UFC 160 Velasquez vs. Bigfoot II 25.5.2013

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Overeem Silva matsin ja ton Nascar pätkän jälkeen oon alkanu diggaa Bigfootista ihan kunnolla!
Mun mielestä ois hienoa jos äijä voittais mestaruuden, mutta Cain on myös yksi ehdottomista suosikeista ja jotenki tuntuu ettei Silvalla aseet riitä Cainin kaatoon.
Jotkut sanoo ettei halua nähdä lempiottelijaansa häviämässä mutta jostain syystä mä näen tän ehkä niin että kumman tahansa voitto on hienoa katsottavaa! :)

Voi perse mikä pettymys. Onko tuolla ketään joka EI uskois jumalaan ja heiluttelis jeesusmerkkejä?

Frank Murr ja Dan Hardy.
Jumalusko täysin irrelevanttia fanituksen kannalta, ei se normaalia ihmistä voi häiritä.

Joe Lauzon, Mayhem Miller, Uncle Danan ja Roganin ohella. Käsittääkseni myös Filthy Tom Lawlor. Bisping ehkä?

Kyllä se minua ainakin sen verran häiritsee, että jos vastakkain on ns. outspoken believer ristit tatuoituna rintaan ja selän kokoisena, ja tavallinen heebo (vaikkei olisikaan ateisti) niin alitajunnassa toivon aina sen normaalin ihmisen voittoa. En vähättele hyvän ottelijan taitoja vaikka olisikin uskovainen, mutta erittäin harvan sellaisen fanijunaan lähden mukaan.

Uskon ainakin alussa Ciganon jalkatyön ja käsien nopeuden ja hyvän jabin olevan pääosassa, aivan kuten Carwiniakin vastaan. Huntilla on parempi mahdollisuus toisessa ja viimeisessä erässä kun Ciganon jalkatyö ei ole enää ihan niin terävää. Varsinkin siinä vaiheessa jos Junior tai vaikka molemmat kaasuttavat, uskon edun olevan merkittävä Huntille, jolla kaato on parempaa väsyneenä. Kuitenkin uskon Juniorin ymmärtävän Nelsonin ja Carwinin kanssa käydyistä matseista, että kaikkia ei vaan voi väkisin tyrmätä, ja tyytyy jabittelemaan stick and move -meiningillä pistevoiton, satunnaisia viivyttelyalasvientejäkin varmaan nähdään. Kumpienkin leuka on täysin käsittämätön, vaikea uskoa tyrmäykseen.

Päämatsin pitäisi olla aika yksipuolinen, Cainin cardio, hyvät combot ja rautainen paini kovassa asemassa. Mutta kyllä Bigfootilla kaatomahdollisuudet on, eikä se kovin helposti väsy.

Texeira kävelee Tehunajasta täysin yli, ei mitään kysymystä mun mielestä.

Silva pärjää kaikkien muiden kanssa raskaassa, mutta Cain on vaan liian vikkelä hänelle.

Huntilla on se tyrmäysmahis, mutta jos kunnon pitkä matsi tulee niin JDS vie.

Jos Bigfootti unohtaa ne potkut kokonaan ja keskittyy matalalasta asennosta nyrkkeilyyn , niin tiedä vaikka osuisi sopivasti mestaria leukaan.

Huntti on niin sympaattinen kaveri, ettei voi kun toivoa voittoa hänelle.

Texeira vie Tehunaa. Texeiralla kolisi leuassa Maldonadon kanssa, tiedä vaikka Tehuna saisi muutamaan otteeseen horjutettua.

Maynard vie painilla.

Cerrone potkii Noonsin jalat alta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joe Lauzon, Mayhem Miller, Uncle Danan ja Roganin ohella. Käsittääkseni myös Filthy Tom Lawlor. Bisping ehkä?

Kyllä se minua ainakin sen verran häiritsee, että jos vastakkain on ns. outspoken believer ristit tatuoituna rintaan ja selän kokoisena, ja tavallinen heebo (vaikkei olisikaan ateisti) niin alitajunnassa toivon aina sen normaalin ihmisen voittoa. En vähättele hyvän ottelijan taitoja vaikka olisikin uskovainen, mutta erittäin harvan sellaisen fanijunaan lähden mukaan.

Eikö Rogan ole deisti? Ihan sama.

Snaijaan Vitoriin (ja vastaaviin 24/7 Jeesusteleviin) kyllästymisen, mutten sitä, miten tatuoinnit ketään haittaisivat.
Muste iholla kertoo yleensä ihmiselle tärkeistä jutuista, joten mieluummin jotain merkitsevä risti kuin ruma tribaali.
Etenkin, jos tämä [Mike] diggasi Huntista ennen, kuin tiesi uskostaan ja muutti mielipiteensä vain uskovaisuuden johdosta.
Hunt ei paljoa uskoaan tuputa, mitä nyt muutamat heittää sinne taivaalle.

- - - Updated - - -

Uskon ainakin alussa Ciganon jalkatyön ja käsien nopeuden ja hyvän jabin olevan pääosassa, aivan kuten Carwiniakin vastaan. Huntilla on parempi mahdollisuus toisessa ja viimeisessä erässä kun Ciganon jalkatyö ei ole enää ihan niin terävää. Varsinkin siinä vaiheessa jos Junior tai vaikka molemmat kaasuttavat, uskon edun olevan merkittävä Huntille, jolla kaato on parempaa väsyneenä. Kuitenkin uskon Juniorin ymmärtävän Nelsonin ja Carwinin kanssa käydyistä matseista, että kaikkia ei vaan voi väkisin tyrmätä, ja tyytyy jabittelemaan stick and move -meiningillä pistevoiton, satunnaisia viivyttelyalasvientejäkin varmaan nähdään. Kumpienkin leuka on täysin käsittämätön, vaikea uskoa tyrmäykseen.

Päämatsin pitäisi olla aika yksipuolinen, Cainin cardio, hyvät combot ja rautainen paini kovassa asemassa. Mutta kyllä Bigfootilla kaatomahdollisuudet on, eikä se kovin helposti väsy.

Texeira kävelee Tehunajasta täysin yli, ei mitään kysymystä mun mielestä.

Näytti Te Huna olevan hermostunut staredownissa, kiusallinen hymy ja epävarmat liikkeet.

Silva pärjää kaikkien muiden kanssa raskaassa, mutta Cain on vaan liian vikkelä hänelle.

No eikä pärjää, juurihan esim. Cormier nukutti sen ekassa erässä. Ei mitään sanaa ollut Silvalla siinä. Entäs Cigano?

Nykyisin monesti, kun joku alkaa uskonnosta paasaamaan tipahtaa katse lattiaan ja puseroon hiipii aika iso myötähäpeän tunne. Niin livekanssakäymisissä kuin esim. post fight haastiksissa. No kukin tyylillään. Tärkeintä on kuitenki ettei omaa uskontoaan tyrkytä...

IMO Cain (toki Silvalle pahin vastustaja), JDS, Cormier, Nelson ja Overeem (ilman vammailua, leuka alhaalla, kädet ylhäällä) ovat kovempia kuin Silva.

Toivoisin Huntin voittoa, mutta toisaalta. Huntilla ei ole Cainia vastaan kyllä mitään annettavaa.

Onpas ahdamielistä porukkaa ton uskonnon suhteen. Mulle on aivan sama mistä ottelja repii henkisiä voimia, oli se sitten vaikka ufoista. Ei voi ymmärtää mikä saa tuntemaan myötähäpeää jos joku puhuu uskonnosta. Itse en ole uskonnollinen ollenkaan, mutta jos joku sen avulla jaksaa painaa kovemmin niin probsit siitä.

Onpas ahdamielistä porukkaa ton uskonnon suhteen. Mulle on aivan sama mistä ottelja repii henkisiä voimia, oli se sitten vaikka ufoista. Ei voi ymmärtää mikä saa tuntemaan myötähäpeää jos joku puhuu uskonnosta. Itse en ole uskonnollinen ollenkaan, mutta jos joku sen avulla jaksaa painaa kovemmin niin probsit siitä.
Se vain on niin hassua miten hölmöä se on. Kaksi ottelijaa kummatkin kiittelee jumalaa ennen ottelua ja vain toinen voittaa. Puolueellinen jumala vai ei jumalaa ollenkaan? Silti joka vitun turnauksessa joku jeesustelee vaikka olis hävinnyt kaikki matsinsa. Toi jeesuksen kiittely on yksinkertaisesti vain vajaata toimintaa. Jenkkien viimeisimmässä hurriganissa jengi telkkarissa pyyteli voimia jumalalta raivaustöihin, eivät sitten ajatelleet, että josko se kusinaama olis voinut vaikka alunperin estää sen hurrigaanin.

Se vain on niin hassua miten hölmöä se on. Kaksi ottelijaa kummatkin kiittelee jumalaa ennen ottelua ja vain toinen voittaa. Puolueellinen jumala vai ei jumalaa ollenkaan? Silti joka vitun turnauksessa joku jeesustelee vaikka olis hävinnyt kaikki matsinsa. Toi jeesuksen kiittely on yksinkertaisesti vain vajaata toimintaa. Jenkkien viimeisimmässä hurriganissa jengi telkkarissa pyyteli voimia jumalalta raivaustöihin, eivät sitten ajatelleet, että josko se kusinaama olis voinut vaikka alunperin estää sen hurrigaanin.

Onhan se huvittavaa,
mutta saa olla valmiiksi kyrpiintynyt, jos kohtuullisuuden rajoissa tapahtuva siunailu/kiittely jaksaa nyppiä.
Jos meno skujaa varmemmin, kun saa uskosta voimaa, niin mitä pahaa siinä on?

Vitor ja muut vetää yli, se on eri asia.

Uskonnottomathan eivät saa koskaan esittää mielipiteitaan uskonnoista. Se on välittömästi herjaamista toisten kalliita uskontoja kohtaan. Toki uskovaiset saavat päästää suustaan mitä haluavat uskonnottomia kohtaan. Omassa mielessäni raamatun tarinat ovat satuja siinä missä Hobbitit, Lohikäärmeet yms. Uskoisin, että monella kristityllä tulisi myötähäpeät mikäli ottelija voittaessaan kiittelisi menninkäiset, maahiset ja äitimaat...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom