellut joskus jollain paska tasolla niin aina olen siihen luottanut kun kongi on kilahtanut niin ei tartte itseään enää suojata. Jos mättöä tulee ton kellon jälkeen niin voidaan mun mielestä laskea ihan samalla tavalla pahoinpitelyyn kuin kaikki punnituksissa tapahtuvatkin lyönnit. Jamppa kuitenkin selkeästi latas tota potkuaan ettei se ollut sellanen ystävällinen nouseppa ylös potku.
Toi puolustus vaan sillä kun oli altavastaaja oli niin.... en tiedä edes mitä sanoa

Miten voit aidan olla noin vitun hukassa, vaikka itse harrastat kamppailu-urheilua ja sinulla on (muistaakseni) muitakin suhteita johonkin kamppailulajiseuraan?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miten voit aidan olla noin vitun hukassa, vaikka itse harrastat kamppailu-urheilua ja sinulla on (muistaakseni) muitakin suhteita johonkin kamppailulajiseuraan?
Vitun hukassa? Benoitin teko oli kyllä ylilyönti, mutta tuossa tilanteessa jossain määrin ymmärrettävä, eikä loppuviimein järin vakava - pelkkä potku perseelle. Vähän väliä nähdään, kun ottelijat takovat tyrmäyksen jälkeen tajutonta vastusta päähän. Niihin verrattuna tämä oli hyvin pientä.

Perseelle potkaiseminen tuossa tilanteessa on taysin luokatonta. Kysymys ei ole pelkasta "potkusta" siina vaiheessa. Tallaista ei takuulla katsota hyvalla UFC:ssa ja siita tod. nak. viela kuullaan. Mielestani kyseessa ei ole "hyvin pieni" asia.

Ei pieni asia mut ei mun mielestä myöskään niin paha kun kellon jälkeen lyöminen. Tuskin saa mitään sanktiota, ehkä puhuttelun mut fudut tai edes sakot epätodenäköset imo

Ei pieni asia mut ei mun mielestä myöskään niin paha kun kellon jälkeen lyöminen. Tuskin saa mitään sanktiota, ehkä puhuttelun mut fudut tai edes sakot epätodenäköset imo

Veikkaan etta mahdollisesti palkkapussin rokotus - ei valttamatta suuri mutta viesti pitaa lahettaa. Ei noita pysty sormien lapi taysin katsoa.

Performance of the night bonarit olis varmaan tullut ilman tota, tai mitä kaikkia bonareita ne nykyään jakelikaan. Mutta tollaisen selkäsaunan jälkeen kun hakee voiton (kertoimet oli muuten +6.00) niin se 50k olis tullut ainakin omasta mielestä melko helposti. Vieläkun otteli pikku pettistä vastaan.
Mitä Dana tekee riippuu varmaan niin monesta asiasta (onko saanut pesää, miten meni ruletit ja onko bokserit ahterissa) että sitä ei osaa kukaan sanoa.

mun mielestä toi on kyllä törkeempi ku monet näkemäni kongin jälkeen lyömiset... koska yleensä kongin jälkeen lyömiset tapahtuu sillee et on vaihdeltu iskuja ja kongi kumahtaa ja sit pistetään viel yks perään.. mutta molemmat on tolpillaan ja ns. kykeneitä puolustamaan itseään... kun taas tossa kaveri on lyöty kanveesiin ja on sekasin ja puolustuskyvyttömänä ja tuomari on tullut jo väliin niin silti menee ja potkasee eikä ollu mikään pieni potku... kun kattoo giffiä niin koko Pettiksen kroppa menee häkkiä päin ton potkun voimasta.

K991oRT.gif

Tää melkee ku kaks korttia. Yleensä main ja co mainiin panostetaan mut tää pääkortti on alusta alkaen nimekkästä porukkaa. Okei Cejudo-Cariaso ei varmaan ois millaa kortilla co main mut noin muuten

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom