UFC 172: JONES vs TEIXEIRA 26.4.2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten suurena ennakkosuosikkina pidätte Rockholdia? Minusta tuntuu että Boetschia aina aliarvoidaan ja silti se vaan onnistuu kaivamaan voiton. Itse ajattelin ainaki pienen vedon laittaa Boetschin voitolle kun jopa 8 kerrointa tarjotaan.
Toisaalta itse olen aina onnistunu aliarvioimaan Rockholdin. :D Jotenki ärsyttää sen koko surffari olemus.

Muutama oleellinen pointti punnitustilaisuudesta:
-Miksi ne ei hanki digivaakaa?
- Bethe Correia on melkein yhtä ruma kuin Cyporg.
- Isaac Vallie-Flagg ei ollut syönyt muutamaan viikkoon ja näytti olevan aika heikossa hapessa.
- Takanori Gomilla pystyisi tiputtamaan helposti 145:siin. Ja ehkä Millerikin.
- Tim Boetsch ja Teixeira voisi ehkä tiputtaa yhtä painoluokkaa alemmaksi.
- Andre Filillä hauska flirtti Ariel Celestelle.
- Se uus kehätyttö on ankea ja jaan muiden näkemyksen siitä, että kehätytöiksi voitaisiin rekrytä urheilullisempia naisia.

En tiedä kuinka hukassa olen, mut IMO Teixeira on HELPOSTI helpoin vastus Jonesille mitä se on vielä kohdannut mestarina. Siis mitävittua nuo Gloverin voitot on, paras jostain Baderista, joka on turhinta paskaa. Jonesille KO ekan 1min aikana. Jonesin KO-voitolle myös isosti vetoa.

EDIT: aiettämiten tuo ääliö on edes saanut tittelishotin, kun vähän katseli noita Wiki-profiileja.

Jos käyttää sanaa ääliö niin saa varmaan sanoa näin takaisin. Vain ääliö käyttää/uskoo wikiin! Vain ääliö uskoo että joku hoitaa häkissä jonkun helposti. Vain ääliö ei ole messissä ku puhutaan Texeirasta...

Hyvää kamppailu iltaa kaikki sohva senseit :)

Miten suurena ennakkosuosikkina pidätte Rockholdia? Minusta tuntuu että Boetschia aina aliarvoidaan ja silti se vaan onnistuu kaivamaan voiton. Itse ajattelin ainaki pienen vedon laittaa Boetschin voitolle kun jopa 8 kerrointa tarjotaan.
Toisaalta itse olen aina onnistunu aliarvioimaan Rockholdin. :D Jotenki ärsyttää sen koko surffari olemus.

toivottavasti timo tekee okamit myös lukelle:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom