UFC 173: BARÃO vs DILLASHAW /// SPOILERS

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Imo on vain hyvä juttu, että Antonin UFC-recordi näyttää nyt vähän paremmalta tämän eventin jälkeen. Toivon jatkossakin, että Chiesa, Salas ja Clarke menestyvät, vaikken muuten niistä tykkääkään.

Joo-o, ja oon samaa mieltä! kyllä mäkin tykkäsin että Chiesa voitti ja mountti oli hieno, ja muutenkin outräpläs hienosti, vaikka meniki vähä nyhjäämiseksi tuo ottelu. Tuo oli yks niistä kerroista kun puhun hieman toisin kuin ajattelen, tai hieman sivuun huvin vuoksi vitsailun merkeissä. :D Salasin KO voittokin lämmitti mieltä kovasti. :) Kuitenkaan en "fanita" ketään noista, Chiesaa vähiten koska olen hieman pyllykivuissa vielä siitä Antonin kuristuksesta jos kärjistetää, Clarkea sit eniten ku tuntuu olevan symppis tyyppi ja Salas on vähä sellanen neutraalimpi.

Kuullostan vähän kulmikkaalta, mutta en anna vittuakaan siitä miltä suomalaiset näyttää, jotka ovat pudonneet organisaatiosta. Katson MMA:ta sen takia, että tykkään taidokkaista ottelijoista ja sen jälkeen tulee vasta isänmaallinen ylpeys. Jääkiekko on eri asia.

En tykkää Chiesasta mut Maulerin pointti on kyl ihan totta. Kai sitä kannustaa jotain näitä randomeita vastaan mut kyl mä esim Masvidalin voittoa toivoin

Ennen joka ikistä PPV toi ärsyttävä Rogan/White hypetys ja Roganin mulkoroinasilmät ammollaa ja Danan ruma väkinäinen nauru Roganille.. täsmälleen sama kaava joka ikinen kerta, yrittäis edes improvisoida jotain.

y1ez0gcp.jpg

Nyt lähtee 50 tuumasesta telkasta eka HD eventtini ikinä käyntiin. Kehoni on valmis

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sääliksi käy jos joku loukkaantuminen tuli tuossa jo, aivan alussa matsia ja kuitenkin kovaa on matsiin treenattu. Toivottavasti ei mitään vakavampaa, mutta Varner taistelee silti

On kyllä ikävää kattoo tollasia vääntymisiä. Ite oisin taputtanu ekasta muljahduksesta jo.

Nuo voivat olla yllättävän kivuliaitakin nuo nilkan muljahdukset. Itellä pari kertaa mennyt vähän pahemmin, ja itellä silmissä vaan sumeni kivun takia.

Mizugakia on hieno katsoa, vaikka usein pisteille on matsit menneetkin. Riveraa en ole useasti nähnyt, mutta viihdyttävä heppu hänkin, sen verran mitä olen nähnyt.

Hyvä matsi tämäkin ollut. Lawler vs Ellenberger on varmasti myös.

Nyt tulee people's main event! :hyper:

- - - Updated - - -

Ellenbergerin kunniaksi syön tässä just kylmää mäkkärin euron juggernauttia.. Hitto on kyllä vaikea kumpaa kannustais, ehkä Lawleria enempi, se on niin häikäilemätön. =D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom