UFC 178: Johnson vs. Cariaso *SPOILERS*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Brabo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kyllä Cruz pitäis samantien päästä tittelistä ottaa jos vaan on ite valmis 5 eräseen, koska ei koskaan menettäny titteliään.. Cruz vs. Dillashaw ois kyl eeppinen.. Dillashawn vahvuus on just jalkatyö ja Dominick on siinä varmasti vielä asteen kovempi ja ennalta-arvaamattomampi!

Osuiko Mizugaki kertaakaan? Mietin muuten juuri yksi päivä, että mitä jos Cruz alkaa lopettamaan vastustajia ja post-surgery Cruzista tulee uusi juttu kuten motivated Penn ja Chuck with that look in his eyes. :D

Ottikai tuo Cruzi alkuun pari kovaa koppia

WickedZigzagGull.gif

- - - Updated - - -

Tuli kylmät väreet, kun Baba O'Riley lähti soimaan. :)

BW:kin taas huikeasti kiinnostavampi, kiitos Dominator!!!

Otteluita Cruzille, jotka olis pakko nähdä

Faber!!!!!
Barao!!!!!
Dillashaw!!!

Jos Assuncao voittaa ensi viikolla Carawayn, niin kaveri siirtyy 7 ottelun voittoputkeen. Säälittää vähän jos Cruz kiilaa edelle, mutta pakko myöntää, että kyllähän tuo TJ vs Dominick menee kiinnostavuudeltaan kirkkaasti edelle. Ja Cruzkin sen shotin ilman muuta ansaitsee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos Assuncao voittaa ensi viikolla Carawayn, niin kaveri siirtyy 7 ottelun voittoputkeen. Säälittää vähän jos Cruz kiilaa edelle, mutta pakko myöntää, että kyllähän tuo TJ vs Dominick menee kiinnostavuudeltaan kirkkaasti edelle. Ja Cruzkin sen shotin ilman muuta ansaitsee.

Joo vaikee kuvitella tilannetta et 7 matsin voittoputkessa + voitolla hallitsevasta mestarista ei sais titleshottia mut must tuntuu et tää tapaus on sellanen. Mikäli nyt yhtään oon perillä UFCn toimintatavoista niin Cruz sen shotin saa ennen Assuncaoa

Homma meni vituiks jo siinä kun Baraota yritettiin tunkea instant rematchiin TJ:tä vastaan, jos sinne olis laitettu Assuncao niinkuin olisi kuulunutkin, niin tältäkin roskalta oltaisiin vältytty.
Ja kun Cruz ei sitä vyötä oo missään vaiheessa hävinnyt vaan niitä loukkaantumisia vaan kerty liikaa, itse halus lämmittely matsin ennen tittelishottia ja hoiti sen vielä ihan helvetin tyylikkäästi niin en näe mitään syytä miks seuraavassa matsissa Cruz ei ottelis tittelistä jos ei sitä vaan itse haluis vielä.

Olipas akoilta hyvä erä, varmaan parasta naismatsaamista mitä oon vähään aikaan nähny. Osaako joku sanoa mikä se Nunesin paska "lukkoyritys" oli kun vaihto paikan alle? Näytti että yritti jotain epätoivoista jalkalukkoa???

hyi ku teki pahaa katsoa ekaa erää ja tuota lopetusta..

mutta heittämällä yksi parhaimpia wbw ufc matseja ikinä. hullun sisukas tuo kissanainen.

- - - Updated - - -

VITTU MIKÄ VASTAUS!!! FUCK YEAH.... awwww!!!! :haart: :hyvä:

Olipas akoilta hyvä erä, varmaan parasta naismatsaamista mitä oon vähään aikaan nähny. Osaako joku sanoa mikä se Nunesin paska "lukkoyritys" oli kun vaihto paikan alle? Näytti että yritti jotain epätoivoista jalkalukkoa???

Todennäkösesti kneebaria/heelhookkia haki ainakin jalkojen positioinnista päätellen, mutta typerä yritys tosiaan, ei saanut edes horjutettua Zinganoa.

Suositut

Back
Ylös Bottom