R.I.P
Chael Patrick Sonnen 3.3. 1977 - 27.4. 2013
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, Sonnen ei kans tokassa erässä päässyt heti ottelurytmiin mukaan ja kompastu ikävästi tatamin mainokseen kun lähti pelleilemään je heitti spinnig back fistiä vähän huolimattomasti.. Ilman epäonnea matsi olis mennyt kuten kaikki kuusi aiempaakin erää loppuun saakka, ei siinä sen kummempaa..
...eli seli seli seli.
No homo, mutta jännä nähdä millaisessa kunnossa Chael tulee puntarille. Tiedä minkä verran on Jones liioitellut kun sanoi, että tuffin kuvauksissa tunsi välillä itsensä jopa pieneltä Chaelin rinnalta. Tämän lisäksi pitää ihmetellä, että miten jotkut ihmiset voi vihata Bispingiä? Tai no ainakin pari vuotta sitten tuntui, että mies on Koscheckin ohessa vaparin vihatuin mies. Itseeni ainakin miehen huumori uppoaa hyvin :D
Mun mielestäni se oli paljon pahempaa, mistä Bisping sai innotuksensa noihin temppuihin. Mitä siellä nyt oli Riveran puolelta kaikkea vaimon haukkumista sukupuolitautiseksi jne. Siitä en ole varma oliko kaiken paskan läpän takana Rivera itse vai taustajoukot, jotka olivat myös kulmamiehinä, mutta molemmat ansaitsivat kyllä osansa.Bisping : Laiton tahallinen polvi Rivieraa vastaan + kulmamiehiin päin sylkemiset ei ainakaan omilla kriteereillä nosta arvostusta.
Mun veikkaus on, että Jones laittaa Sonnenin selälleen ja takoo keskeytyksen tai nappaa subivoiton toisessa erässä. Sanotaan vaikka Jones by arm triangle R2.
Itseäni kiinnostaa eniten Magalhes vs. Davis. Saa nähdä lähteekö Davis kokeilemaan onneaan mattoon, koska hän saanee pidettyä matsin pystyssäkin jos vain tahtoo.
Lehdistötilaisuus on ollut, mutta se ei ollut yleinen. Ei ollut siis streamia, eikä ilmeisesti vielä ainakaan julkista videomateriaaliakaan, mutta kuvia kyllä. Ilmeisesti kyseessä ei ollut varsinainen "press conference" vaan jokin "media day" ja siksi eri järjestelyt.onko tänää pressitilaisuutta?
Mulla oli sama juttu tänään aiemmin. Ny toimi.edit. tietääkö kukaan miksen saa tuota videoo pyöriin? Ei youtuben kaikki videot jostain syystä toimi? Osa kyllä toimii ihan normaalisti, tuo ei lähe lataamaan jostain syystä.
Vasta uudelleen asennettu viimeisin flashplayer ja javascript yms yms joten ei ole niissä vikaa.