Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan se myös vähän kummallista, ettei esim Ricardo Lamas pääse ottelemaan tittelista, vaikka pieksi Erik Kochin, jolle oli luvattu tittelimatsi mikäli voittaisi Lamasin. Mieluummin näkisin Lamasin Aldoa vastaan ja Pettisin Bendo vs Melendez -matsin voittajaa vastaan.
Onhan se myös vähän kummallista, ettei esim Ricardo Lamas pääse ottelemaan tittelista, vaikka pieksi Erik Kochin, jolle oli luvattu tittelimatsi mikäli voittaisi Lamasin. Mieluummin näkisin Lamasin Aldoa vastaan ja Pettisin Bendo vs Melendez -matsin voittajaa vastaan.
Vaikka tää olis mun mielestä ihan unelma kamppailu niin oon kyllä samaa mieltä Aldon valmentajan kanssa ettei Pettis ole ansainnut tossa painoluokassa mestaruusmatsia.
http://bleacherreport.com/articles/...nthony-pettis-makes-sense-should-be-applauded
Asiallinen kirjoitus. Vaikka tää olis mun mielestä ihan unelma kamppailu niin oon kyllä samaa mieltä Aldon valmentajan kanssa ettei Pettis ole ansainnut tossa painoluokassa mestaruusmatsia. Siellä on useampia jätkiä jo jonossa joitten nilkoille tässä nyt kustaan huolella. Tossa tuli jo kumminki 2 tappion saattelemana Edgarkin kaikkien ohi ylemmästä divisioonasta. Kirjotuksessa on myös mainittu että hassua että GSP kyllä sai hylätä Silva ottelun keskittyäkseen oman sarjan vastustajiin mutta samaa ymmärtäväisyyttä ei riitä Aldolle. Sehän mikä tässä nyt on kulmakivenä on raha. Dana haluaa tän tapahtua koska tämmönen matsi tuottaisi niin älyttömästi rahaa taas UFCn kassaan.