Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hitto kun on hienoa katsottavaa jälleen.
Jep, Alessio Sakaran nyrkkeilystä hankkimat taidot riittivät estämään lukotuksen, niin kyllähän GOAT taipuu heti :face: Tikkuukko, sä ymmärrät kyllä paremmin mmata kuin nyt haluat antaa ymmärtää, toivot vain että Silva häviää ettei se karkaa rakkaasta lempiottelijastasi kauemmas saavutuksissa :P
Weidmanilla on parempi paini ja bjj kuin Silvalla. Miksi siinä olisi silloin jotain ihmeellistä tai yllättävää jos tällainen ottelija subittaisi Silvan..
Minä en arvioi matseja ennakkoon minkään satulasien läpi missä jotkut ottelijat on nostettu jollekin jalustalle missä heitä ei koskettaisi täsmälleen samat luonnonlait kuin kaikkia muitakin. Arvioin tätäkin matsia puhtaasti sen pohjalta miltä se näyttää paperilla ja olen samaa mieltä yleisen puolueettoman konsensuksen kanssa, että Silvaa voi halutessaan perustellusti pitää pienenä suosikkina, mutta Weidmanin mahdollisen voiton ei pitäisi tulla kenellekään silmät auki lajia seuraavalle yllätyksenä.
Sillä, että Silva on pitkässä voittoputkessa ja sun mielestä GOAT ei ole mitään tekemistä Weidmanin skillsetin kanssa eikä sen kanssa miten se sopii Silvan skillsettiä vastaan.
Eikö Weidman ole ruskeavyö? Ja Silva on käsittääkseni ollut musta jo vuosikaudet.. En mä sitä sano etteikö ruskea voisi mustan joskus lukottaakkin. Mut aika vaikeaa kaiketi.
Eikö Weidman ole ruskeavyö? Ja Silva on käsittääkseni ollut musta jo vuosikaudet.. En mä sitä sano etteikö ruskea voisi mustan joskus lukottaakkin. Mut aika vaikeaa kaiketi.
Mä en oikeen tätä Weidman hypeä oo koskaan tajunnu.Voitti Maian suht tiukalla tuomiolla ja matsi oli pääosin aika mitäänsanomatonta potkunyrkkeilyä.Voitti Munozin kuka oli just kuntoutunu+ selkeesti huonossa kunnossa.Ja nyt se on monien mielestä suosikki Silvaa vastaan?Styles makes fights mut Silva on käyny aika kovan tdd koulun täs viimesen vuoden/kahen aikana.Sonnen tuli ekassa matsissa ns puskista ja näki kuinka Silva oli hätää kärsimässä koska ei ollu valmistautunu.Nyt se on varmasti valmistautunu siihen ja en ite kyl laita Weidmania suosikiks tässä,en noilla meriiteillä.
Mä en oikeen tätä Weidman hypeä oo koskaan tajunnu.Voitti Maian suht tiukalla tuomiolla ja matsi oli pääosin aika mitäänsanomatonta potkunyrkkeilyä.Voitti Munozin kuka oli just kuntoutunu+ selkeesti huonossa kunnossa.Ja nyt se on monien mielestä suosikki Silvaa vastaan?Styles makes fights mut Silva on käyny aika kovan tdd koulun täs viimesen vuoden/kahen aikana.Sonnen tuli ekassa matsissa ns puskista ja näki kuinka Silva oli hätää kärsimässä koska ei ollu valmistautunu.Nyt se on varmasti valmistautunu siihen ja en ite kyl laita Weidmania suosikiks tässä,en noilla meriiteillä.
On muuten eka Silvan matsi pitkään aikaan (okei jos ei lasketa näit Bonnareita ym säkkejä) jossa oikeesti haluun Silvan voittavan.Tosin yleensäkkin oon ollu legendojen puolella näissä legenda vs nuori nälkänen tulokas
Weidman tiputti maia matsiin 16kg 10 päivässä.muistatko miten Silva otteli maiaa vastaan?