UFC 181: Hendricks vs. Lawler II **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BabyJay
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuo Browne on kylla tuommoinen ihme jattilainen jota vastaan varmaan pelottaa kaikkia menna. Aivan pullohartiat Schaubilla siihen verrattuna, ja lisaks laskissa kunnossa

Mä ainakin ymmärsin sen siten, niinkun ton "You don't say" -jutun aikalailla suora käännöskin menee: Että elähän vaan. Sitä en tosin ymmärrä että miksi siihen piti laittaa Nick Cagen sijaan Randy.. E: Jaa, olinpa myöhässä taas.

aika kaukaa haettu logiikka kun ottaa huomioon etta kuvassa oli vanhemmalla ialla menestynyt ottelija

Matsi meinasi päättyä taas jo siinä, kun Schaub yritti napata perhosia ilmasta puolustamisen sijaan.

iJYYybRyhYELV.gif

Muidenkin ottelijoiden kannattais mennä Edmondin salille sparraileen heppatyttöjen kanssa, näköjään tuottaa tulosta. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Muidenkin ottelijoiden kannattais mennä Edmondin salille sparraileen heppatyttöjen kanssa, näköjään tuottaa tulosta. :)
Browne on sen verran parempi ottelija, että olisi voittanut vaikka olisi treenannut ainoastaan boxercisea Danan kanssa.

Ehkä joku tuomari ois vielä antanut mennä sen 10 sekuntia, kun kuitenkin suojaukseen kopsahteli ja ei millään hirveällä voimalla.
Ok keskeytys, mutta pienoinen "jos" jäi ilmaan.

Olen kuunnellut tuota Schaubin ja Bryan Callenin podcastia kohtuu paljon ja ihmettelen kyllä aina sitä miten Schaub puhuu muiden ottelijoiden jalkatyön ja yleisesti pystyn paskuudesta, mutta tässäkin matsissa nähtiin, että ei sieltä Big Brownin työkalupakista tunnu löytyvän muuta kuin over-hand right ja villi blitzaus.

Olen kuunnellut tuota Schaubin ja Bryan Callenin podcastia kohtuu paljon ja ihmettelen kyllä aina sitä miten Schaub puhuu muiden ottelijoiden jalkatyön ja yleisesti pystyn paskuudesta, mutta tässäkin matsissa nähtiin, että ei sieltä Big Brownin työkalupakista tunnu löytyvän muuta kuin over-hand right ja villi blitzaus.

+ ihan näyttävästi jäätyy lyönteihin, tosin siinä on vastustajatkin olleet kivasti hengessä mukana.

+ ihan näyttävästi jäätyy lyönteihin, tosin siinä on vastustajatkin olleet kivasti hengessä mukana.

Jep, Schaub oli myös jatkuvasti täysin pysähtyneenä Brownen ja häkin välissä. Odotin Brownen tyrmäystä pystyssä joka kerta, kun päätyi tuohon tilanteeseen.

- - - Updated - - -

ChubbyLargeGoat.gif

:lol2: Unohdin.

Mitä porukka miettii, vetääkö Browne Cainia käkättimeen, tai mitä Brownen pitää tehdä, että pääsee kärkikahinoihin.. Ite en oo nyt tän herran kohdilla oikein selvä näistä kuvioista.. Onko siellä kovia voittoja takana?

En usko, että pärjäis Cainille. Browne vaikuttaa otteluasenteeltaan sellaiselta "olen iso ja lyön kovaa päähän" -herralta. Saattais muistuttaa Cain vs Bigfoot 1&2. Iskua kestää kyllä, mutta pääseekö alta pois?
Hyvät voitot alla, mutta esim Barnet ja Overeem teki isot virheet kumpikin, jotka Browne toki hienosti hyödynsi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom