UFC 182: JONES vs CORMIER - Jan 3, 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
siis näiks mä oikein et McGregor-Siver on laitettu main eventiks ja HENDERSON-ALVAREZ co-main?! kyl pitäis olla imo toistepäin... toi Connorilla ei oo mitään voitettavaa tos matsissa, en ymmärrä miksei suoraan heitetty tittelimatsiin ku nyt ku se häviäiskin niin menis hukkaan koko hype tollasen turhan matsin takia.

Imo ihan aiheesta

siis näiks mä oikein et McGregor-Siver on laitettu main eventiks ja HENDERSON-ALVAREZ co-main?! kyl pitäis olla imo toistepäin... toi Connorilla ei oo mitään voitettavaa tos matsissa, en ymmärrä miksei suoraan heitetty tittelimatsiin ku nyt ku se häviäiskin niin menis hukkaan koko hype tollasen turhan matsin takia.

Koska Boston aka Ireland 2 ja GOAT :hyper: Kyllä mua enemmän kiinnostaa Conorin matsi kuin joku Boringson ja ehkä hieman flopannut Alvarez, mutta olenkin HC-fanipoika..

Ei kyl imo haittais yhtään vaikka häviäisikin :D olisi vain oikein sille kaverille :D

Oonko ainoo kenen mielestä toi on ihan ihme apinointia, että jätkä joka ottaa dunkkuun 6-1 alkaa läpsii itteensä naamaa ja heittää "ANTAA TULLA PERKELE" ihan kikseissä niin kuin jokin kovaki jätkä? Ja matsin jälkeen "FUCK YEAH GREAT FIGHT" kun saanut mitään aikaan.. :face:

Oonko ainoo kenen mielestä toi on ihan ihme apinointia, että jätkä joka ottaa dunkkuun 6-1 alkaa läpsii itteensä naamaa ja heittää "ANTAA TULLA PERKELE" ihan kikseissä niin kuin jokin kovaki jätkä? Ja matsin jälkeen "FUCK YEAH GREAT FIGHT" kun saanut mitään aikaan.. :face:

Et :D

Cannonier ja Brimage, kun voittavat matsinsa, niin omat rahat ja vähän päälle on tienattu. Voi seurata loppumatseja (pääottelua lukuunottamatta) vähän rennommin. Jordan oli niin tuhdissa kunnossa, että olis synti ja häpeä, jos se voittais.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

No jaa, kumpikaan Henderson tai Alvarez ei nouse voitolla tai kahdellakaan vielä titteliotteluun ja molemmilla on tappio alla.

Suositut

Back
Ylös Bottom