UFC 168: Weidman vs Silva 2 **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Luetun ymmärtämistä. Jos Anderson huutaa suoraa huutoa niin sillä ei oo joko lääkitystä ollenkaan tai ei tarpeeks vahvaa lääkitystä. Jos sahaan sulta jalan irti ja sit nostan sut reppuselkään ja annan buranan suuhun onko sun jalan asia hoidossa?

vittu ariel tweettas ton 2 minuuttia matsin jälkeen. Ei ne nyt saa siinä ajassa sitä kipua lamautettua pesismailallakaan.

Olen aiemminkin miettinyt, että miksihän näin ei tapahdu useammin, kun monet ottelijat kuitenkin viljelevat jäätäviä hevosenpotkuja. Mutta onhan tämä jotenkin ironista, että juuri UFC:n yksi kaikkien aikojen hypetetyimmistä eventeistä ja vuoden viimeinen eventti vielä päättyy tällaiseen. Ei ole vaikea arvata, mistä vuosi 2013 UFC:ssä muistetaan vuosien päästä. Ja tuo giffi, se pyörii varmaan ikuisesti netissä.

Weidman on silti selkeä MW-mestari. Ei kahta sanaa, kumpi oli tänäänkin kovempi.

Luetun ymmärtämistä. Jos Anderson huutaa suoraa huutoa niin sillä ei oo joko lääkitystä ollenkaan tai ei tarpeeks vahvaa lääkitystä. Jos sahaan sulta jalan irti ja sit nostan sut reppuselkään ja annan buranan suuhun onko sun jalan asia hoidossa?

Onks sul menkkakipuja vai mistä kiikastaa ku pitää tollee kiukutella?

vittu ariel tweettas ton 2 minuuttia matsin jälkeen. Ei ne nyt saa siinä ajassa sitä kipua lamautettua pesismailallakaan.
No huhhuh nyt on kyllä mies aika pihalla.

Onks sul menkkakipuja vai mistä kiikastaa ku pitää tollee kiukutella?
Lähinnä pidän aika bush leaguena sitä että järjestät väkivaltaurheilutapahtumia mutta sulla ei oo sairashenkilökuntaa ja suonensisäsiä aineita paikan päällä.

Lähinnä pidän aika bush leaguena sitä että järjestät väkivaltaurheilutapahtumia mutta sulla ei oo sairashenkilökuntaa ja suonensisäsiä aineita paikan päällä.
Mitä vittua sä selität? Tsiigaas muutama danan vlogi ja tuu sit puhumaan.

994995_475641775880279_1995886865_n.jpg

Mitä vittua sä selität? Tsiigaas muutama danan vlogi ja tuu sit puhumaan.
Ai mitä mä selitän? Kaks vaihtoehtoa, Ariel Heiwanin jutut on sensaationalistista paskaa, tai Andersoni ei saanut asiaankuuluvaa hoitoa. Mulle on ihan vitun sama kumpi on kyseessä mutta eiköhän totuus selviä pian.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä oon nähny suomi vs ruotsi thainyrkkeilyn maaottelussa ku jollain ruotsalaisella meni jalka just tollee poikki .... ei kivan näköistä silloinkaan :( Ois nyt Weidman saanu mieluummin vaikka subittaa.

Yksi paskimmista UFC:ista ikina. Ronda sailytti mestaruutensa, Barnett havisi ja Silva elakkeelle. Paskat fiilikset. Vittu.

Luulen että Silvakin ois mieluummin ottanu vaikka samanlaisen valot-pois-tyrmäyksen kuin edellisessä matsissa. Sääliks käy kyllä.

Jos tämä jäi Silvan viimeiseksi matsiksi, kuten on varmasti todennäköistä, niin olihan tämä ihan helvetin surullinen loppu. Mies on kuitenkin Fedorin ohella kaikkien aikojen paras vapaaottelija, ja dominoi keskisarjaa jo kun allekirjoittanut hoki vittua yläasteella. Loukkantumiset ovat aina harmittavia ja ottaen huomioon etenkin miesten ensimmäisen kohtaamisen sekä sen nostattamat kysymykset, niin ottelun loppuminen Silvan Corey Hill-imitaation on kyllä harvinaisen perseestä.

Mutta elämä jatkuu, ja Weidman vs. Belfort on äärimmäisen mielenkiintoinen matsi.

0000.gif

Ariel Helwani ‏@arielhelwani 20 min
I'm going to remember that Anderson scream forever. You try not to get emotional here but it was truly heart-breaking. A cruel end.

fuck :(

Suositut

Back
Ylös Bottom