UFC 181: Hendricks vs. Lawler II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja t800
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ite oon alkanu fanittaa Schaubia pitkälti podcastin myötä. Fighter & the kid on ihan ykkönen, sen verran hyvin sopii kemiat yhteen Bryan Callenin kanssa. Harvoin nykyään nauran yhtä paljon kuunnellessa mitään muuta, paitsi tottakai koksu-Joeyn satunnaisia rantteja juutalaisista.

Mahtava kortti tosiaan. Kiinnostaa nähdä saako Duffee mitään aikaiseksi tällä kertaa, promokuvien perusteella jäätävässä kunnossa.

BIG DICK BANDITS!

Ite oon alkanu fanittaa Schaubia pitkälti podcastin myötä. Fighter & the kid on ihan ykkönen, sen verran hyvin sopii kemiat yhteen Bryan Callenin kanssa. Harvoin nykyään nauran yhtä paljon kuunnellessa mitään muuta, paitsi tottakai koksu-Joeyn satunnaisia rantteja juutalaisista.

Mahtava kortti tosiaan. Kiinnostaa nähdä saako Duffee mitään aikaiseksi tällä kertaa, promokuvien perusteella jäätävässä kunnossa.

BIG DICK BANDITS!

Mä oon taas alkanu vihaamaan sitä entistä enemmän viel noiden podcastien ja JRE vierailujen jälkeen. Yrittää olla kokoajan niin vitun hauska mut epäonnistuu yrityksessään about kerran kerrasta. Browne vois tyrmätä sen ekan 10 sec aikana ni olisin tyytyväinen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitkästä aikaa sellanen kortti, et vois melkeen kattoo yöllä. Löytyyks näihin vielä kohtuullisia streameja?

Itsellä sen verran kiinnostus lopahtanut, että herään Prelim-Faberin matsiin. Minipettiksen matsin vois väijyä huomenna vaikkapa mmasharesta. Nykyään on aika moni matsi jäänyt kattomattakin, ei jaksa mma-sharestakaan katsoa aina jokaista. Taikka ladata träkkeriltä.

Voipi olla isoja yllätyksiä tänään. Näyttäs et kukaa ei oikee usko Melendezin voittoon mut imo se on paha matchup Pettikselle. hyvä nyrkkeily hyvällä painilla, hyvä leuka ja helvetisti kovuutta eli vaikee saada kylkipotkuilla luovuttamaan.

Jos löisin vetoa niin voisin hyvinki lyödä Melendes-Lawler tuplan riippuen toki kertoimista. Veikkaisin et mestareihin luotetaan ihan liikaa. Kumpiki tulee sairastuvalta tähän matsiin ja sitäkään ei tunnuta noteeraavan missään?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom