UFC 182: JONES vs CORMIER - Jan 3, 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

ujo

JBkKbmw.png

PPV
LHW Jon Jones (c) vs. Daniel Cormier
LW Donald Cerrone vs. Myles Jury
MW Brad Tavares vs. Nate Marquardt
FLW Kyoji Horiguchi vs. Louis Gaudinot
WW Hector Lombard vs. Josh Burkman

Preliminary card (Fox Sports 1)
LW Danny Castillo vs. Paul Felder
BW Marcus Brimage vs. Cody Garbrandt
HW Shawn Jordan vs. Jared Cannonier
LW Evan Dunham vs. Rodrigo Damm

Preliminary card (UFC Fight Pass)
WW Omari Akhmedov vs. Mats Nilsson
WBW Alexis Dufresne vs. Marion Reneau

zkn1h5.jpg

ZHXbriL.gif

Long Live the Incredulous War Wagon!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viime yönä sain kuitattua univelkoja nukkumalla kellon ympäri, ja näin unta Jones vs Cormier -matsista. Cormier oli erittäin päällekäyvä ja sai heitettyä Jonesin kaaressa mattoon, Jones pääsi ylös ja seuranneessa scramblessa Cormierin jalka loukkaantui hirvittävällä tavalla ...

Muut unet olivat tavallisempia, mm pahoinpitelin tyyppiä joka dissasi ATK -taitojani ja sitten olin valtavalla risteysaluksella hyttisiivoajana kun sinne hyökkäsi alieneita ...

Viime yönä sain kuitattua univelkoja nukkumalla kellon ympäri, ja näin unta Jones vs Cormier -matsista. Cormier oli erittäin päällekäyvä ja sai heitettyä Jonesin kaaressa mattoon, Jones pääsi ylös ja seuranneessa scramblessa Cormierin jalka loukkaantui hirvittävällä tavalla ...

Muut unet olivat tavallisempia, mm pahoinpitelin tyyppiä joka dissasi ATK -taitojani ja sitten olin valtavalla risteysaluksella hyttisiivoajana kun sinne hyökkäsi alieneita ...

Oliko ne alienit sellasia lieromaisia?

Ensimmäistä kertaa ikinä tulee oltua Jonesin puolella. Vähän ristiriitaiset fiilikset, kun toisaalta olisi ihan mukava nähdä Jones häviämässäkin.

Mä toivon ja veikkasin Jonesin voittoa vain sen takia, että DC voittaisi.
Toi veto on vaan siksi, että kun veikkaan aina se häviää jota mä veikkaan.
Kun ei enää tapahtuisi mitään joka pilaa eventin...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä toivon ja veikkasin Jonesin voittoa vain sen takia, että DC voittaisi.
Toi veto on vaan siksi, että kun veikkaan aina se häviää jota mä veikkaan.
Kun ei enää tapahtuisi mitään joka pilaa eventin...
Hah!kyllä vedonlyönti jumalat tommosen haistaa ja antaa jonesin voittaa,ihan vaan vittuillakseen

Oliko ne alienit sellasia lieromaisia?

eivät. vaan bipedaaleja humanoideja joko ekso- tai endoskeletaalisella tukirakenteella ... koska unessa juoksin etupäässä karkuun laivan kannelta toiselle, en ehtinyt muodostaa uhkasta selvää kuvaa, Uni episodin alussa ihmettelimme kaverini kanssa että mitä v:tä näiden pyykkisäkkien kanssa pitaisi oikein tehdä, miksi työhönohjaus oli niin huonoa. Sitten juoksin karkuun alieneita ja kohtasin ihmisiä, joilla ei tuntunut olevan mitään käsitystä tilanteesta. Jäin juttelemaan, vaikka jos kyseessä olisi ollut tosi eikä uni, olisin luultavasti karjunut "TO THE CHOPPER NOW!" ja hakenut vaikka laivan keittiöstä jotain kättä pidempää.

Halusin kertoa Jones vs DC unesta koska aina kuulee juttuja enneunista - jälkeenpäin -, mutta ei ole dokumentointia time stampillä.

Tarkemmin, kun tutkailee niin Jones-Cormier taitaa olla kovin matsi koskaan Ufcssa.
Kaksi voittamatonta ottelijaa kohtaa niin siinä on kyllä harvinaista nannaa tarjolla.

Kaikki mitä voi tehdä omalta kohdalta on tehty, että DC voittaisi Jonesin.
Eli olen betsannut Bonesille sekä veikannut pakkis gp:ssä Jones voittoa ja siinä ovat rohdot joilla parhaatkin on saatu häviämään. :)

Hywää Joulua pakkislaiset! :joulu1:

Taitaa olla aika helppo voitto Jonesille, jos ei halua väkisin painia koko matsia. Jos pelaisi kerrankin vain omilla vahvuuksilla niin ei ole voittajasta mitään epäselvää. Eihän Cormierille jää kuin tyrmäysvoittoon mahdollisuus ja sekin on häviävän pieni.

Kertoimet on muuten Gussella ja Jonesilla molemmilla samat 1.53! Itse näen kyllä Gusse-Rumble matsin tiukempana kuin Jones-Cormier.

Saas nähdä missä kunnossa Cormier tulee joulun jälestä puntarille:)

b0XcTUHEXSc.jpg

Edelleenkaan en tajua tota popeys kanaa. Onhan se ihan hyvaa hintaansa nahden, mutta ei sita syodessa taivas aukea ja enkelit laula.

Suositut

Back
Ylös Bottom