Tuskin GSP pelkää mutta kysymys onki siitä että kuinka ihon alle Diaz on päässy. Jos GSP tulee ottelemaan tunteiden vallassa, niin saattaa vaikuttaa suoritukseen. Koska ennenhän ei GSP:tä ole nähty näin messissä näissä trash talkeissa. Tää alkaa menee jo Shamrock Tito levelille. Kohtahan se nähdään.. todennäköisesti GSP tulee juuri nimenomaan "suoriutumaan", eli varma 5:n erän grindaus tiedossa vailla isoja riskejä, koska Nick pystyy tyrmäämään ja Nick pystyy subittamaan. Mutta aina on se mahdollisuus että kun liian tunteet pinnassa otellaan niin game pläänit, keskittyminen ja muu kärsii..
Diggaan GSP:stä, oon aina dikannu, mutta jollain ihmeen tavalla salaa toivon, että Diaz voittaa. Samaan aikaan en todellakaan toivo, mutta kuitenki toivon. Aina ennen oon ollu 100 % kanukin puolella.. Ehkä siks koska tiedän mikä sekamelskahäröpallosirkus siitä tulee ja kuinka sekasin MMA maailma menee, jos Diaz voittaa. Sitä on kiva seurata vierestä.. sama tarina pätee A.Silvaan. Silvaa oon aina seurannut, tykkään miehen ottelutyylistä ja muutenki on erittäin magee ottelija, mutta jotenki toivon että Weidman voittaa vaikka en Weidmanista edes oikein tiedä mitään ja nähny en ole kuin miehen UFC matsit. Pidän siis Silvaa enemmän suosikkiottelijanani kuin Weidmania, mutta silti tavallaa toivon Weidmanin voittoa. Sairas mieli :D
(huom "enemmän suosikkiottelijanani", ei SUOSIKKIOTTELIJANANI. Koska sehän ei voi olla kukaan muu kuin Fjohtooooor!!!!11 ..oli pakko korjata todella kauheiden väärinkäsitysten estämiseksi)