Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vetelee enemmän ku muut, ja todellakin on vitun kova, vaikka painonvedot verottaa vähän performanssia otteluista ku tulee vähä kipeäksi ja "kaasutankki" pienene ni siltikin mennään vaikka 5 erää Edgarin tasoista ottelijaa vastaan ja voitetaan!Ei taida Aldo vedellä juurikaan enempää kuin muut painoluokassaan, Aldo on vain vitun kova.
Ei taida Aldo vedellä juurikaan enempää kuin muut painoluokassaan, Aldo on vain vitun kova.
Vetelee enemmän ku muut, ja todellakin on vitun kova, vaikka painonvedot verottaa vähän performanssia otteluista ku tulee vähä kipeäksi ja "kaasutankki" pienene ni siltikin mennään vaikka 5 erää Edgarin tasoista ottelijaa vastaan ja voitetaan!
Vaikka korealaisesta zombista tykkäänkin niin Aldolle toivotaan voittoa! Ja eiköhän sen aika suht helposti pitäs tullakkin sieltä, ei KZ oo niin hvä kuiten! Vaikka hyvä onki!
Japilta tulee taas hyvää shittiä. Verrataan nyt Aldon +20lbs tiputuksia vaikkapa Edgarin muutamaan paunaan niin onhan siinä nyt eroa aivan helvetisti. Kovahan se Aldo on eikä se painonveto yksistään kenestäkään mestaria tee, mutta jos taitotaso on painoluokan eliittiä ja siihen vielä otetaan fyysinen etu päälle niin onhan siinä äärettömän kova paketti kasassa.
Kyllä Edgarin otteet lw:ssa saa kuitenkin ihmetystä aikaan, kun mies ottelee jopa +180lbs ukkoja vastaan 155lbs painoissa.
No siis mä en muuta tiedä kun sen että Rogan sano (kellä luulis olevan ns inside tietoa) et Aldo tiputtelee vitusti ja jopa liikaa painoja.Jossain UFCn jutussa sille oli pitäny tuoda tuoli ku se ei pystyny ees seisomaan painojen vedon takia tjsp.
Mä uskon et Dana ja UFC ei haluu et Aldo nousee LW koska samal FW tulee sen jälkee auttamatta jäämään pahasti varjoon.Uus painoluokka ja todellinen stara puuttuu
No siis mä en muuta tiedä kun sen että Rogan sano (kellä luulis olevan ns inside tietoa) et Aldo tiputtelee vitusti ja jopa liikaa painoja.Jossain UFCn jutussa sille oli pitäny tuoda tuoli ku se ei pystyny ees seisomaan painojen vedon takia tjsp.
Mä uskon et Dana ja UFC ei haluu et Aldo nousee LW koska samal FW tulee sen jälkee auttamatta jäämään pahasti varjoon.Uus painoluokka ja todellinen stara puuttuu
Pitää paikkansa hyvinkin pitkälle. Sen verran kuuluisa Aldo on painonvedoista että siitä on tehty jopa 2 osainen video jossain vaiheessa, kantaa nimeä Jose Aldo Weight Cut Battle. Jos Japi postaa samanlaiset kuviot Edgarin osalta niin siinä tapauksessa ne varmaan leikkaa saman verran molemmat...
Painonvedot alkaa olla aika tiukassa, kun aletaan syljeksiin omaan kylpyveteen.
Jose Aldo Weight Cut Battle part 1. Sen verran heikossa kunnossa ettei pysty seisomaan.
[video=dailymotion;xlgj0m]http://www.dailymotion.com/video/xlgj0m_jose-aldo-weight-cut-battle_sport[/video]
Eiköhän nuo painijat kuitenkin pudota eniten painoa, koska ovat ylivoimaisesti parhaita siinä hommassa. Hassua ettei niistä kukaan valita vaan aina Silva tai Aldo.
ylipäätänsä en ymmärrä asiasta valittamista kun kuuluu lajiin. Ei ole tervettä eikä fiksua mutta kuuluu lajiin.
Se on jännä homma, että kun sulta kyselee faktaa joistakin asioista niin a) joko jätät vastaamatta koko viestiin b) sanot, että et kerkeä etsimään (silti näyttää aikaa olevan pyöriä täällä) c) sanot, että etsi itse? Silti olet itse kovaan ääneen huutelemassa itse linkkien perään...