UFC 158: St-Pierre vs. Diaz 16.3.2013

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllähän toi Diaz on aika lailla jälkeenjäänyt. Ei voi mitään.
Tuntui aikoinaan hienolta, kun näytteli keskisormia ja huuteli mothafuckaa, mutta liika on liikaa.

Toivottavasti GSP nimenomaan väkisinmakaa 25 minuuttia.
Vituttaahan sitä katsella, mutta se luultavasti vituttaisi Stocktonin retardia vielä enemmän, kuin minua.

Tuntui aikoinaan hienolta, kun näytteli keskisorimia ja huuteli mothafuckaa, mutta liika on liikaa.

Vituttaahan sitä katsella, mutta se luultavasti vituttaisi Stocktonin retardia vielä enemmän, kuin minua.

Itellä on menny toisinpäin. Ennen Diaz vitutti mutta ei enää. Vaikuttaa siltä että sillä on oikeasti ongelmia ja yrittää sen minkä kykenee.

Nick on kyllä kunnon juustopää. Karmeaa skeidaa suoltaa suustaan. Usein se eksyy kesken puheenvuoron ja sen huomaa, kuinka se ei enää itsekään oikein tiedä mistä puhuu, ja miten puheenvuoron lopettaisi. Hauskaa oli myös, kun Gsp yritti Nickin provosoinnin jälkeen käydä järkevää keskustelua, niin eihän siitä mitään tullut. Ei siinä, tuo provosointi on toki ihan harkittu homma, ja oikeastaan Diazin ainoa mahdollisuus. Nickin täytyy saada Gsp tolaltaan, ja luistamaan kehässä pomminvarmasta gameplanistaan. Jos Gsp:llä on ottelussa liikaa tunnetta, niin saattaa lähteä sotaan, ja siinä piilee Diazin mahdollisuus. Mutta tuskin näin käy, Gepsi on liian fiksu sortuakseen tuollaiseen.
En usko että Gsp väkisinmakaa 25 minuuttia. Ennemminkin hoitelee Nickin niin kuin Bendo Naten. Vie alas harkiten, mutta antaa runtua myös pystyssä. Ylivertainen fysiikka ja fiksu otteleminen takaavat Gsp:lle selkeän pistevoiton. Veikkaan että myös pystyssä kovimmat osumat jakaa Gsp.

WOLFTICKETS!!!! Mahtava pressi eikä jaksa odottaa enää matsia huh huh...tää gsp vs diaz jakaa jengiä aika lailla ja molemmilla on selkeet kannattajat mut itellä on vaikeuksia päättää kumman puolella on. Vähän sama kun Diaz otti BJ Penniä vastaan, eli mä vaan odotan kovaa matsia eikä väliä kumpi voittaa. Suurin voittaja on UFC ;)

Itellä on menny toisinpäin. Ennen Diaz vitutti mutta ei enää. Vaikuttaa siltä että sillä on oikeasti ongelmia ja yrittää sen minkä kykenee.

Sama täällä. Olen kääntänyt täysin kelkan Diazin suhteen ja olen nykyään fani vaikka en ennen voinut sietää häntä.

Tuntui aikoinaan hienolta, kun näytteli keskisormia ja huuteli mothafuckaa, mutta liika on liikaa.

Kaikki vaan ei katos näe Diazin neroutta vai kuinka moni on päässyt tappion ja sapattivuoden siivittämänä suoraan titteliotteluun ufc:n kovimmassa painoluokassa.
Jokainen voi mielessään miettiä mitä tuollaiseen urotekoon vaaditaan, Diaz saattaa olla seinähullu, mutta tyhmää siitä ei saa tekemälläkään.

Diaz esittää separia siksi että GSP:stä tuntuis pahalta hakata siitä paskat pihalle. Tiedä vaikka toimisikin, on se Kyösti sen verran mukava mies. (no ei, ei se toimi...)

Hauska mielikuva tulee, kun ajattelee sitä hotellissa tapahtunutta. Yrjö luikerrellut pitkin seiniä Diazin ohi ja hävinnyt leaping jabin kera nopeasti huoneeseen.

Ihan kun ois Frendejä kattonut tai jotain! Ihan huikeeta settiä!

Parasta oli Yrjön selitykset "I am not angry.",
"It is promo, it is what makes money on saturday... That is what sells..."
Kohdassa 23.40min! :hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä en usko sekuntiakaan,että gsp olisi mennyt luikerrellen Diazin ohi vaan todennäköisesti kävellyt ohi kun Diaz on varjonyrkkeillyt ja huudellut motherfuckeria.
Muutenkin naurattaa noi Diazin läpät 45:sta ja kavereista koomassa ja miten elämä on niin vaikeaa kun asuu gansta alueella....
No viikonloppuna syö kyynerpäitä koko ottelun ajan ja häviää ottelun 50-45 end of story.

Mä en usko sekuntiakaan,että gsp olisi mennyt luikerrellen Diazin ohi vaan todennäköisesti kävellyt ohi kun Diaz on varjonyrkkeillyt ja huudellut motherfuckeria.
Muutenkin naurattaa noi Diazin läpät 45:sta ja kavereista koomassa ja miten elämä on niin vaikeaa kun asuu gansta alueella....
No viikonloppuna syö kyynerpäitä koko ottelun ajan ja häviää ottelun 50-45 end of story.

Eipä se Yrjö ainakaan korjannut sanallakaan Nickin kertomusta suuntaan tai toiseen vaan sen sijaan ääni vapisevana: doooo you thiink thaaat aiim scaared off youuuuu. Itse asiassa tuosta jäi sellanen kuva että Yrjö todellakin pelkää Nickiä jollakin tasolla.

Tuskin GSP pelkää mutta kysymys onki siitä että kuinka ihon alle Diaz on päässy. Jos GSP tulee ottelemaan tunteiden vallassa, niin saattaa vaikuttaa suoritukseen. Koska ennenhän ei GSP:tä ole nähty näin messissä näissä trash talkeissa. Tää alkaa menee jo Shamrock Tito levelille. Kohtahan se nähdään.. todennäköisesti GSP tulee juuri nimenomaan "suoriutumaan", eli varma 5:n erän grindaus tiedossa vailla isoja riskejä, koska Nick pystyy tyrmäämään ja Nick pystyy subittamaan. Mutta aina on se mahdollisuus että kun liian tunteet pinnassa otellaan niin game pläänit, keskittyminen ja muu kärsii..

Diggaan GSP:stä, oon aina dikannu, mutta jollain ihmeen tavalla salaa toivon, että Diaz voittaa. Samaan aikaan en todellakaan toivo, mutta kuitenki toivon. Aina ennen oon ollu 100 % kanukin puolella.. Ehkä siks koska tiedän mikä sekamelskahäröpallosirkus siitä tulee ja kuinka sekasin MMA maailma menee, jos Diaz voittaa. Sitä on kiva seurata vierestä.. sama tarina pätee A.Silvaan. Silvaa oon aina seurannut, tykkään miehen ottelutyylistä ja muutenki on erittäin magee ottelija, mutta jotenki toivon että Weidman voittaa vaikka en Weidmanista edes oikein tiedä mitään ja nähny en ole kuin miehen UFC matsit. Pidän siis Silvaa enemmän suosikkiottelijanani kuin Weidmania, mutta silti tavallaa toivon Weidmanin voittoa. Sairas mieli :D

(huom "enemmän suosikkiottelijanani", ei SUOSIKKIOTTELIJANANI. Koska sehän ei voi olla kukaan muu kuin Fjohtooooor!!!!11 ..oli pakko korjata todella kauheiden väärinkäsitysten estämiseksi)

Eipä se Yrjö ainakaan korjannut sanallakaan Nickin kertomusta suuntaan tai toiseen vaan sen sijaan ääni vapisevana: doooo you thiink thaaat aiim scaared off youuuuu. Itse asiassa tuosta jäi sellanen kuva että Yrjö todellakin pelkää Nickiä jollakin tasolla.

Mulle taas jäi ihan täysin päinvastainen kuva. GSP:n ilme oli kyllä aika koominen kun Nick oli jauhanut ties miten kauan jotain jonninjoutavaa paskaa jostakin täysin yhdentekevästä asiasta, millä ei ollut minkään kanssa mitään tekemistä.

En usko hetkeäkään että GSP vittuuntuisi tuosta Diazin skeidasta niin että se vaikuttaisi ottelun kulkuun mitenkään. On sille auottu päätä ennenkin, ja vittuiltu paljon tasokkaammin (kosekki jne.) eikä vaikuttanut mitään.

Tää Diazin touhu vaikuttaa vähän samanlaiselta epätoivoiselta pyristelyltä kuin se, että olisit kalassa ja onkeen tarttuisi iso hauki joka sanoisi että päästä mut takaisin niin tuon sulle tilalle kaksi lohta. Jotain on pakko yrittää kun tänne asti on jo päästy.

Voiks joku rehellisesti väittää et kattoo mielummin GSPn matseja kun Nickin?

Voi naapuri raukkoja,taitaa tulla aikanen herätys sunnuntai aamulla.Tai sit teippaan lärvin kiinni matsin ajan ja ehkä vältyn varotukselta

Mulle taas jäi ihan täysin päinvastainen kuva. GSP:n ilme oli kyllä aika koominen kun Nick oli jauhanut ties miten kauan jotain jonninjoutavaa paskaa jostakin täysin yhdentekevästä asiasta, millä ei ollut minkään kanssa mitään tekemistä.
En usko hetkeäkään että GSP vittuuntuisi tuosta Diazin skeidasta niin että se vaikuttaisi ottelun kulkuun mitenkään. On sille auottu päätä ennenkin, ja vittuiltu paljon tasokkaammin (kosekki jne.) eikä vaikuttanut mitään.
Samaa mieltä. Hyvä repeily Conditilta ja GSPltä tossa kohdassa 16:20-> kun Nick rupee jauhaan noista wolfticketeistä :D GSPltä tuli naamapalmu Nickin hienolle vastaukselle kohdassa 26:20-> Siis aivan upea vastaus kysymykseen.
En uskonut että vois alkaa vielä enemmän ärsyttää toi Nickin jauhaminen mutta mitä enemmän sitä kuuntelee sitä enemmän rupee ärsyttämään. Ihan älytöntä toi vinkuminen ku "mulla on vaikeeta bla bla, stocktonissa ei oo helppoa bla bla, kuinka monta kertaa sua on osotettu aseella päähän bla bla, kuinka montaa sun kaveria on ammuttu rintaan 45lla, kuinka monta sun kaveria on laitettu koomaan.." Mitä vittua oikeesti? Miten nää liittyy tohon matsiin? Ja jos se vitun stockton on niin paha paikka niin herranjumala muuta vittuun sieltä ja lopeta vinkuminen. Ei ole vaikeeta. Ja kohdassa 15:40 Danalta kysytään kysymys koskien Hendricksin ja Conditin välistä ottelua niin tottakai Nick rupee jauhaan väliin lisää paskaa. Uskomaton tapaus. :face:

Harvassa taitaa olla ne jotka oikeasti uskoo kaiken paskan vaikuttavan itse matsiin. Yrjö tuskin olisi mestari, jos tuollainen vaikuttaisi otteisiin octagonissa.
Uskallan väittää 90% varmuudella että nähdään sitä samaa grindausta mitä yleensä ja voitto tulee tuomarien päätöksellä, eihän siitä viimeisestä tyrmäyksestä olekkaan kovin kauaa. Kyllä se naaman aukominen johonkin on vaikuttanut sillä valmentajan mukaan ei Gsp ole koko urallaan ollut yhtä vihainen kenellekkään vastustajalle, mutta tämäkin saattaa olla osa pomminvarmaa gameplania. Jos Yrjö tyrmää taikka subittaa Diazin niin siitä pitää kyllä nostaa hattua mestarille!

Suositut

Back
Ylös Bottom