Ufc 177 Dillashaw-Barao II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jm1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
TJ on perus Alpha male -ottelija, helvetin hyvä, muttei mestariainesta. Mestaruuden toki pääsi voittamaan kun maan, kuun ja auringon asennot sattuivat kohdilleen. Tuskin Tj pärjäisi "edes" Faberille. Tj voi toki olla Faberin manttelinperijä ikuisen kakkosen paikalla. Vaikea ennustaa pitkää valtakautta TJ:lle. Tuskin selviää Baraosta ja mikäli Cruz on entisensä - ja uskon olevan, koska Cruz vaikuttaa sen verran fiksulta, ettei tulisi vajaakuntoisena takaisin - ei pärjää hänellekään.

Kyllä mä tekisin lopullisen arvion vasta legittiä contenderia vastaan. Esim. Assuncao, Cruz..

Mut jos cruz on kunnossa ja tuollanen elusiivinen niinku ennenki, nii voi olla hankala saada perille kunnon komboja.

100% cruz on melkoinen puzzle jokaiselle ratkottavaksi.

UFC 177: Derek Brunson Seeks Return to Jackson's MMA

UFC 177: Anthony Hamilton Would Love to Fight Brendan Schaub

UFC 177: Chris Wade Says Change in Fight Time Benefited Him

UFC 177 post-fight show

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
...and the Knockout of the night goes to... Josh Barnett!
slap_dat333.gif

Brazzzzer tainnut saada Joshin käärmeestä huomattavasti kovempiakin iskuja sen verran rennosti otti avokkaat vastaan.

Ja jos olisi tapahtunut Murikan Floridassa mustan miehen toimesta valkoiselle niin valkoinen olisi ampunut ja häntä pidettäisiin suurena sankarina.

Jotenkin en usko tota baraon selitystä, että olis muka päänsä lyöny ennen ku pyörty. Mä veikkaan että oli vaan niin piipussa että pyörty, kaatu ja löi päänsä. Noi brassit on aina kauheita lässyttäjiä, oli laji fudis tai kuviokellunta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oli kyllä ihan vitun paskat otteluparit koko kortilla. Ihan täyttä wrestlefukkia tai sitten aivan eri tason ottelijat. Vittu mitä lopetuksia. Ottais nyt helvettiin jo nuo ämmien ottelut pääkorteilta. :D toinen vielä tolpillaan niin lopetetaan ottelu tko:lla. Iskut näytti joltain snägärin siimaheijareilta ja muija vaan kaasutti ittensä vittu ulos ei saatana.

Ottais nyt helvettiin jo nuo ämmien ottelut pääkorteilta. :D toinen vielä tolpillaan niin lopetetaan ottelu tko:lla. Iskut näytti joltain snägärin siimaheijareilta ja muija vaan kaasutti ittensä vittu ulos ei saatana.

Correialla ei ehkä ole paljoa tyrmäysvoimaa, mutta pysäytys on silti oikein tuossa kohtaa. Nyrkkeilyssäkin on arkipäivää, että otteluita keskeytetään, vaikka vastustaja on vielä jaloillaan. Vaparinkin puolelta tulee heti ainakin Diazin tyrmäys Maynardista mieleen.

Jotenkin en usko tota baraon selitystä, että olis muka päänsä lyöny ennen ku pyörty. Mä veikkaan että oli vaan niin piipussa että pyörty, kaatu ja löi päänsä. Noi brassit on aina kauheita lässyttäjiä, oli laji fudis tai kuviokellunta.

mua taas vituttaa et kukaan ei edes puhu siitä mitä Barao ite sano.. itelle on käyny kerran noin ku oon noussu liian nopeesti ylös niin on lähteny jalat alta ilman et oon ollu keskellä mitään painonpudotusta.. joten jos on ollu kylpyammeessa ja noussu niin en ymmärrä miks toi ei vois olla mahollista. Barao on 34 kertaa otellu bantamweightissä niin aika hassua jos uran ehkä tärkeimmässä ottelussa painonpudotus olisi jätetty puolitiehen.. mut eniten ärsyttää ettei ketään edes noteerannu mitä Barao sano vaan automaattisesti aatellaan et pelkkää paskaa jauhaa ja painonpudotuksesta johtu bla bla bla.. :S

mua taas vituttaa et kukaan ei edes puhu siitä mitä Barao ite sano.. itelle on käyny kerran noin ku oon noussu liian nopeesti ylös niin on lähteny jalat alta ilman et oon ollu keskellä mitään painonpudotusta.. joten jos on ollu kylpyammeessa ja noussu niin en ymmärrä miks toi ei vois olla mahollista. Barao on 34 kertaa otellu bantamweightissä niin aika hassua jos uran ehkä tärkeimmässä ottelussa painonpudotus olisi jätetty puolitiehen.. mut eniten ärsyttää ettei ketään edes noteerannu mitä Barao sano vaan automaattisesti aatellaan et pelkkää paskaa jauhaa ja painonpudotuksesta johtu bla bla bla.. :S

Mua taas vituttaa et kukaan ei edes hanki mitään faktaa ennenkuin rupeaa kirjoittamaan tänne. Renan Baraohan otteli ennen 145 painoluokassa, joten kyseinen herrasmies EI ole otellut kaikkia otteluitaan tuossa painoluokassa, vaan suurimman osan otteluistaan on ottanut 145 painoluokassa. Kun mies liittyi WEC:kiin niin mies pudotti painonsa 135:n Jose Aldon takia. Maininnut myös haastattelussa että asia joka hermostuttaa eniten matseissa, on painonpudotus.

Jos Aldo lopettaa ottelemisen tai nousee ylöspäin sarjassa niin vaikea kuvitella että Barao ei nousisi välittömästi sarjassa ylöspäin. Tästähän on puhettakin jo nytkin.

Jos Aldo häviää Mendesille niin tuo voi tapahtua nopeastikkin. Saa varmaan kyllä rematchin ensin. En pidä tätä enää minää mahdottomuutena. Mendes oli vielä poikanen pystytaidoiltaan viime matsissa.

Aldo on viimeinen Brassi pystössä, jenkkipainjat ovat ottaneet vallan... :rolleyes: Mendesilläki parempi pysty ja liike nykysin nii tiiä vaikka sais painostettua ja clinchattua ja vietyä maahan ja niissä painitilanteissa hieman PEDopäissään sais nussittua voiton. :pano: Parempi pysty ja kova vire yllä ni eihä sitä tiedä mitä tapahtuu, luotan kyllä Aldon taitoihin, mutta Bang & co ovat hyvin kehittäneet vasta-tyylin näille Nova Uniaon chämpeille, kaikki perustuu jalkatyöhön ja kulmiin, Aldo kuitenki voitti Edgarin ja Mendes ei oo mikää ulottuva strikeri, eikä textbook nyrkkeilijä tai Bang Muay Thai lupaus/prodigy (niinku TJ), niin mielenkiintoisaksi menee ^^

Jospa se Aldo pieksäis jalan ja laittais unille uudestaan. :)

Jep Mendesin potentiaalista on vieläkin vaikea sanoa koska mies ei ole kohdannut kovia pystymiehiä vaan etupäässä itseään heikompia painijoita. Chadin atleettisuus on vähintään samaa tasoa Aldon kanssa ja sillä on helppo ottaa näyttäviä voittoja b-luokan kaiffareista.

Mendesille mukavia vastuksia olisivat Lamas, KZ, Swanson 2, Bermudez ja etenkin Edgar.

Tuntuu siltä, että FW on melkeinpä kiinnostavin divari itselle kohta, ainakin ajoitttain. Sielä on hyvää potentiaalia ja kiinnostavia nimiä:)

Harmi ettei pikkupainoluokat ei kiinnosta isoja massoja niinku isot, niin Aldoki joutuu WWE hommiksi vetämään ja sit fanina surettaa :/

FW on tosiaan selkeesti tiukin divisioona omastakin mielestä. Top 10 on varsin tasaista sakkia ja sen ulkopuolellekin ja monta kovaa nousevaa nimeä. Lightweight ja welterweight ovat myös kiinnostavia mutta niissä taso ei mielestäni kokonaisuutena ole kuitenkaan yhtä kova, skillsetit ovat monella ottelijalla sen verran epätasaiset että heistä ei tunnu olevan haastajiksi.

Itsestä LW+WW on vielä kovempia mut ei FW kaukana ole, eikä varmaa tuu olemaankaan tulevaisuudessa. MW:kin tuntuu paranevan kokoajan. :pano:

Flyweight ja BW taso tulee nousemaan vuosien saatossa kun Mehikolaiset tekevät invaasion, corazonien ja cojonesiensa kanssa. Samalla FW ja LW:kin tasot tietty nousee. Jännät paikat. :hyper:

Varmaan jos Aasiassa onnistutaan hyvin, niin miksei sieltäkin. :) Mut taitaa tuo ONE FC viedä UFC:ta tällä hetkellä aasian markkinoilla 6-0..

Suositut

Back
Ylös Bottom