UFC 178: Jones vs. Cormier

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nii et kaikessa voi aina vedota tohon "hehe se vaa trollaa u mad? :DDD". Seki oli varmaa vaa trollausta ku Jones ajeli kännissä vähä autoaan.

no eikö toi nyt oo täysin itsestään selvää? mies saa koko aika ilmasta näkyvyyttä enemmän ku laki sallii! mietitään nyt vaikka tulevaa ppv:tä.. meinaatko et joku ei osta sitä sen takia että vihaa Jonesia niin paljon ja tietää osa rahoista menee Jonesin taskuun? Jonesia tuskin kiinnostaa pätkän vertaa mitä jossain MMA forumeilla siitä ajatellaan.. sil on lapsia ja perhe elätettävänä sil on 2 NFL tason broidia ja New Mexicossa luultavasti aika iso kaveri piiri ja tuttava piiri jotka tietää tasan tarkkaan kuka Jones on jne... Jones takoo kun rauta on kuumaa ja takaa taloudellisen toimeentulon loppuelämäksi itselleen ja perheelleen! kerroppa mulle yks negatiivinen asia jonka Jones on aiheuttanu itselleen? se että tuntemattomat ihmiset buuaa sille ku se menee tekee duuninsa? se että joku haukkuu sitä twitterissä? joka kerta ku sä postaat tänne jotain Jonesista sä annat sille lisää näkyvyyttä, halusit tai et.

Mihis nauruhymiöt unohtui? Eikö nauratakaan enää?

Ps.http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20130701113425/theamazingworldofgumball/images/f/f9/Famous-characters-Troll-face-Troll-face-poker-45046.png

Ilmasta näkyvyyttä. Tuo muuten käy perusteluksi ihan kaikkeen. Loisto argumentti! Kyllähän tälläinen sekoilu alkaa jossain vaiheessa toimimaan Jonesia itseään vastaan. Tuskin sponsorit tasajalkaa ilosta hyppii tälläisestä ilmaisesta näkyvyydestä. Saati UFC. Siinäpä ne Jonesin palkanmaksajat on, joiden rahoilla se tulevaisuus turvataan. Vaikea ymmärtää miltään kannalta tälläisen ilmaisen näkyvyyden hyötyä. PPV:hen en näe vaikuttavan näiden tuntemattomille vittuilujen. Vai meinaatteko, että se naapurin kukkahattutäti menee ja ostaa sen Jonesin matsin? Vaparia seuraa kuitenkin niin pieni osa ihmisistä. Keskittyisi vaan DC:lle vittuiluun, jos jollekkin on pakko päätänsä aukoa.

Toiset ryöstelee junia, toiset kauppoja, toiset vetää roinaa, toiset hakkaa tyttöystäviään sairaalaan, toiset riehuu baarijonossa, toiset vaan tyytyy ihan hellästi paiskomaan random mimmejä katuun, toiset lyö tuomaria, toiset heiluttelee mutkaa jujutsusalilla, toiset vetää huumeita, toiset pyörittää mafiaa, mutta pahimmat tapaukset on niinkin häikäilemättömiä että käyttäytyy sopimattomasti somessa.. Kukin päätelköön keneen vihansa kohdistaa.

Mauler is so mad :hyvä:

safe_image.php

Toiset ryöstelee junia, toiset kauppoja, toiset vetää roinaa, toiset hakkaa tyttöystäviään sairaalaan, toiset riehuu baarijonossa, toiset vaan tyytyy ihan hellästi paiskomaan random mimmejä katuun, toiset lyö tuomaria, toiset heiluttelee mutkaa jujutsusalilla, toiset vetää huumeita, toiset pyörittää mafiaa, mutta pahimmat tapaukset on niinkin häikäilemättömiä että käyttäytyy sopimattomasti somessa.. Kukin päätelköön keneen vihansa kohdistaa.

Jotkut ajelee päissään bentleyllä ja tökkii akkamaisesti silmiin. Mitäs näistä ;D

Jotkut ajelee päissään bentleyllä ja tökkii akkamaisesti silmiin. Mitäs näistä ;D

Niin tai rasvailee kroppansa vaseliinilla kun vastaan tulee painijoita, onhan näitä reilunpelin harrastajia muitakin tuolla huipulla ollut. ;)

Ainut ero tässä on se, että näistä kaikista idioottimaisista teoista vain tuota viimeistä yritetään puolustella ja jopa kehutaan tekijää neroksi. Kummasti ne vahvat värilasit vaan vaikuttavat ihmisen arvostelukykyyn.

Toisten näkyvyys ja seuranta on hieman eri luokkaa. Toiset ovat lajin keulakuvia. Toisten tekemisiä ihmiset seuraa, toisten tekemiset ei kiinnosta ketään, toinen ansaitsee 4-5 miljoonaa/vuosi, toinen ansaitsee 50k/vuosi, toista tukee suuri määrä sponsoreita, toista ei tue kukaan... Miksi kaikki kritiikki on vihaamista? Eiköhän melko moni Jonesin käyttäytymistä ihmettelevä samallailla ihmettele muidenkin sekoilua. On maailmassa muitakin kuin Jones. Jos arvostelet tai omaat mielipiteen jonkun tekemisistä, niin ei se tarkoita, että vihaat tätä. Täähän on kuin 6 vuotiaan päästä. Tuo arvosteli mun piirrosta, se vihaa mua. No haters gonna hate, ihan sama. Musta tulee paras taiteilija koskaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
miten p4p goatilla voi olla faneja? ihan päälikkö jätkä väärin ymmärretty NERO.. täällä kun lukee Joneksen heittereiden kommentteja niin tulee mieleen Päivi Räsänen ja pappien kesäleiri. luultavasti toi 16v jätkä ollu ihan liekeissä ku saanu Jon Jonesin huomion ja luultavasti ihan innoissaan vastaillu jos jengi on sille soitellu mut on se aika söpöö ku pakkiksen lastensuojeluviranomaiset täällä kauhistelee aikuisen miehen käytöstä DD reagoitte tähän kaikkeen just niin ku se haluu, you are feeding the troll boys. ja ehkä jotkut vapaaottelufanit fanittavat Jonesia sen ottelutaitojen takia, kaikki ei välttämättä etsi sitä unelmien aviomiesehdokasta. nyt jään odottelee "kertoo susta paljon" "trollailu on tyhmää" "emmä oo vihanen" "emmä oo heitteri" kommentteja

- -

no eikö toi nyt oo täysin itsestään selvää? mies saa koko aika ilmasta näkyvyyttä enemmän ku laki sallii! mietitään nyt vaikka tulevaa ppv:tä.. meinaatko et joku ei osta sitä sen takia että vihaa Jonesia niin paljon ja tietää osa rahoista menee Jonesin taskuun? Jonesia tuskin kiinnostaa pätkän vertaa mitä jossain MMA forumeilla siitä ajatellaan.. sil on lapsia ja perhe elätettävänä sil on 2 NFL tason broidia ja New Mexicossa luultavasti aika iso kaveri piiri ja tuttava piiri jotka tietää tasan tarkkaan kuka Jones on jne... Jones takoo kun rauta on kuumaa ja takaa taloudellisen toimeentulon loppuelämäksi itselleen ja perheelleen! kerroppa mulle yks negatiivinen asia jonka Jones on aiheuttanu itselleen? se että tuntemattomat ihmiset buuaa sille ku se menee tekee duuninsa? se että joku haukkuu sitä twitterissä? joka kerta ku sä postaat tänne jotain Jonesista sä annat sille lisää näkyvyyttä, halusit tai et.

Vastasit kysymykseeni miksi Jones on nero, mutta kysyin myös, "Mitä neroutta Jonesissa on, mitä jotkut eivät ymmärrä, sinun mielestäsi?" Tähän et minun mielestä vastannut ollenkaan.

Aiemminkin olen todennut, että Jonesillla on rooli, jolla hän pelaa ja tarkoituksella antaa tietynlaista, tarkoin harkittua, kuvaa itsestään, mikä laittaa ihmiset luulemaan hänestä asioita, mitkä eivät välttämättä/monestikaan ole totta, siinä ei ole mitään ihmeellistä tai uutta, esim Floyd on ehkäpä erinomaisin/menestynein esimerkki, miten ns. heel roolilla tehdään rahaa. Tietenkin pitää muistaa se, että Floyd voi itse määritellä arvonsa 100%:sesti, eikä hänellä ole "työnantajia", lisäksi hän ei edusta oman brändinsä lisäksi muita brändejä, ainakaan merkittävässä mittakaavassa (vrt. Jones edustaa UFC:tä). Totesin myös aiemmin, että tämä ottelu/PPV on nyt todella mielenkiintoinen ympäri maailman, kun saa huikeat määrät huomiota, niin foorumeilla kuin uutissivuilla. Olen myös itse tyytyväinen tähän, koska voin paremmin hypettyä itse otteluun, kun taustalla on kaikenlaista.

Eli mahdollinen oletuksesi, että luulisin Jonesia haittaavan hänen itsensä mielestä, hänen oma tarkoin harkittu annettava kuva yleisölle, taikka Jonesin saama näkyvyys internetissä on siis täysin aiheetonta. En luule näin, ja kaiken lisäksi hyödyn kaikesta taustalla tapahtuvasta hypestä ja huomiosta.

Plus! Tämä itsensä markkinointi, tai sinun mielestä, "nerous" ei ole mitenkään epäselviö minulle, en siis ole väärin ymmärtänyt Jonesia ainakaan siinä mielessä, miten itse sen tarkoitit.

Mitä Jonesin perhe-elämään, sosiaaliseen elämään, tuttava-piiriin jne kuuluu, ei ole kenenkään meidän tiedossa, mutta postistasi saa sellaisen kuvan, että odotat ihmisten täällä luulevan, että Jones on ilkeä, paha, vihattava persoona tjsp, jos nyt kärjistän vähän. Eli suoraan sanottuna voisi ajatella, että olet hieman tosikko, ja otat hirveän kirjaimellisesti ja mustavalkoisesti asiat, mutta eipä sille oikein voi mitään, kun pelkkää tekstiähän täällä luetaan, eli tää on ihan jokapäiväistä, ettei lukija voi 100% vastaanottaa kirjoittajan tekstiä, niinkuin kirjoittaja itse ajattelee. Puhun nyt omasta puolestani, ja itse ainakin uskon, että Jones on aivan tavallinen siellä New Mexicossa, niinkuin muutkin ihmiset muualla maailmaa, kun on täysin oma itsensä, varmasti kohtelee hyvin treenikavereita, koutseja, naapureita, tuttuja, jne, mutta kuten jokaisessa meissä on meidän omat hyvät ja huonot puolensa, ja me tuomme niitä esille, niin varmasti Joneskin tuo niitä esille lähipiirissään, niitä me ei voida tosin tietää, koska ei olla oltu paikalla, mutta jos menee itseensä ja omiin läheisiin, niin varmasti voi nostaa vaikka kuinka paljon negatiivisia ja positiivisia asioita esille, suuria, pieniä minimaalisia, ja niistä keskustella, ilman että vieressä olevat ihmiset alkaisi sormella osottamaan ja yhteen ääneen toitottamaan että "Joo sää nyt oot varmasti vihaaja! kylläpä naurattaa! Relaa vähä heiii!", internetissä tuo tosiaan tuntuu olevan todella hankalaa, ja keskustelu kärsii paljon, kun ihmiset tulkitsevat asioita niin eri tavalla, kuin miten kirjoittaja heidän odottaa. Itsekin sorrun tähän varmasti kokoajan.

Jonesissa on asioita, joita en kunnioita, ja joita voin kunnioittaa, se ei tarkoita vihaamista minun mielestä, jonka takia olenkin kertonut kuinka en tunne itseäni oikeastaan "heitteriksi." Lisäksi en tuomitse sitä, että mies haluaa tehdä niin paljon rahaa kuin mahdollista, jokaisella on oikeus onnellisuuteen, hyvinvointiin jne ja työskennellä sen eteen. Siitä on jopa säädetty perustuslaissa. Voin esim kunnioittaa Jonesin motiiveja, ja jopa toimintatapojakin, mutta en jokaisessa asiassa. Sitäpaitsi harvoin/tuskin löytyy ihmisiä, joilla on 100% identtinen ajatus ja toimintamalli. Tämä on puhdasta mielipiteiden esille ottoa, eikä minun mielestä vihaamista tai väärää, tai turhaa, niinkuin sen jotkut täällä kokevat, ja sit keskustelu on mitä on.

ja ku kirjotan tollasen postauksen jossa ihan tarkotuksella vittuilen ja kärjistän asioita niin kaverit ihan naama punasena hyökkää kimppuu koska ei pysty ymmärtämään tollasta huumoria..

Eli kun sinä "vittuilet ja kärjistät", niin se on ihan ok, mutta kun joku syöttää samaa leipää sulle niin se onkin huumorin ymmärtämisestä kiinni
tämä selvä

Toisten näkyvyys ja seuranta on hieman eri luokkaa. Toiset ovat lajin keulakuvia. Toisten tekemisiä ihmiset seuraa, toisten tekemiset ei kiinnosta ketään, toinen ansaitsee 4-5 miljoonaa/vuosi, toinen ansaitsee 50k/vuosi, toista tukee suuri määrä sponsoreita, toista ei tue kukaan... Miksi kaikki kritiikki on vihaamista? Eiköhän melko moni Jonesin käyttäytymistä ihmettelevä samallailla ihmettele muidenkin sekoilua. On maailmassa muitakin kuin Jones. Jos arvostelet tai omaat mielipiteen jonkun tekemisistä, niin ei se tarkoita, että vihaat tätä. Täähän on kuin 6 vuotiaan päästä. Tuo arvosteli mun piirrosta, se vihaa mua. No haters gonna hate, ihan sama. Musta tulee paras taiteilija koskaan.

Ainiin että jos et ole keulakuva niin sitten voi käyttäytyä huonommin...ok. Mites Dana Whiten some käyttäytyminen?
Tulot ei liity tähän mitenkään.. Ja sponsorit voi varmaan vaihtaa ukkoa jos ei toiminta miellytä? Ufc kyllä älähtää välittömästi jos homma ei miellytä.

Kukaan ole väittäny että kaikki kritiikki on vihaamista, cmoon.. Tääl nyt vaan sattuu oleen joitakin ketkä suoltaa värikynällä höystettyä Jones kritiikkiä kaikesta mahdollisesta vuositolkulla aina kun siihen on vähänkin saumaa.

Ainiin että jos et ole keulakuva niin sitten voi käyttäytyä huonommin...ok. Mites Dana Whiten some käyttäytyminen?
Tulot ei liity tähän mitenkään.. Ja sponsorit voi varmaan vaihtaa ukkoa jos ei toiminta miellytä? Ufc kyllä älähtää välittömästi jos homma ei miellytä, ei ole kauheesti ole melua kuulunu..

Kukaan ole väittäny että kaikki kritiikki on vihaamista, cmoon.. Tääl nyt vaan sattuu oleen joitakin ketkä suoltaa värikynällä höystettyä Jones kritiikkiä kaikesta mahdollisesta vuositolkulla aina kun siihen on vähänkin saumaa.

Hyvin aktiivisesti ainaskin poistelivat Jonesin "I kill you"-videoita YouTubesta.

Mähän kirjotin just et varmasti samallalailla "tuomitaan" muutkin sekoilijat. Ne ei vaan saa niin suurta huomioo kun eivät ole yhtä seurattuja urheilijoita. Kukaan ei ole täydellinen, ei edes Jones. En ymmärrä miks noita pitää mitenkään ruveta puolustelemaan. Mies on hyvä ottelija ja urheilija, mutta käytös ja henkinen puoli on somen perusteella vähintäänkin erikoista. Kyllähän sen voi tunnustaa ilman, että tarvitsee alkaa puolustamaan miestä some nerona. Täytenä mulkkunahan se haluaa itsensä muistettavan käyttäytymisen perusteeella. Siltikin voin olla ilman vihaa Jonesia kohtaan, toki arvostus laskee minun ja varmasti monen muunkin ihmisen silmissä.

Ja Jones on verrattaen vielä pieni tähti ja pääsee valtamedian huomiotta näitä tekemään. Mietippäs, jos vaikka LeBron tai Messi tms rupeis laittaa twitteriin tollasta paskaa. Neymar sai barcalta paskaa jo siitä ku laitto kuvan baarista Paris Hiltonin kaa. Siinä mielessä Jones pääsee vähällä paskamyrskyllä näistä. Vaikea yksinkertaisesti nähdä, että mestaria kiinnostaa niin paljon jonkun 16 vee kirjoittelut somessa hänestä. Paljon isommat tähdetkään ei tuollaiseen lähde. Ja tälläinen kertoo juuri, että Jonesia kiinnostaa ihmisten mielipide. Jos se ei kiinnostaisi niin ei se jaksaisi tollaisiin edes puuttua. Sinäänsä tuo Jonesia ei kiinnosta, haters gonna hate, ei pidä paikkaansa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom