UFC 171: HENDRICKS vs LAWLER **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minä kirjoitin aiemmin:

Welterweight Carlos Condit vs. Tyron Woodley
Näittekö kuinka Tyron tyrmäsi Kos:n edellissä matsissaan, Condit ei ole ollut erityisen vakuuttava viime aikoina vaikka onkin pari voittoa tullut - niissäkin joutui Diaz:n bitch.slappaamaksi ja juoksi pakoon koko matsin ajan. Tyron kun osuu niin siinä näkee Condia tähtiä. TKO 2 round

Kyllä naurettiin minun veikkaukselle, mutta niin ne vaan menee minulla oikein, niinkuin aina. Meni vielä eräkin oikein.

Voi kumpa Lawler pistäisi Jeesus-Jonnelta filmin pimeäksi.

Minä kirjoitin aiemmin:

Kyllä naurettiin minun veikkaukselle, mutta niin ne vaan menee minulla oikein, niinkuin aina. Meni vielä eräkin oikein.

Welterweight Jake Shields vs. Hector Lombard
-Shields:ä ei kannata ikinä aliarvoida, mies nöyryytti 2 painoluokkaa ylempänä olevaa Dan Hendersoniakin aikoinaan miten huvitti. Lombard taas on ylihypetetty joka voitti lähinnä säkkejä Bellatorissa, helppo voitto Jake Shields:lle 1 round submission

mites tää?

Welterweight Jake Shields vs. Hector Lombard
-Shields:ä ei kannata ikinä aliarvoida, mies nöyryytti 2 painoluokkaa ylempänä olevaa Dan Hendersoniakin aikoinaan miten huvitti. Lombard taas on ylihypetetty joka voitti lähinnä säkkejä Bellatorissa, helppo voitto Jake Shields:lle 1 round submission

mites tää?

Meni arvio vähän metsään mutta pointti pysyy että Lombard on ylihypetetty joka voitti säkkejä vain bellatorissa, jos matsi olisi kestänyt 5 erää niin Shields olisi kaivanut voiton. Lombard vaan pisti judo-heitolla matsin mattoon ja sitten halasi siellä loppuerän tekemättä mitään, todella surkea esitys tuolta "bellator-kuninkaalta"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jännä nähdä kuinka nopeasti Hendricks hakee alasvientiä vai lähteekö haastaan pystyssä, jos ei parilla ekalla yrittämällä onnistu.

Niiin, Conduit kyl on huippu mut ei pärjää painijoille... vaikka kuinka pystyis viemään pystyssä tai laittaan vastaan niin et on tasaväkinen ottelu.

Condit on nyt 1-3 viimeiset neljä matsia, jokohan mies vihdoin tiputettaisiin sieltä rankingien 2 sijalta :rolleyes:

tappiot p4p kingi GSP:lle , sekä GSP:n vastikään monen silmissä voittaneelle Hendricksille ja nyt Woodleylle polvivamman takia? ;) Hendricks-matsissakin jos niitä alasvientejä ei olis painotettu scorecardeissa niin Condit olis voittanut. Eiköhän se edelleen paikkansa aika korkeella ansaitse. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom