UFC 163: Aldo vs. Korean Zombie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusher
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei taida Aldo vedellä juurikaan enempää kuin muut painoluokassaan, Aldo on vain vitun kova.

Ei taida Aldo vedellä juurikaan enempää kuin muut painoluokassaan, Aldo on vain vitun kova.
Vetelee enemmän ku muut, ja todellakin on vitun kova, vaikka painonvedot verottaa vähän performanssia otteluista ku tulee vähä kipeäksi ja "kaasutankki" pienene ni siltikin mennään vaikka 5 erää Edgarin tasoista ottelijaa vastaan ja voitetaan!

Vaikka korealaisesta zombista tykkäänkin niin Aldolle toivotaan voittoa! Ja eiköhän sen aika suht helposti pitäs tullakkin sieltä, ei KZ oo niin hvä kuiten! Vaikka hyvä onki!

Mikä tää uusi trendi on että nykyään vedetään molemmat ottelijat kortilta jos toinen loukkaantuu? Mielelläni olisin Maiaa katsonut, ihan sama ketä vastaan.

Japilta tulee taas hyvää shittiä. Verrataan nyt Aldon +20lbs tiputuksia vaikkapa Edgarin muutamaan paunaan niin onhan siinä nyt eroa aivan helvetisti. Kovahan se Aldo on eikä se painonveto yksistään kenestäkään mestaria tee, mutta jos taitotaso on painoluokan eliittiä ja siihen vielä otetaan fyysinen etu päälle niin onhan siinä äärettömän kova paketti kasassa.

Kyllä Edgarin otteet lw:ssa saa kuitenkin ihmetystä aikaan, kun mies ottelee jopa +180lbs ukkoja vastaan 155lbs painoissa.

Korean Zombie on kyllä hullu symppis; "I want Jose Aldo" ja muutenkin mukavan rauhallisen oloinen jamppa :) Mutta siinä ei kauheesti luonteenpiirteet auta kun on Aldo vastassa, noh joka tapauksessa mielenkiintoinen matsi main event tulossa!

Muuten on kyllä suht kuiva kortti varsinkin kun Maian matsi peruuntui... Ainoa matsi joka main eventin lisäksi herättää mielenkiintoa on Davis vs Machida. Jotenkin uskon, että ei tuo matsi Lyotolle mikään ylijuoksu ole niin kuin monet väittävät, sillä Davis on fiksun oloinen ottelija, joka ei lähde turhaan leikkimään vastustajan mukavuusalueella ja joka omaa erittäin mielenkiintoisen matto-osaamisen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vetelee enemmän ku muut, ja todellakin on vitun kova, vaikka painonvedot verottaa vähän performanssia otteluista ku tulee vähä kipeäksi ja "kaasutankki" pienene ni siltikin mennään vaikka 5 erää Edgarin tasoista ottelijaa vastaan ja voitetaan!

Vaikka korealaisesta zombista tykkäänkin niin Aldolle toivotaan voittoa! Ja eiköhän sen aika suht helposti pitäs tullakkin sieltä, ei KZ oo niin hvä kuiten! Vaikka hyvä onki!

Japilta tulee taas hyvää shittiä. Verrataan nyt Aldon +20lbs tiputuksia vaikkapa Edgarin muutamaan paunaan niin onhan siinä nyt eroa aivan helvetisti. Kovahan se Aldo on eikä se painonveto yksistään kenestäkään mestaria tee, mutta jos taitotaso on painoluokan eliittiä ja siihen vielä otetaan fyysinen etu päälle niin onhan siinä äärettömän kova paketti kasassa.

Kyllä Edgarin otteet lw:ssa saa kuitenkin ihmetystä aikaan, kun mies ottelee jopa +180lbs ukkoja vastaan 155lbs painoissa.

Mihin perustuu että vetää enemmän kuin muut kun siitä toitotatte? lyökää nyt infoa kehiin sitten missä menneet ja tulevat haastajat kertovat painonpudotuksensa ja aldon versiot myös, muuten tuo on vain ihan mutua.

No siis mä en muuta tiedä kun sen että Rogan sano (kellä luulis olevan ns inside tietoa) et Aldo tiputtelee vitusti ja jopa liikaa painoja.Jossain UFCn jutussa sille oli pitäny tuoda tuoli ku se ei pystyny ees seisomaan painojen vedon takia tjsp.

Mä uskon et Dana ja UFC ei haluu et Aldo nousee LW koska samal FW tulee sen jälkee auttamatta jäämään pahasti varjoon.Uus painoluokka ja todellinen stara puuttuu

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No siis mä en muuta tiedä kun sen että Rogan sano (kellä luulis olevan ns inside tietoa) et Aldo tiputtelee vitusti ja jopa liikaa painoja.Jossain UFCn jutussa sille oli pitäny tuoda tuoli ku se ei pystyny ees seisomaan painojen vedon takia tjsp.

Mä uskon et Dana ja UFC ei haluu et Aldo nousee LW koska samal FW tulee sen jälkee auttamatta jäämään pahasti varjoon.Uus painoluokka ja todellinen stara puuttuu

Pitää paikkansa hyvinkin pitkälle. Sen verran kuuluisa Aldo on painonvedoista että siitä on tehty jopa 2 osainen video jossain vaiheessa, kantaa nimeä Jose Aldo Weight Cut Battle. Jos Japi postaa samanlaiset kuviot Edgarin osalta niin siinä tapauksessa ne varmaan leikkaa saman verran molemmat...

Painonvedot alkaa olla aika tiukassa, kun aletaan syljeksiin omaan kylpyveteen.

Jose Aldo Weight Cut Battle part 1. Sen verran heikossa kunnossa ettei pysty seisomaan.
[video=dailymotion;xlgj0m]http://www.dailymotion.com/video/xlgj0m_jose-aldo-weight-cut-battle_sport[/video]

Pitää paikkansa hyvinkin pitkälle. Sen verran kuuluisa Aldo on painonvedoista että siitä on tehty jopa 2 osainen video jossain vaiheessa, kantaa nimeä Jose Aldo Weight Cut Battle. Jos Japi postaa samanlaiset kuviot Edgarin osalta niin siinä tapauksessa ne varmaan leikkaa saman verran molemmat...

Painonvedot alkaa olla aika tiukassa, kun aletaan syljeksiin omaan kylpyveteen.

Jose Aldo Weight Cut Battle part 1. Sen verran heikossa kunnossa ettei pysty seisomaan.
[video=dailymotion;xlgj0m]http://www.dailymotion.com/video/xlgj0m_jose-aldo-weight-cut-battle_sport[/video]

Niin siis nyt on todisteet että Aldo pudottaa Roganin mielestä paljon painoa, ja videoiden muodossa että Aldo tosiaan pudottaa painoa(ylläri), vielä ei ole minkäänlaista todistetta että Aldo pudottaisi enemmän kuin muut painoluokassaan, tai että se olisi Aldolle sen vaikeampaa sen takia, ehkä Aldolla ei vain ole luontaista tuo ja ukko on ihan hätää kärsimässä jo 5 paunan jälkeen(todennäköisesti ei ole 5 paunasta kyse, mutta mistään muusta ei ole todistetta).

Eli edelleen, kun kerran joka toinen viesti oli tietyiltä tyypeiltä tänne sitä että Aldo on vähintään LHW ja pudottaa 2 rekan verran painoa enemmän kuin kukaan muu painoluokassaan, niin pyytäisin jotain faktaa, vai onko ihan mutua? Saadaan perspektiiviin nämä mutuilut sitten.

Se on jännä homma, että kun sulta kyselee faktaa joistakin asioista niin a) joko jätät vastaamatta koko viestiin b) sanot, että et kerkeä etsimään (silti näyttää aikaa olevan pyöriä täällä) c) sanot, että etsi itse? Silti olet itse kovaan ääneen huutelemassa itse linkkien perään...

Eiköhän nuo painijat kuitenkin pudota eniten painoa, koska ovat ylivoimaisesti parhaita siinä hommassa. Hassua ettei niistä kukaan valita vaan aina Silva tai Aldo.

Eiköhän nuo painijat kuitenkin pudota eniten painoa, koska ovat ylivoimaisesti parhaita siinä hommassa. Hassua ettei niistä kukaan valita vaan aina Silva tai Aldo.

ylipäätänsä en ymmärrä asiasta valittamista kun kuuluu lajiin. Ei ole tervettä eikä fiksua mutta kuuluu lajiin.

Se on jännä homma, että kun sulta kyselee faktaa joistakin asioista niin a) joko jätät vastaamatta koko viestiin b) sanot, että et kerkeä etsimään (silti näyttää aikaa olevan pyöriä täällä) c) sanot, että etsi itse? Silti olet itse kovaan ääneen huutelemassa itse linkkien perään...

Kyllä olen vastaillut oikeastaan kaikkeen mitä on kysytty, sinä taasen vain juttelet mieluusti minusta. Tossahan noi on tota toitottaneet pitkään, silti ei mitään todisteita asiasta ole että Aldo pudottaisi enemmän kuin muut. Jatketaan siis oletuksella että Aldo pudottaa yhtä paljon kuin muut, koko etua ei ole, Aldo on vain vitusti kovempi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom