UFC 169: Cruz vs Barão + Aldo vs Lamas 1.2.14

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En kestä jos Reemi häviää taas. :( pliis antakaa sille samaa terttua ku Vitorille niin ois mukavaa. :) Mirrin, Griffinin ja Bonnarin tertut ei ole hyvälaatusia, mutta Vitorin on.

#VBtrt4reem

PS.. olipa muuten jotenkin fressin tuntusta katella countdownia ku ei oo pelkkä Roganin Hype Mode/Voice ON siellä höpöttämässä aina samoja juttuja... Reem vs Mir katottu ja nyt Barao vs Faber menossa.

ois kyl siistiä jos Faber voittas vielä kerran mestaruuden, ois todellinen suoritus ja ura! Mut eiköhän Henani vie tän, ku on sellanen petoeläin.

Reemille ja Aldolle toivotaan voittoa, main eventissä jos meneek kummalle tahansa niin ei haittaa, molemmat suosikkeja.

- - - Updated - - -

Jos Mir tyrmää Reemin niin mä alan itkemään.

niii-in! siksi se mun ehdotus pitääki ottaa tosissaan blackzilians tallissa että antakaa sille Reemille hyvänen aika samaa trt:tä ku vitorillekki, se näyttäs olevan puhdasta real deal kamaa. eikä mitään röheiinillä ja maltolla jatkettua höpöterttua joka ei tehoa, mitä hendopappa ja muut ovat käyttäneet.

On kyllä äärettömän kova ja mielenkiintoinen main cardi saatu kasaan. Mir vs Reem matsi on näin fanin näkökulmasta paha matsi, kun ei tiedä kumpaa kannattaa. Mir oli varmaankin ensimmäinen lempiottelija (mikäli TUF1-kautta ei lasketa ja niiden ottelijoita) ja kuinka jännittävää olikaan 14-vuotiaana katsoa Lesnar vs Mir 2 livenä, mutta lopulta niin harmittavaa kun Mir tuon kyseisen matsin hävisi. Mir vaikuttaa hyvin älykkäältä jannulta, jonka haastatteluja on aina ollut mukava kuunnella.

Toisaalta Overeemissä on sitä jotain minkä takia viime vuodet olen häntä fanittanut. Niin harmillista, että molemmat viime matsit ollut täysin voitettavissa, mutta sitten leuka + huono kunto tehnyt tepposet. Ehkä vihdoin nyt siihen kuntoon on panostettu ja siinä yhessä kuvassa vaikuttikin hieman pienempi kokoiselta.
Vaaka taitaa kuitenkin kallistua Overeemin kannalle, sillä koen että hänellä on vielä tsäänssit tittelin nappaamiseen ja muutenkin uskon hänen tyrmäävän Mirin ensimmäisessä erässä.

Countdowneista olen vasta tuon Reem vs Mir ehtinyt katsoa, mutta täytyy sanoa että diggaan näistä mihin on otettu mma-journalistejä kommentoimaan ottelijoita.

PS. Minkä takia Fitch vs Thiago oli viimeinen matsi UFC100-kortilla?

Vaaka taitaa kuitenkin kallistua Overeemin kannalle, sillä koen että hänellä on vielä tsäänssit tittelin nappaamiseen ja muutenkin uskon hänen tyrmäävän Mirin ensimmäisessä erässä.

What what in the butt? :wtf:
Ihan oikeasti, Reem vaikka Cainia vastaan? huhhuh, tulisi turpaan niin että tukka lentäisi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mulla on sellanen kutina että Aldo hoitaa ton kunnialla, Reemillä on varmasti paineita häkkiin astuessaan mikä voi vaikuttaa otteluun ja main eventistä en osaa sanoa. Barao on näyttäny hyvältä kyl, toisaalta Faber myös :D

Pistetään kuitenkin Aldo/Mir(harmi kyllä)/Barao

What what in the butt? :wtf:
Ihan oikeasti, Reem vaikka Cainia vastaan? huhhuh, tulisi turpaan niin että tukka lentäisi.
No Miriltä lähtis päänahkakin siinä käsittelyssä ;) Onhan Overeem legitimpi haastaja tai ainakin pystyy pistämää kampoihin TOP5 Hewareille. JDS-Reem on viel näkemättä

No Miriltä lähtis päänahkakin siinä käsittelyssä ;) Onhan Overeem legitimpi haastaja tai ainakin pystyy pistämää kampoihin TOP5 Hewareille. JDS-Reem on viel näkemättä

Totta, noista kahdesta Reemistä on pääsemään pidemmälle, itse tosin uskon että Reem ottaisi kuokkaan Cainilta, Dos Santosilta, Brownelta (otti jo), Barnettilta, Bigfootilta (otti jo) ja ehkä Stipe Miocicilta.

en tiiä miks, mutta ite oon kyl ollu tosi vakuuttunu Lamasista ja luulen et se antaa paljon kovemman vastuksen Aldolle mitä moni etukäteen ajattelee. En yllättyisi edes vaikka nappais vyön.

Mä taas uskon että se pystyy kyl voittamaan kaikki paitsi Cainin ja JDSn. Hauska kyl kuinka vastakohdat ne on Mirin kanssa, Mir ottaa turpaa 10-0 ja sit veivaa sen lukon kiinni kun taas Reem hallitsee matsia täysin kunnes se tyrmätään :D

Muulla ei ole väliä kuha Reemi&Aldo voittaa!! JOS Overeem sais kuntonsa joskus kohdalleen, niin kyllä sillä top5 jopa top3 sakkiin on eväitä. Tyyppi on vaan aina ollu semmonen hyytyjä ottelun edetessä pidemmälle. Eikä se leukakaan tuosta enää kovemmaksi muutu, harmi sinänsä. Kaatas nyt sen Mirrin ensin ja siitä sitten uuteen nousuun.

Eiköhän Aldokin tästä taas vaikeuksien kautta voiton itselleen nappaa.. Hope so!!

Mainin voittajasta ei niin väliä. Faber vaikuttaa loistotyypiltä ja on vakuuttavassa vireessä, joten mielellään mestaruuden hänelle viimeinkin soisin. Toisaalta Barao on kova luu ja ei toivois sen voittoputkenkaan katkeavan.

Pitkästä aikaa on matseja joissa ei ole periaatteessa väliä kumpi voittaa, mutta periaatteessa ei taas haluaisi kummallekaan tappiota :D Aldon haluaisin voittavan Lamasin. Päämatsin lopputuloksella ei ole periaatteessa väliä. Huippujätkiä molemmat.
Mir - Reem on kans hankala, tykkään molemmista mutta tosiaan Reemillä on noista kahdesta mahdollisuus vielä edes johonkin. Vaikka gatekeeperiksi. Reem ei tule enää selvittämään yhtäkään top 5 ottelijaa UFC:n hevarissa.

Reem ei tule enää selvittämään yhtäkään top 5 ottelijaa UFC:n hevarissa.
Kovana Reem fanina tulen lainamaan tuota kun Reem tyrmää JDS:n seuraavaksi Mirin jälkeen :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom