UFC 182: JONES vs CORMIER - Jan 3, 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Cormier aiheuttanut mulle ainakin fiksaation friteeratusta kanasta. Taitaa olla aika selvaa missa on lounas tanaan. Toivottavasti se saa rahaa mainosmiehen hommista.

Cormier aiheuttanut mulle ainakin fiksaation friteeratusta kanasta. Taitaa olla aika selvaa missa on lounas tanaan. Toivottavasti se saa rahaa mainosmiehen hommista.

Ilmeisesti yrittänyt jo pidemmän aikaa saada sopparia:) Taitaa toteutua aika nopeasti, jos mestaruuden voittaa.

Laitetaan nyt joulun kunniaksi tähänkin ketjuun hieman väriä:joulu8:

lap_zpse522d161.jpg

cmqN0ws.gif

safety_zps95c701b3.jpg

secret-santa_zps2wkfdb1f.gif

HlPlMLe.gif

UFC 182 Jon Jones vs Daniel Cormier Pros' Picks ft. Pettis, Hendricks, Felice Herrig, Barnett & more

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Yllättävän moni tuossa videossa veikkasi dc:tä voittajaksi. DC on taistellut hyvin isoja miehiä vastaan "bigfoot silva" mutta jones on omassa luokassaan. Toivon DC:lle voittoa mutta on vaikea kuvitella hänen päihittävän jones. Toivottavasti tulee hyvä matsi.

UFC 182 Jon Jones vs Daniel Cormier Pros' Picks ft. Pettis, Hendricks, Felice Herrig, Barnett & more

Nauru tuli tuota kuunnellassa, kun alkoivat vertaamaan Danielin atleettisuutta Jonesiin.
Pelko persiissä että tästä tuleekin yksipuolinen pahoinpitely ala Jones.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noita ois kyl kiva kuulla lisääkin. Tossa nyt oli semisti puolueellinen porukka, entisiä Cormierin vastuksia,vanhoja frendejä ja treenikavereita jne.

Satanen laitettu Cormierille (mulle iso raha :D). Ensinnäki uskon Cormierin mahollisuuksiin, mut toisaalta myös pakko pelata sen verran sydämellä omaa suosikkia. Cormier fanina pelottaa kyl vähä toi Jonesin pituus- ja reachetu, mut kaikista Jonesin eduista huolimatta uskon täysin Cormierin mahollisuuksiin. En usko et tästä tulee mitää Evans ottelun uusintaa. Evans on hyvä painija joo, mut tuntuu et Evans myös on vähän pelokas välillä sulkee etäisyyttä (:D) ja sen matsit menee monesti sellaseks kyttäilyks. Uskon et Cormier taas uskaltaa painaa Jonesin päälle ihan eri tavalla ku kukaan ennen tätä. En epäilekkää hetkeäkää etteikö Cormier sais Jonesia mattoon tässä matsissa. Isompi kysymys on musta se, et mitä siel matossa sit tapahtuu. Jones on varmasti taitava myös selältään ja vaikka Cormier on hyvä saamaan kavereita mattoon, ei Cormierin gnp oo ollu mun silmiin vielä tarpeeks vakuuttavaa.

Jonesin pysty ollu tehokasta ja melkeenpä divarin parasta, mut miten käy ku tulee Cormierin tasonen painija vastaan? Potkut on tosi isossa osassa Jonesin pystypeliä ja saa ny nähä mite paljon Jones uskaltaa noita potkuja viljellä. Aika nopeesti sitä voi lentää selälleen jos Cormier nappaa potkun kiinni. Tää on joka tapauksessa sellanen matsi etten usko et Jonesilla on enää varaa pelata vastustajansa vahvuuksilla. Kyllä Jonesin tässä mun mielestä kannattaa vaa yrittää pitää Cormier kaukana valtavan reachetunsa turvin. Välillä ehkä jotain takedownin yrityksiä tai hämäyksiä et pidetään Cormier varpaillaan, mut mun mielestä sellaseen Chael Sonnen matsin tapaseen painimiseen ei Jonesilla oo varaa.

Vaikka Cormier-fani oonkin, nii ennen kaikkea toivois et tulis upee matsi. Jonesin matsi Gussea vastaan oli varmasti parhaita matseja mun vaparin seuraamisen aikana. Ku sais ees vähän samanlaista jännitystä tässä matsissa nii ois tosi makeeta. Oikeesti on kyl harvoin ollu näin kysymysmerkkinä et mitä tulee matsissa tapahtuu. Oli kyse sit Jones-faneista tai Cormier-faneista, nii vähä kyl pyörittelen silmiäni ku jotkut taas julistaa varmana jo tän matsin voittajaa. Kaks voittamatonta ottelijaa, jotka on ollu yhtä matsia lukuunottamatta täysin suvereeneja matseissaan. En jaksa uskoa et tää matsi tulee olee kummallekkaa näistä herroista helppo. Oma veikkaus on se, et Cormier saa tarvittavat takedownit ja hallitsee matsia matossa ja häkkiä vasten riittävästi ja voittaa tuomariäänin. Mutta jos rehellisiä ollaan, nii en tiiä yhtää mitä tulee tapahtuu :D.

Cormierin toivon vievän, mutta Jones on vaan sellainen yllätyksellinen ketku. Kuin Dhalsim tms street fighter pelisarjasta..

Jos cormier ottelee jonesia vastaan samalla tavalla kuin nelsonia vastaan,niin kaveri lähtee jalat edellä häkistä.

Oma veikkaukseni on että Cormier painaa Cain-meiningillä iholle, pyrkii pystypainiin ja häkin kautta varmaan myös alasvienteihin. Jones taas haluaa pitää etäisyden pitkänä ja viedä hommaa pystyssä, missä hänellä on selkeä etu. Matsi ratkennee siihen kumpi onnistuu pakottamaan oman strategiansa toisen yli, jossa itse veikkaan Cormierin onnistuvan. Vaikka Jonesin paini onkin ihan huippuluokkaa niin on se Cormier silti ihan omilla leveleillään niin matossa kuin häkkiä vasten.

Saa nähdä miten menee sitten viikon päästä, mutta kuvittelisin itse DC:n grindaavan voiton. Mutta niin kuin ylempänä jo sanottiin, Jones voi lopettaa koska tahansa ihan miten tahansa.

Oma veikkaukseni on että Cormier painaa Cain-meiningillä iholle, pyrkii pystypainiin ja häkin kautta varmaan myös alasvienteihin. Jones taas haluaa pitää etäisyden pitkänä ja viedä hommaa pystyssä, missä hänellä on selkeä etu. Matsi ratkennee siihen kumpi onnistuu pakottamaan oman strategiansa toisen yli, jossa itse veikkaan Cormierin onnistuvan. Vaikka Jonesin paini onkin ihan huippuluokkaa niin on se Cormier silti ihan omilla leveleillään niin matossa kuin häkkiä vasten.

Saa nähdä miten menee sitten viikon päästä, mutta kuvittelisin itse DC:n grindaavan voiton. Mutta niin kuin ylempänä jo sanottiin, Jones voi lopettaa koska tahansa ihan miten tahansa.

En nyt menisi tuota ihan vannomaan. Jonesilla on harvinainen kyky viedä matsit vastustajan vahvuuksilla, moni kuvittelee että Cormier heittelee Jonesia miten tahtoo (en olisi 100 varma että Jonesista ei ole mitään vastusta painissa). Cormierilla ei myöskään ole Cainin cardiota, antaisin kuntopuolessa edun Jonesille.

Cormierin jutut alkaa olla kyllä sitä tasoa että odottelen pikaista eläköitymistä, jos ei vie Jonesia kuin märkää rättiä.

Cormierilla yllättävän hyvät mahdollisuudet viedä ottelua pystyssäkin. Miehellä on aivan loistava nyrkkeilytekniikka ja todennäköisesti LHW:n nopeimmat kädet. Ainostaan reach on älyttömästi Jonesia jäljessä, joten iholle on päästävä jakamaan nyrkkiä.

Cormierilla yllättävän hyvät mahdollisuudet viedä ottelua pystyssäkin. Miehellä on aivan loistava nyrkkeilytekniikka ja todennäköisesti LHW:n nopeimmat kädet. Ainostaan reach on älyttömästi Jonesia jäljessä, joten iholle on päästävä jakamaan nyrkkiä.

Pystyottelussa en suuria laskisi ellei Jones lähde tahallaan leikkimään. Iholla tietysti Cormier on tynkäkäsien kanssa vaarallinen, mutta onhan Jonesilla kyynärpäät.
Cormierilla on polvien kanssa ollut ongelmia, toivottavasti obligue potkuja on reenattu Jacksonilla.

Picture_38.png

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom