UFC 179: ALDO vs. MENDES II @ Rio de Janeiro, Brazil - Oct, 25, 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
:pano:

7a74fbbfc6.jpg

Aika paljon tuntuu porukka uskovan Mendesiin. Onhan mies ottanut huikeen tyylikkäitä voittoja viime aikoina, mutta vastukset ei oo ollut ihan sitä divarin terävintä kärkee. Tosin ei Aldokaan ole mitään erikoista esittänyt viime otteluissaan, mutta on kuitenkin ottanut vakuuttavia voittoja huippunimistä.

Mä veikkaan Aldon vievän tän. Alapotkuilla ja hyvällä alasvientipuolustuksella pysäytetään Mendesin ensimmäisten erien aggressiivisuus, jonka jälkeen Mendes väsyy ja Aldo napsii selvähkön pistevoiton. Jos olen väärässä ja Mendes voittaa, niin tuuletan aivan saatanasti. Tittelivaihdos tekis hyvää ja Mendes on huippusympaattinen minimies.

Punnituksissa Mendes oli kyllä mukavan itsevarman olonen ilman mitään egoilua.

Mendes vie ekat 3 erää, silti Aldo vie KO5. Phil Deiviis ottaa mukavan turvallisen painimatsivoiton tuomareiden äänestyksellä. Conor tulee kehään päämatsin jälkeen ja ei siinä sen kummempaa. Vähän sama kun GSP "haastoi" Hughesin. Varmasti hyvä nippu viihdyttäviä matseja jokatapauksessa :)

Octagon tytsyt tykkäs Philin pullotuksesta kovasti tossa kun kääntyi. :D

Niillä varmaan kävi sama mielessä kun mulla, et olisi kivaa laittaa Phil kyykkyasentoon ja sit läpytellä niitä eestakasin niinku keinu, niin et paukauttaa aina toista persposkea/reittä. Teen niin myös omillani. (youre welcome).

Onko Aldo ollu koskaan näin iso ja ripattu ? Ei mun muistaakseni. Hyvin pitkälle karvaton apina ja vielä terästettynä toxoplasmoosilla.

4trU7Ez.jpg

VI4R9B9.png

Davis pisteillä ja Aldo pisteillä ( todella kyseenalaisella tuomiolla, kuin bonesi vs gusse )
Sellanen kutina palleissa, että näin käy.

10€ laitettu tuohon, 16x tulis kökkäre takaisin.

Texu näytti löysältä ja pieneltä, tainnut jättää dropittelut vähemmälle. Aldo näytti taas siltä mitä syö = Bushmeat!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Saas nähdä kuinka tuon pääkortin saa napattua tallentimelle, kun yöllä vaihtuvat kellot talviaikaan.

Voihan vittu, joutuu melkeen heräämään vaikkei tätäkään suorana kannattaisi katsoa päämatsia lukuunottamatta. Ei kummonen kortti ole tämäkään paperilla.

Eventti näyttäs alkavan neljältä aamulla maxilta ja samalla käännetään kelloja taateppäin tunti.

Joku insinööri voisi tämänkin laskea. Extremen ohjelmatiedoissa on, että klo 4 ja Maxin, että klo 5.

Maxilla 04.00 ainakin telkun mukaan. Tarkkaahan tuosta ei osaa sanoa millon päämatsi tulee, mutta menee siinä se puolitoista vähintään.

Itse katsoin samaa, telkku näyttää UFC:n alkavan 04 ja MAX 05. Jännää herätä 04 talviaikapäissään ja ihmetellä oliko se tunti tänne, tuonne vai minne...

Mendes on kova mutta aika karvalakki ottelja. Aldo on Mendesille aivan painajaismainen mäts ap. Mendes ei saa Aldoa tonttiin eikä saa suljettua etäisyyttä eikä näin ollen pystypainihommiinkaan oikein pääse. Aldo nakuttelee pisteitä tasaisen tappavaan tahtiin ja voittaa pisteillä ellei Mendes turhaudu ja ala ryntäilemään, jolloin Aldo tyrmää.

Suositut

Back
Ylös Bottom