UFC 181: Hendricks vs. Lawler II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja t800
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

t800

FUCK 'EM
VIP
Pistetäänpä triidi pystyyn hyvissä ajoin:
UFC_181_event_poster.webp

Main CARD Pay-per-view, 10 p.m. ET
Johny Hendricks vs. Robbie Lawler for welterweight title
Anthony Pettis vs. Gilbert Melendez for lightweight title
Travis Browne vs. Brendan Schaub
Todd Duffee vs. Anthony Hamilton
Tony Ferguson vs. Abel Trujillo

Preliminary CARD FOX Sports 1, 8 p.m. ET
Urijah Faber vs. Francisco Rivera
Eddie Gordon vs. Josh Samman
Corey Anderson vs. Justin Jones
Ashlee Evans-Smith vs. Raquel Pennington

Preliminary CARD UFC Fight Pass, 7 p.m. ET
Matt Hobar vs. Sergio Pettis
Clay Collard vs. Alex White

Aika stacked kortti näyttää olevan, kovimmat odotukset Pettis vs Melendez :hyper::hyper::hyper:

Jatketaan vaan täällä, kun korttti päivitetty, ja edellisessäkään ei mitään keskustelua sen suuremmin ollut.

Ottelut henkilökohtaisessa kiinnostavuusjärjestyksessä :hyper:

Mega-Pettis vs. Melendez
Hendricks vs. Lawler 2
Prelim-Faber vs. Rivera
Trujillo vs. Ferguson
Mini-Pettis vs. Matt Hobar
K-1 Browne vs. Schaub
Toffee vs. Hamilton

TUF-Pummien ottelut kiinnostaa vähiten, toivottavasti saavat jotain aikaan siellä sit.

Hyvä on iltama! :pano:

Pitkästä aikaa oikeasti kova kortti.

Schaub vs Browne ja Duffeen+Pettiksen paluut kiinnostaa itseä eniten. Kaikki matsit tosin mielenkiintoisia, paria prelimiä lukuunottamatta.

Joku järkyttävän kova biisi soi tuon countdownin lopussa kohdassa, jossa kuvattiin Hendricksia. I'm a bad bad man tms. Sorry ot, mutta kenen biisi tuo on? Anyone?

Voi voi voi kun Lawler voittais, se ois mun vaparifani-uran kohokohta. Tai no, varmaan myös Lawlerin kamppailu-uran kohokohta, mutta kuitenkin!

Voi voi voi kun Melendez voittais, se ois eka kerta sitten Lesnarin, kun mun joku mun suosikkiottelija olis UFC:n mestari. Nyt me se tehdään taas, Melendez!

Itse haluaisin, että Mega-Pettis voittaa, koska silloin todennäköisyys on suurempi Mega-Pettis/Aldo-ottelulle. Jos Aldo nousee, niin se ottaa mestaria vastaan, Dana on sanonut. Mega-Pettis vs. Aldo superfight olisi kyllä niin suuri ottelu itselle. Mega-Pettis on luultavasti vielä paljon vaarallisempi vastus Aldolle, kuin kukaan muu LW tällä hetkellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei taida olla nykymestareista kauheasti nousemaan painoluokissa. Pettis taisi kyllä joskus 145sissa otella.

Hendricksin asenne kummastuttaa hieman. Toivottavasti Robbie vetää siltä nenän kipeeks! "mun belttiin ei saa koskea koska käsi sattui ja uhrauduin niin kamalasti" yeah yeah go fuck your mother! Silti veikkaan et Hendricks voittaa pisteillä taas, mutta onneks pelastava enkeli Rory ottaa tittelin suojeluun kunnes 2020 Conor vetää sitä käkättimeen ;)

Veikkaan et Melendez ei hae alasvientiä niin hanakasti ku ehkä kannattais ja Pettis vie voiton eeppisen 5. erän sodan jälkeen. Domination!

Shaub keräilee hampaitansa muutaman minuutin jälkeen. Toivottavasti. Vaikuttaa niin sellaselta college douchebagilta.

Hendricksin asenne kummastuttaa hieman. Toivottavasti Robbie vetää siltä nenän kipeeks! "mun belttiin ei saa koskea koska käsi sattui ja uhrauduin niin kamalasti" yeah yeah go fuck your mother! Silti veikkaan et Hendricks voittaa pisteillä taas, mutta onneks pelastava enkeli Rory ottaa tittelin suojeluun kunnes 2020 Conor vetää sitä käkättimeen ;)

Veikkaan et Melendez ei hae alasvientiä niin hanakasti ku ehkä kannattais ja Pettis vie voiton eeppisen 5. erän sodan jälkeen. Domination!

Shaub keräilee hampaitansa muutaman minuutin jälkeen. Toivottavasti. Vaikuttaa niin sellaselta college douchebagilta.

Kortilta eniten odotetaankin että Hendricks häviää. Ainoa tän hetken mestareista Weidmanin ohella kestä en pidä ollenkaan. Sherdogissakaan ei ilmeisesti hirveästi Johny boysta pidetä: Which Champion would you like to see lose - Sherdog Mixed Martial Arts Forums

Mä tykkäsin ennen Hendricksistä ja vähän salaa hissukseen toivoin et se voittaa GSP:n, mut mitä enemmän sitä kuuntelee ja kattoo sitä vähemmän siitä tykkää :D Mut aina oon kannustanu Lawleria ja toivonu isoja voittoja sille ihan sama kuka vastassa.

Vuoden kortti on tässä! Huhhuh tuota antikliimaksia kun tätä pääsee luuraamaan. :joulu1:

Lawler :rock: mies on otellut iät ja ajat, mutta silti moni ei tiedä kuka Robbie on edes ja juuri ton takia
sen pitäisi voittaa sillä 1 alasvienti ratkaisi viimeksi amissille matsin.

Hendricks ei tule tätä häviämään. Nyt kun käsikin on kunnossa (ja toivottavasti ei hajoa matsin aikana), niin nähdään samanlaista mieskäsittelyä, kuin mitä viime matsin pari ekaa erää. Sillä erotuksella, että Hendricks pieksee Lawlerin pihalle jo siinä tokassa.

Tuleeko tästä MMA-veikkausthreadia lainkaan?

Hendricks ei tule tätä häviämään. Nyt kun käsikin on kunnossa (ja toivottavasti ei hajoa matsin aikana), niin nähdään samanlaista mieskäsittelyä, kuin mitä viime matsin pari ekaa erää. Sillä erotuksella, että Hendricks pieksee Lawlerin pihalle jo siinä tokassa.

Tuleeko tästä MMA-veikkausthreadia lainkaan?

Tietysti jos käsisiteet on huonosti ja pystyy vetelemään vaan 70% teholla, niin sitten voi käydä huonosti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom