UFC 183: Silva vs. Diaz - Jan, 31, 2015 - The iBack v.2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Weidmanin ois kannattanu mun mielestä pitää suunsa kiinni. Turhaan kommentoi tollasta, vaikka reportteri kysyy. Itse olisin heittänyt vaan, että silva tekee miten parhaaksi näkee. Weidmani tainnut olla kuitenkin itse loukkaantuneena enemmän kuin silva, vaikka ura 10 kertaa lyhempi.

Söpöä kun samat Japin pointit eivät sitten pädekkään enää muiden pitkän linjan mestareiden kohdalla, jotka häviävät ja ottavat helpompia matseja primen ulkopuolella, ne olivatkin vaan yliarvostettuja alunperin. :)

Söpöä kun samat Japin pointit eivät sitten pädekkään enää muiden pitkän linjan mestareiden kohdalla, jotka häviävät ja ottavat helpompia matseja primen ulkopuolella, ne olivatkin vaan yliarvostettuja alunperin. :)

Sanoin ennen matsia etten tykkää yhtään ideasta että Silva ottaa helpompia matseja. Joten olet väärässä. Käy lukemassa ennakkoketju, 2 tai 3 kertaa mainitsin sen siellä.

Et kyllä tajua vapaaottelusta yhtään mitään. Diaz on otellut maailman parhaimmistoa vastaan ja pysäytetty vain kaksi kertaa: ensimmäisen kerran uran alkupuolella ja toisen kerran haavan takia. Miksi edes vaivauduin vastaamaan, en tiedä?

Jep jep, laitetaan Nickille seuraavaksi vastaan Weidman, Machida, Vitor, Jacare tai Rockhold MW:ssa ja katsotaan kuinka moni ei ole sitä mieltä, että Nick jyrätään maanrakoon. Ja ihan samaa odotettiin nyt Silvan tekevän Nickille. Silva ei ollut lähelläkään lopettaa Diazia, ei saanut edes satutettua miestä kunnolla kertaakaan. Kyse oli Silvan nykykunnosta ja varman päälle pelaamisesta, ei siitä että MW:n kärkiottelijoiden olisi liian vaikea antaa Nick Diazille selkään. Valoja päälle.

Miten sä voit niin varmaks sanoa et koko top5 sen tyrmäis? Eiköhän se Nickin leuka oo testattu aika useesti? En mä sano et Nick noita matseja voittais mut en kyl oo todellakaan sitäkään mieltä et noista ku ehkä Vitorin vois veikatakin näin etukäteen tyrmäävän Nickin, EHKÄ. Vai miten sä perustelet sun kantas? Koska se on vähän pienempi ni sen rautaseks todettu leuka yhtäkkiä mureneekin? Luuletko tosiaan et ww ja mw on iskuvoimassa niin iso ero esim jollain Paul Daleylla ja Rockholdilla?

Diaz on painoluokkaa pienempi ja eläköitynyt etanan nopeudella oleva ottelija. Ei ole kahta sanaa etteikö Vitor ja kumppanit lopettaisi sen hetkessä.

Weidmanin ois kannattanu mun mielestä pitää suunsa kiinni. Turhaan kommentoi tollasta, vaikka reportteri kysyy. Itse olisin heittänyt vaan, että silva tekee miten parhaaksi näkee. Weidmani tainnut olla kuitenkin itse loukkaantuneena enemmän kuin silva, vaikka ura 10 kertaa lyhempi.

Eiköhän Weidman kommentoinut tuota "fanin" ja "kaverin" näkökulmasta, ettei haluaisi nähdä nukkuvaa hämistä häkissä. Aivovammat, selkäsaunat jne millä porukka vauhkoo täällä hendostakin, samat ne pätee hämikseen. Toisinsanoen taso ei vaan enää riitä ja toiset ammattilaisottelijat on sitä mieltä, että kannattaisi lähteä eläkkeelle niin voi terveenä nauttia rahoistaan sensijaan, että ottaa selkäsaunat kärkiäijiltä. Ihan asiallinen kommentti mun mielestä.

Miten sä voit niin varmaks sanoa et koko top5 sen tyrmäis? Eiköhän se Nickin leuka oo testattu aika useesti? En mä sano et Nick noita matseja voittais mut en kyl oo todellakaan sitäkään mieltä et noista ku ehkä Vitorin vois veikatakin näin etukäteen tyrmäävän Nickin, EHKÄ. Vai miten sä perustelet sun kantas? Koska se on vähän pienempi ni sen rautaseks todettu leuka yhtäkkiä mureneekin? Luuletko tosiaan et ww ja mw on iskuvoimassa niin iso ero esim jollain Paul Daleylla ja Rockholdilla?

Jos eivät onnistuisi kaikki tyrmäämään/lopettamaan, niin suurella todennäköisyydellä antaisivat ainakin Nickille paljon pahemman selkäsaunan mitä nyt Andersonilta sai. Tämä tuskin olisi vain minun mielipide vaan todella ison enemmistön jos Nick nyt syötettäisiin jotain top5 MW:tä vastaan. Ihan samallalailla Silvan odotettiin nyt pistävän Nickin helposti pakettiin, tämä jälkiviisastelu Nickin kestävyydestä alkoi vasta nyt ottelun jälkeen. Silva primessään olisi todennäköisesti piessyt Nickin niin pahasti, ettei se olisi ollut edes japistakaan enää hauskaa.

Tykkään Nickista, en tykkää Silvasta, mutta tämä on puolueeton mielipiteeni. Nick Diaz on jo pariin otteeseen eläköitynyt WW, jonka viimeisin voitto on vuodelta 2011 ja MW on tällä hetkellä kovempitasoinen, kuin ikinä ennen.

Toisaalta, kuka WW ottelija kestäisi top5 MW ottelijoiden kanssa? Harva noiden painoluokkien välillä vaihtelee menestyksellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toisaalta, kuka WW ottelija kestäisi top5 MW ottelijoiden kanssa? Harva noiden painoluokkien välillä vaihtelee menestyksellä.

Anderson Silva. Boom.

Jos eivät onnistuisi kaikki tyrmäämään/lopettamaan, niin suurella todennäköisyydellä antaisivat ainakin Nickille paljon pahemman selkäsaunan mitä nyt Andersonilta sai. Tämä tuskin olisi vain minun mielipide vaan todella ison enemmistön jos Nick nyt syötettäisiin jotain top5 MW:tä vastaan.

Noniin eli sä myönnät liiotellees. Sä sanoit että ne kaikki tyrmäis sen ja mä olin eri mieltä, mistään muusta mä en puhunu. En väitäkkään että se ne muut voittais, puhuttiin iskunkestävyydestä.

ihan samallalailla Silvan odotettiin nyt pistävän Nickin helposti pakettiin, tämä jälkiviisastelu Nickin kestävyydestä alkoi vasta nyt ottelun jälkeen. Silva primessään olisi todennäköisesti piessyt Nickin niin pahasti, ettei se olisi ollut edes japistakaan enää hauskaa.

Niin tottakai se alko kun saatiin taas yks todiste Nickin kestävyydestä, nyt siinä ei pitäs olla mitään epäselvää. Ei Andersson mikään tyynykäsi varmasti ole edelleenkään.

Noniin eli sä myönnät liiotellees. Sä sanoit että ne kaikki tyrmäis sen ja mä olin eri mieltä, mistään muusta mä en puhunu. En väitäkkään että se ne muut voittais, puhuttiin iskunkestävyydestä.

Sanoin uskovani, että jokainen top5 MW nitistäisi ja lopettaisi Nickin suht vaivattomasti ja olen juuri sitä mieltä. Jos pitäisi kuvitella Nick nyt vaikka Rockholdia vastaan, niin siitä tulisi luultavasti kauhea teurastus matossa jo ensimmäisen erän aikana. Rockhold joko subittaisi Nickin kokoetunsa turvin tai takoisi gnp:llä Nickin jo yhdessä erässä pahempaan kuntoon mitä Anderson koko tämän matsin aikana. Nickillä on varmasti kova leuka, mutta pointtini on siinä, että tämä ottelu meni mielestäni pisteille enemmän siitä syystä, että Anderson otteli todella varman päälle eikä ole enää lähelläkään parasta kuntooan.

Ja toistetaan nyt vielä, että mielestäni tämä oli silti Andersonilta ihan tyydyttävä paluumatsi olosuhteet huomioiden.

LASTEN-HIEKKALAATIKKO-%C3%84SS%C3%84-KANNELLA-kansi-ei-kuv,-ulkokuva-6417822063146.jpg

Subittaisi kokoetunsa turvin... :hyvä: :hyvä:

Lisää tätä!!!

(tähän se popcorn giffi)

Anderson Silva. Boom.

Hehheh, sä olet kyllä hassu setä. Esim Ali otteli LHW divarissa olympialaisissa, eli LHW ottelija myös voitti esim. Foremanin?

Rockhold subittais Diazin, aina vaan paremmaks menee :D no näkemyksensä kullakin.

Nick olisi aivan liian heiveröinen Rockholdia vastaan matossa ja jäisi hyvin todennäköisesti pahasti jyrän alle. Sinänsä ihan mielenkiintoista, että koet ajatuksen Rockholdista subittamassa Nickin naurettavana.

Hehheh, sä olet kyllä hassu setä. Esim Ali otteli LHW divarissa olympialaisissa, eli LHW ottelija myös voitti esim. Foremanin?

Käsitin että täällä puhutaan ammattivapaaottelusta eikä amatöörinyrkkeilystä?

Käsitin että täällä puhutaan ammattivapaaottelusta eikä amatöörinyrkkeilystä?

AJ on WW joka pistelee HW ottelijoita pataan?

Suositut

Back
Ylös Bottom