UFC 161 live **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei vittu sitä löydy :D D:DD

Pitäs vääntää ratakiskoista, mikä on "etusivu" kun sitä ei oo mainittu missään, oon "live events" sivulla kun kattoo siitä vasemmasta reunasta listan ylin. siinä on vaa "pre order" ufc 161. ja oon kirjautunu sisäänki.

Ja sit löytyy ku menee tonne 161 "sivuille" niin more details, josta alhaalla sellanen mainosbanneri "live today - ufc 161 prelims - watch >>>" joka ohjaa YT appiin ja UFC:n YT kannulle. :/

Siis meinasin etusivulla sitä mikä tulee siihen ruutuun ekana kun avaat appsin. Siellä kun oot live events sivuilla niin pitäis lukea oikealla ylhäällä harmaalla taustalla "home".

PS. Onhan sulla varmasti UFC TV-app?

942561_4836732246652_430149942_n.jpg
Tollanen on se mun etusivu kännykällä.

Kuulostaa muuten siltä, että on paremmat mikit hankittu tuonne lähetyksen audiota varten. En ole ainakaan aiemmissa eventeissä pannut merkille. Tosi hyvin kuulee kaikki mitä kulmamiehet, tuomari tai ottelijat kehässä pölisevät.

Jaahas, en oo ite kyl huomannut, tosin en varmaan eroa kovin huomaiskaan tällä hetkellä vaikka yrittäisin kuunnella, kun luurin kuulokkeilla kuuntelen ettei porukk herää talossa ja ole muita (omia) creativen kuulokkeita mukana.

Oli muuten nätti kiljotiini, vielä nätimpi ois ollu jos ois päässy siihen mounttiin, hyvin sai jalat kehon ympärille heti alussa niin ei päässy Stout enää pakenemaan oikein.

Hohhaijaa ompa ollu tylsä kortti IMO. Tätäkin matsia ootin innolla mutta meni tylsäksi pystypaini hinkkaamiseks... Toivottavasti Woodley vie pisteillä.

e. Voi jeesus...........

Onko kellään heittää valmiiksi muita striimejä, jos vipboxin striimi sattuu pettämään? Tai itseasiassa vipboxin tilalle kun tökkii ihan älyttömästi..

Shields on tällä hetkellä turhin ottelija UFC:n rosterissa. Hirveellä hypellä firmaan ja sen jälkeen ei mitään

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tää on niin tätä... Kone kaatuu just ennen Barry vs Jordan matsia ja sitten saan striimin takas pyörimään kun Rogan haastattelee Jordania. #syömiestä :face:

jeaaah, kohta pääsee NAUttii kun nelsoni poika astelee häkkii ja tekee lihasta kylmää lihaa! :]

aika retarti meininki mut tätä on oottanu!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom