UFC 183: Silva vs. Diaz - Jan, 31, 2015 - The iBack v.2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mikä vittu ton woodleyn ongelma on? yksittäisiä iskuja, muuten täysiä pakittelua. sai paremmat osumat, mutta kun ei yritä niin antaisin gastelumille. ihme paskaa, woodley vittuun top5. nyt jos kusee desicioni niin vituttaa

Ei kai toi ny millään voi kelvinille mennä? Eihän se jumalauta osunu kertaakaan...

No ei tossa Woodleykään saanu kummempia aikaan. Kakosen voitti selvästi, mutta IMHO erät 1 ja 2 meni Kelvinille, jos ei muuten niin paineen takia. Ei kummassakaan oikeen kumpikaan saanu kummosempia temppuja tehtyä.

Tämmöiset ottelut missä ei oikeastaan tapahdu mitään ratkeavat sen perusteella painottavatko tuomarit osumia vai octagon controllia. Itse tuomitsin ottelun Kelvinille, koska en tykkää passiivisista pakittelijoista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Woodleyn vastustajat pelkää iskujenvaihtoa miehen kanssa ja Woodley taas itse vetäytyy ja odottelee vain paikkoja counteroida. Siinä hyvä resepti jäädyttyneelle pystyottelulle ja siten unealiaalle matsille.

Nick Diaz! Deftones! Stockton! 209! 420!

Silvaa jännittää aika perkeleesti. Siis vittu mä kusen hunajaa jos Nick vie tän :dance:. Kiinnostaa myös nähä missä on Silvan kädet, onko itseluottamus menny ja se jopa suojais vai vetäiskö omalla tyylillään kädet lanteilla

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom