UFC 163: Jose Aldo vs. Anthony ''Showtime'' Pettis - Rio De Janeiro

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onhan se myös vähän kummallista, ettei esim Ricardo Lamas pääse ottelemaan tittelista, vaikka pieksi Erik Kochin, jolle oli luvattu tittelimatsi mikäli voittaisi Lamasin. Mieluummin näkisin Lamasin Aldoa vastaan ja Pettisin Bendo vs Melendez -matsin voittajaa vastaan.

Onhan se myös vähän kummallista, ettei esim Ricardo Lamas pääse ottelemaan tittelista, vaikka pieksi Erik Kochin, jolle oli luvattu tittelimatsi mikäli voittaisi Lamasin. Mieluummin näkisin Lamasin Aldoa vastaan ja Pettisin Bendo vs Melendez -matsin voittajaa vastaan.

Jep, kyllä tuossa vähän kustaan FW:n kärkiukkojen nilkoille, kun jatkuvalla syötöllä tulee ylemmän sarjan parhaimmistosta porukkaa suoraan tittelimatsiin. Ei sillä, että Aldo vs. Pettis ei olisi unelmamatsi.

Jos Aldo oikeasti kieltäytyy matsista, niin minusta Ufc:n kannattaisi tehdä tästä kunnon ennakkotapaus, ja kylmästi potkia Aldo pihalle. Vaikka aluksi kuulostaa naurettavalta potkia dominoiva mestari ulos, niin pidemmällä tähtäimellä se olisi järkevä ratkaisu. Tuolla on nyt alkaneet nuo superstarat aivan liikaa hyppimään työnantajansa silmille. Homman kuuluu mennä niin, että mestarille ilmoitetaan kuka on seuraava haastaja, ja sillä silvä. Aldon kun pistäisi pihalle, niin se pistäisi kummasti tutinaa myös Silvan ja kumppaneiden punttiin. Saattaisi Silva-Jones tyyppiset supermatsit jatkossa järjestyä helpommin. Lisäksi, vaikka Aldo iso tähti onkin, ei se kuitenkaan Ufc:n monopoliasemaa horjuttaisi minnekään, eli sota ei yhtä miestä kaipaa. Ja voisihan sen myöhemmin ottaa takaisinkin nöyrempänä. Eli, Aldo pihalle ja sassiin, jos ei herkullinen matsi Pettisiä vastaan kelpaa.

Tämä. Featherweight on nyt tämän johdosta koko kesän lukossa. Pettis ei ole otellut otteluakaan FW:ssä ja voi yhtäkkiä päättää vaan että vaikka on kaikki näytöt antanut LW:ssä niin haluaa titteliottelun FW:ssä. Mun mielipide on se että contenderi voi ansaita titteliottelun vain siinä painoluokassa missä näytöt on annettu, se on sitten asia erikseen jos mestari vs. mestari ottelevat. Esim. Lamas on nyt tehnyt kaiken mitä voi tehdä ansaitakseen tittleshotin, pitäiskö Lamasille nyt sitten antaa Henderson vs. Melendez matsin voittaja? Varmasti todella kova matsi toi Aldo vs. Pettis ois mutta niin väärässä paikassa väärään aikaan. Mistä kukaan edes tietää miten painojenpudotus vaikuttaa Pettiksen suoritukseen?

Nämä on kyllä kinkkisiä juttuja, että missä määrin ottelijoille pitäisi antaa ohitusoikeuksia mestaruusotteluihin. Minustakin tietty urheilullisen järjestyksen kunnioittaminen mestaruusotteluja järjestettäessä on tärkeää, ja viime aikoihin saakka on ollut yksi UFC:n vahvuuksista. Toisaalta, onhan se helvetin siistiä nähdä kun Aldo ja Pettis ottaa yhteen. Jones-Sonnen matsista en ole niin innoissani. Ohitukset ovat mielestäni ok, kunhan ne pidetään poikkeustapauksina.

http://bleacherreport.com/articles/...nthony-pettis-makes-sense-should-be-applauded
Asiallinen kirjoitus. Vaikka tää olis mun mielestä ihan unelma kamppailu niin oon kyllä samaa mieltä Aldon valmentajan kanssa ettei Pettis ole ansainnut tossa painoluokassa mestaruusmatsia. Siellä on useampia jätkiä jo jonossa joitten nilkoille tässä nyt kustaan huolella. Tossa tuli jo kumminki 2 tappion saattelemana Edgarkin kaikkien ohi ylemmästä divisioonasta. Kirjotuksessa on myös mainittu että hassua että GSP kyllä sai hylätä Silva ottelun keskittyäkseen oman sarjan vastustajiin mutta samaa ymmärtäväisyyttä ei riitä Aldolle. Sehän mikä tässä nyt on kulmakivenä on raha. Dana haluaa tän tapahtua koska tämmönen matsi tuottaisi niin älyttömästi rahaa taas UFCn kassaan.

Vaikka tää olis mun mielestä ihan unelma kamppailu niin oon kyllä samaa mieltä Aldon valmentajan kanssa ettei Pettis ole ansainnut tossa painoluokassa mestaruusmatsia.

Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Miksi se on hallitsevalle mestarille niin tärkeää, kuka sen mahdollisuuden on ANSAINNUT? Aldoko on niin reilu kaveri, että ajattelee Lamasin, Korean Zombien ja kumppanien tunteita, kun hän ei halua otella Pettisiä vastaan?

Hallitsevan mestarin tehtävä on otella. Jättäkööt politikoinnit muille.

35345770.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
http://bleacherreport.com/articles/...nthony-pettis-makes-sense-should-be-applauded
Asiallinen kirjoitus. Vaikka tää olis mun mielestä ihan unelma kamppailu niin oon kyllä samaa mieltä Aldon valmentajan kanssa ettei Pettis ole ansainnut tossa painoluokassa mestaruusmatsia. Siellä on useampia jätkiä jo jonossa joitten nilkoille tässä nyt kustaan huolella. Tossa tuli jo kumminki 2 tappion saattelemana Edgarkin kaikkien ohi ylemmästä divisioonasta. Kirjotuksessa on myös mainittu että hassua että GSP kyllä sai hylätä Silva ottelun keskittyäkseen oman sarjan vastustajiin mutta samaa ymmärtäväisyyttä ei riitä Aldolle. Sehän mikä tässä nyt on kulmakivenä on raha. Dana haluaa tän tapahtua koska tämmönen matsi tuottaisi niin älyttömästi rahaa taas UFCn kassaan.

GSP ei kuitenkaan kieltäytynyt tittelin puolustamisesta Silvaa vastaan. Täysin eri asia IMO.

Selittäkää joku nyt oikeasti: miksi Aldo on siinä asemassa, että saa päättää kuka on ansainnut mestaruusmatsin ja kuka ei. Mielestäni tämä ei ole ottelijan paikka lähteä sanomaan, etten ottele, koska vastustaja ei ole ansainnut matsia minun kanssani.

Voiko tää nyt olla edes totta, että UFC lähtee promoamaan matsia josta ei ole molempien ottelijoiden kanssa sopimusta?

Suositut

Back
Ylös Bottom