Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun on ehkä amatöörinä vaikeeta ymmärtää tätä mutta miks vitussa UFC:ssa on edes painoluokkia jos voit mennä yhen painoluokan verran liian läskinä matsiin ja ainoa seuraamus on 25% sun ansioista vastustajalle? Miks jätkät kuten Jose Aldo ja Benson Henderson edes tiputtaa painoa kun niiden luontanen paino on yhen painoluokan ylempänä? Tulis kilot päällä vaan matseihin niin tyrmäis kaikki ja rahaa tulee sillon joka tapauksessa.Aijaij onkohan Brandao loukkaantunu tjt ku 7lbs ylipainoa?Yleensä noin iso heitto on merkki just ettei oo pystyny esim juoksemaan ja karistaa kiloja..
Rondalla oli kivat pöksyt ja näytti muutenkin hyvältä punnituksessa. Rogan taas näytti ilmeistä päätellen tajuavan, että jos se haluaa tuijottaa Rondan persettä, niin se näkyy kaikille isolla screenillä. :D
Mun on ehkä amatöörinä vaikeeta ymmärtää tätä mutta miks vitussa UFC:ssa on edes painoluokkia jos voit mennä yhen painoluokan verran liian läskinä matsiin ja ainoa seuraamus on 25% sun ansioista vastustajalle? Miks jätkät kuten Jose Aldo ja Benson Henderson edes tiputtaa painoa kun niiden luontanen paino on yhen painoluokan ylempänä? Tulis kilot päällä vaan matseihin niin tyrmäis kaikki ja rahaa tulee sillon joka tapauksessa.
Mun on ehkä amatöörinä vaikeeta ymmärtää tätä mutta miks vitussa UFC:ssa on edes painoluokkia jos voit mennä yhen painoluokan verran liian läskinä matsiin ja ainoa seuraamus on 25% sun ansioista vastustajalle? Miks jätkät kuten Jose Aldo ja Benson Henderson edes tiputtaa painoa kun niiden luontanen paino on yhen painoluokan ylempänä? Tulis kilot päällä vaan matseihin niin tyrmäis kaikki ja rahaa tulee sillon joka tapauksessa.
Aijaij onkohan Brandao loukkaantunu tjt ku 7lbs ylipainoa?Yleensä noin iso heitto on merkki just ettei oo pystyny esim juoksemaan ja karistaa kiloja..
Silvalla on aika huikea panos tässä matsissa miehen legacya ajatellen. Voitolla tai tappiolla tulee olemaan iso merkitys siihen millaisena miehen ura nähdään jälkeenpäin.
Mulle tuli sellanen fiilis tosta Weidmanin ja Silvan stare downista kun Silva nosti ns. suojauksen ylös että tällä kertaa lähdetään vähän eri taktiikalla eli ei ns. takki auki. Muutenkin tuntuu että Silva on ihan eri fiiliksellä kun ennen edellistä matsia. Se että riittääkö se on sitten eri asia. Molemmat tuntuu uskovan omaan voittoonsa. Loppujen lopuks aika sama kumpi voittaa kunhan ois hyvä matsi, mutta snadisti enemmän toivon Weidmanin voittoa, kun pistin rahaa kiinni sen puolesta