UFC 175 liian hyvä ollakseen totta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä Wanderleilla mun mielestä mahdollisuudet on jos ei tule häkkiin alkoholipäissään hehehe. Chaelin pysty on aliarvostettua, mutta joskus tuntuu että ilman alasvientiä sen itseluottamus voi vähän murentua. Toisaalta Jones ja Rashad on vaan niin törkykovia painijoita. Davisilla ei tule olemaan mitään sanaa, ja matsin jälkeen Ronda haastaa Jon Jonesin yhdistääkseen tittelit.

Näköjään kierrättäneet tuon tarinavideon, nähty ennenki Machida ottelun alla. Mutta ei haittaa, siisti on. :)

Olis kyllä koomista jos Vitor tulis järkyttävien tissien ja lantiorasvan kanssa seuraavaan matsiinsa :D

ESTROGEENI-VITOR > TRT-VITOR

Mitäköhän NSAC siihen sanois kun lajia seuraavat valittaisivat ku Vitor estrogeenipäissään hakkais kaikki ja voittais viel mestaruuden?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Odotin Sonnen vs Wanderlei -matsia toiseksi eniten tältä kortilta. Harmitti Wanderlein epäröinti ja perääntyminen. Sitten tuli Vitor ilman korvaushoitoa ja nosti kiinnostavuuden lähes samalle tasolle, vaikka omissa ennakoissa Sonnenin todennäköinen voitto muuttui tappioksi. Nyt tilanne on se, että Vitorille tarvitaan vastustaja.

Ei tämä kortti huonoksi muutu, mutta ei ole enää liian hyvä ollakseen totta. Odotukset tälle kortille oli ja on edelleen suuremmat kuin numeroiduille korteille pitkään aikaan. Saa nähdä, onnistuuko palauttamaan uskoa 174:n sukelluksen jälkeen.

Ei toistaiseksi, mutta Vitor olisi ottanut Chaelia vs, mutta Chael eläköityi, joten itse veikkaisin että Luke Rockhold huutelisi Vitoria rematchiin pian. Toivottavasti.

Luulen ettei kukaan huutele kaveria jonka testo-arvot oli mittaamattoman korkeet mihinkään matsiin.

Kyllähän tän latailee ni voi katella weidman vs machida, muut kelailee yli.

Kyllähän tän latailee ni voi katella weidman vs machida, muut kelailee yli.

go-away.gif

Olisiko mahdollista laittaa noiden videolinkkien yhteyteen lyhyt kuvaus siitä, mitä linkin takaa mahdollisesti löytyy? Ettei tarvitse turhaan klikkailla, jos vaikka olisi videon jo aikaisemmin nähnyt.

Olisiko mahdollista laittaa noiden videolinkkien yhteyteen lyhyt kuvaus siitä, mitä linkin takaa mahdollisesti löytyy? Ettei tarvitse turhaan klikkailla, jos vaikka olisi videon jo aikaisemmin nähnyt.

Eikö kolmen viimeisemmän videon nimestä käy selvästi ilmi mistä videolla on kyse?

Ok. Mä käytän TapaTalkia ja mulla näkyy ainoastaan että Youtube video (alleviivattuna), eikä mitään muuta. Siis pelkkä linkki ilman mitään selostuksia.

Suositut

Back
Ylös Bottom