UFC 161 live **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Lonkeroa riittäis pitäisköhän valvoa, lomaa jäljellä about 30h.

Mitäs ihmettä en löydä toimivaa Youtube-striimiä näille preleille? UFC 161: Evans vs Henderson - YouTube Tosta tulee vain, että video ei ole käytettävissä maassasi. Ei muuten, mutta mulla on niin surkea kone & netti, että mielummin kattelisin kännykällä nämä prelit, mutta kun edes UFC app:ssa ei ole pyörivää striimiä.

Apua? :(

No huhhuh, alkoi oikeen ketuttamaan se kuinka hitosti Pague tuhlasi lukkopaikkoja. Ja kulmasta huudettiin kun lukko oli kiinni, että käytä lukkoa päälle pääsyyn... Vahingonilon tunne tuli kun hävisi pisteillä.

Tollasta mattopeliä tykkään ite kattoo, mitä Pague esitti. Jatkuvasti yritti jotain lukkoja, ois vaan voinu viimeistellä ehkä vähän paremmin.

Mutta mitä tekee tuomarit??!! mitä vittua taas

Mitäs ihmettä en löydä toimivaa Youtube-striimiä näille preleille? UFC 161: Evans vs Henderson - YouTube Tosta tulee vain, että video ei ole käytettävissä maassasi. Ei muuten, mutta mulla on niin surkea kone & netti, että mielummin kattelisin kännykällä nämä prelit, mutta kun edes UFC app:ssa ei ole pyörivää striimiä.

Apua? :(

Itellä sama homma ku oon ukolla ja sillä on joku mokkula -.- josta on mennyt maksimi netin käyttö ja on sen takia noeus hidas mahdollisin, tänään, 16.6 pitäs alkaa alusta mutta eipä oo näkyny nopeukset muuttuvan >:/

Jos sulla on iLuuri niin mä ainaki näen YouTube app:lla ku menin vaa UFC:n YT kannulle. ^^

Toivottavasti se nopeus palautuis tähä mokkulaan nyt nopeasti, tai löytys vaikkapa tapa kattoa iLuurilla PPV :D

Itellä sama homma ku oon ukolla ja sillä on joku mokkula -.- josta on mennyt maksimi netin käyttö ja on sen takia noeus hidas mahdollisin, tänään, 16.6 pitäs alkaa alusta mutta eipä oo näkyny nopeukset muuttuvan >:/

Jos sulla on iLuuri niin mä ainaki näen YouTube app:lla ku menin vaa UFC:n YT kannulle. ^^

Toivottavasti se nopeus palautuis tähä mokkulaan nyt nopeasti, tai löytys vaikkapa tapa kattoa iLuurilla PPV :D

No hellurei ja hallelujaa nyt kun koitin sun ehotuksesta uudestaan ettiä youtubesta striimiä niin alko pelittää! :hyvä:

Vaikka olin rahaa Maguirelle laittanut niin kiva että Clarke voitti ja saa säilyttää työpaikan. Sympaattinen kaveri. Maguire näytti paperilla paljon kovemmalta. Yleisö on muuten jo tässä vaiheessa aivan saatanan kännissä.

miten? en millään meinaa löytää :s puntariseremonia vaan löyty sieltä 161 videoista. :s

Mulla kun aukasen sen appsin niin etusivulla ylhäällä lukee Live now: UFC 161 prelims, klikkaat sitä ja sitten aukee uusi sivu jossa keskellä oikealla pitäisi lukea watch isolla ja sitä painamalla pitäisi näkyä :)

Ei vittu sitä löydy :D D:DD

Pitäs vääntää ratakiskoista, mikä on "etusivu" kun sitä ei oo mainittu missään, oon "live events" sivulla kun kattoo siitä vasemmasta reunasta listan ylin. siinä on vaa "pre order" ufc 161. ja oon kirjautunu sisäänki.

Ja sit löytyy ku menee tonne 161 "sivuille" niin more details, josta alhaalla sellanen mainosbanneri "live today - ufc 161 prelims - watch >>>" joka ohjaa YT appiin ja UFC:n YT kannulle. :/

Back
Ylös Bottom