Hyvä ennakko! Kuuntelin Silanderin ja Tilleksen liputusta Hendon puolesta ja "dissausta" Evansin varmanpäälle ottelutavasta ja olen itse enemmän tässä asiassa Kuparisen linjoilla. Eikö fiksua ottelutapaa enää edes asiantuntijat arvosta, haluaako kaikki vaan nähdä verta ja suolenpätkiä ts. mahdollisimman näyttäviä tyrmäyksiä? No kyllähän niitä mielellään katselee jos tekninen osaaminen on samalla ihan omaa luokkaansa (esim. A.Silva / J. JOnes/ C. Velasquez/ J.Aldo). Kuitenkin Hendolla se pysty ei ole niin kovin kaunista katseltavaa, mieluummin katselen Evansin counterstriker meininkiä ja sähäkkää liikkumista yhdistettynä hyvään painiin. Evansin varma päälle pelailu kostautui Nogueira matsissa, oli hyvä muistutus siitä että vaikka itseään suojeleva ottelutapa on fiksua niin liikaa ei voi varmistella.
Luulen että jos Evans tän häviää niin kenkää tulee. Se on sikäli sääli koska mies on kuitenkin painosarjansa ehdottomia kärkinimiä, voittanut viimevuosina mm. Phil Davisin ja Thiago Silvan, jotka molemmat hyvässä nosteessa tällä hetkellä. Evans on varmaan kallis pidettävä UFC:lle alku uran pitkän voittoputkensa ansiosta ja voipi olla että tämä ratkaisee potkujen tulemisen (sama stoori kun Fitcin kanssa) jos menee tämän häviämään. Toivon kuitenkin, että Evans saisi jatkaa riippumatta lopputuloksesta ja lähtisi haastamaan A. Silvaa miidleweightin puolelle. J.Jonesia vastaan turha mennä uudestaan, tasoero oli viimeksikin liian suuri.