Hahaha, kiitos Woodley! Jokohan vihdoin päästäis eroon tuosta yliarvostetuimmasta ja lellityimmästä WW:stä mitä tulee tittelimatseihin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Welterweight Carlos Condit vs. Tyron Woodley
Näittekö kuinka Tyron tyrmäsi Kos:n edellissä matsissaan, Condit ei ole ollut erityisen vakuuttava viime aikoina vaikka onkin pari voittoa tullut - niissäkin joutui Diaz:n bitch.slappaamaksi ja juoksi pakoon koko matsin ajan. Tyron kun osuu niin siinä näkee Condia tähtiä. TKO 2 round
Minä kirjoitin aiemmin:
Kyllä naurettiin minun veikkaukselle, mutta niin ne vaan menee minulla oikein, niinkuin aina. Meni vielä eräkin oikein.
Conduit parka... :/ ehkä karma tuli takasin ku juoksi Diazia pakoon..
Minä kirjoitin aiemmin:
Kyllä naurettiin minun veikkaukselle, mutta niin ne vaan menee minulla oikein, niinkuin aina. Meni vielä eräkin oikein.
Welterweight Jake Shields vs. Hector Lombard
-Shields:ä ei kannata ikinä aliarvoida, mies nöyryytti 2 painoluokkaa ylempänä olevaa Dan Hendersoniakin aikoinaan miten huvitti. Lombard taas on ylihypetetty joka voitti lähinnä säkkejä Bellatorissa, helppo voitto Jake Shields:lle 1 round submission
mites tää?
Condit on nyt 1-3 viimeiset neljä matsia, jokohan mies vihdoin tiputettaisiin sieltä rankingien 2 sijalta
Robbie Lawler tyrmää ekassa erässä.
Robbie Lawler tyrmää ekassa erässä.