UFC 162: Silva vs. Weidman

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jep, Alessio Sakaran nyrkkeilystä hankkimat taidot riittivät estämään lukotuksen, niin kyllähän GOAT taipuu heti :face: Tikkuukko, sä ymmärrät kyllä paremmin mmata kuin nyt haluat antaa ymmärtää, toivot vain että Silva häviää ettei se karkaa rakkaasta lempiottelijastasi kauemmas saavutuksissa :P

Weidmanilla on parempi paini ja bjj kuin Silvalla. Miksi siinä olisi silloin jotain ihmeellistä tai yllättävää jos tällainen ottelija subittaisi Silvan..

Minä en arvioi matseja ennakkoon minkään satulasien läpi missä jotkut ottelijat on nostettu jollekin jalustalle missä heitä ei koskettaisi täsmälleen samat luonnonlait kuin kaikkia muitakin. Arvioin tätäkin matsia puhtaasti sen pohjalta miltä se näyttää paperilla ja olen samaa mieltä yleisen puolueettoman konsensuksen kanssa, että Silvaa voi halutessaan perustellusti pitää pienenä suosikkina, mutta Weidmanin mahdollisen voiton ei pitäisi tulla kenellekään silmät auki lajia seuraavalle yllätyksenä.

Sillä, että Silva on pitkässä voittoputkessa ja sun mielestä GOAT ei ole mitään tekemistä Weidmanin skillsetin kanssa eikä sen kanssa miten se sopii Silvan skillsettiä vastaan.

Weidmanilla on parempi paini ja bjj kuin Silvalla. Miksi siinä olisi silloin jotain ihmeellistä tai yllättävää jos tällainen ottelija subittaisi Silvan..

Minä en arvioi matseja ennakkoon minkään satulasien läpi missä jotkut ottelijat on nostettu jollekin jalustalle missä heitä ei koskettaisi täsmälleen samat luonnonlait kuin kaikkia muitakin. Arvioin tätäkin matsia puhtaasti sen pohjalta miltä se näyttää paperilla ja olen samaa mieltä yleisen puolueettoman konsensuksen kanssa, että Silvaa voi halutessaan perustellusti pitää pienenä suosikkina, mutta Weidmanin mahdollisen voiton ei pitäisi tulla kenellekään silmät auki lajia seuraavalle yllätyksenä.

Sillä, että Silva on pitkässä voittoputkessa ja sun mielestä GOAT ei ole mitään tekemistä Weidmanin skillsetin kanssa eikä sen kanssa miten se sopii Silvan skillsettiä vastaan.

Eikö Weidman ole ruskeavyö? Ja Silva on käsittääkseni ollut musta jo vuosikaudet.. En mä sitä sano etteikö ruskea voisi mustan joskus lukottaakkin. Mut aika vaikeaa kaiketi.

Eikö Weidman ole ruskeavyö? Ja Silva on käsittääkseni ollut musta jo vuosikaudet.. En mä sitä sano etteikö ruskea voisi mustan joskus lukottaakkin. Mut aika vaikeaa kaiketi.

Vyöllä pidetään takki kiinni, ei sillä hirveästi muuta merkitystä ole loppupeleissä.

Laittaneet muutkin jo merkille että Silva ottanut massaa lisää, toivottavasti tämä olisi merkki Jones matsista. Yrjön kanssa tuskin tarttee lisää massaa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mediatungosta ootellessa.. Pitäs vissiin kohta olla upattuna youtubessa Karynilla tai Arielilla? Eikös ne yleensä aika nopsaa sinne ilmesty..?

Kohta!

Päätyi voittajaksi kumpi tahansa, niin toivottavasti saadaan vauhdikas ottelu!

1045212_10151720296856276_1909650195_n.jpg

Etsä oikeesti voi olla noin tyhmä? Onks sulla mitään henkilökohtaista kokemusta bjj:stä? Tai vaparista? Mistään kamppailulajeista? Jutuista päätellen ei taida olla... Tai jos tahallaan provoot, niin ei voi kuin ihmetellä et +30v (?) jätkä käyttäytyy ku 15v teini. Muutenki voisit oikeesti vetää välillä vähän happea ja kaikki muutkin samalla. Oon roinafoorumi ajoista asti lueskellu palstaa, mut kohta ei enään oikeesti pysty....

Mä en oikeen tätä Weidman hypeä oo koskaan tajunnu.Voitti Maian suht tiukalla tuomiolla ja matsi oli pääosin aika mitäänsanomatonta potkunyrkkeilyä.Voitti Munozin kuka oli just kuntoutunu+ selkeesti huonossa kunnossa.Ja nyt se on monien mielestä suosikki Silvaa vastaan?Styles makes fights mut Silva on käyny aika kovan tdd koulun täs viimesen vuoden/kahen aikana.Sonnen tuli ekassa matsissa ns puskista ja näki kuinka Silva oli hätää kärsimässä koska ei ollu valmistautunu.Nyt se on varmasti valmistautunu siihen ja en ite kyl laita Weidmania suosikiks tässä,en noilla meriiteillä.

On muuten eka Silvan matsi pitkään aikaan (okei jos ei lasketa näit Bonnareita ym säkkejä) jossa oikeesti haluun Silvan voittavan.Tosin yleensäkkin oon ollu legendojen puolella näissä legenda vs nuori nälkänen tulokas

Mä en oikeen tätä Weidman hypeä oo koskaan tajunnu.Voitti Maian suht tiukalla tuomiolla ja matsi oli pääosin aika mitäänsanomatonta potkunyrkkeilyä.Voitti Munozin kuka oli just kuntoutunu+ selkeesti huonossa kunnossa.Ja nyt se on monien mielestä suosikki Silvaa vastaan?Styles makes fights mut Silva on käyny aika kovan tdd koulun täs viimesen vuoden/kahen aikana.Sonnen tuli ekassa matsissa ns puskista ja näki kuinka Silva oli hätää kärsimässä koska ei ollu valmistautunu.Nyt se on varmasti valmistautunu siihen ja en ite kyl laita Weidmania suosikiks tässä,en noilla meriiteillä.

Tämä on vasta toinen kerta ufc:ssa, kun Weidman pääsee normaalilla treenicampilla valmistautuneena matsiin. Ensimmäinen kerta oli Munoz-matsi ja siinä kävi niin, että Munozin tasoinen ottelija ei onnistunut osumaan yhtään kertaa vastustajaansa vaikka matsi kesti pitkälle toiseen erään. Eikö tuosta pitäisi jo osata päätellä, että Weidmanin on pakko olla aika kova ottelija, vaikka Munoz ei parhaimmillaan olisi ollutkaan. Kun ajattelet lisäksi, että Anderson 38vuotiaana ottelee jo aikaa vastaan samalla, kun Weidman luultavasti kehittyy edelleen päivä päivältä ja lisäät siihen sen miten huono match up Weidman on Silvalle paperilla, niin ei siinä pitäisi olla mitään ihmeellistä, että moni veikkaa Weidmanin voittoa tai näkee sen vain lievänä altavastaajana.

Paljon vaikeampi on perustella ja selittää sitä jos ei näe Weidmania isona uhkana Silvalle ja siinä vaiheessa argumentit poikkeuksetta menevätkin linjalle millä ei todellisuudessa ole mitään merkitystä lauantai-iltana, tyyliin:

"Kaikkia Silvan aiempiakin vastustajia on hypetetty samalla tavalla" Mitä sitten vaikka olisikin? Ei sillä ole mitään tekemistä Weidmanin mahdollisuuksien kanssa.

"Silva on GOAT" Mitä sitten vaikka olisikin? Ei sillä ole mitään tekemistä Weidmanin mahdollisuuksien kanssa.

"Weidman on vasta 9-0, jonka ainoat merkittävät voitot on Munozista ja Maiasta". Mitä sitten? Ei sillä ole mitään tekemistä Weidmanin mahdollisuuksien kanssa. Ottelijan tasoa voi päätellä muustakin informaatiosta, kuin vastustajien tasosta. Ei Jonesilla ollut ennen mestaruusmatsia yhtään top5 voittoa, mutta ei se tehnyt monelle sen ennustamisesta vaikeaa, että Jones tulee olemaan Shogunia vastaan ylivoimainen. Vastaavia esimerkkejä olisi loputtomasti.

"Silva voi aina painaa matrix-nappia ja sen jälkeen se voi ihan vapaasti päättää milloin matsi loppuu". I rest my case..

On muuten eka Silvan matsi pitkään aikaan (okei jos ei lasketa näit Bonnareita ym säkkejä) jossa oikeesti haluun Silvan voittavan.Tosin yleensäkkin oon ollu legendojen puolella näissä legenda vs nuori nälkänen tulokas

Weidman tiputti maia matsiin 16kg 10 päivässä.muistatko miten Silva otteli maiaa vastaan?

Weidman tiputti maia matsiin 16kg 10 päivässä.muistatko miten Silva otteli maiaa vastaan?

Silva ottelee Weidmania vastaan varmaan aika samalla tavalla. Kaukaa naputtelee eikä antaudu alasvientipaikkoihin niin helpolla. Ja todellakin nautin siitä mikäli Weidman jää yhtä aseettomaksi kuin jäi Maia aikoinaan. Tuleehan siitä itkua sitten kun Silva ei tehnyt muuta kuin "pelleili" jälleen kerran.

Viimeistään Matt Hughes Vs. Royce Gracie ottelun jälkeen vyöarvot menettivät merkityksensä vapaaottelussa.

Suositut

Back
Ylös Bottom