UFC 155 Junior dos Santos vs Cain Velasquez Dec 29, 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kuoppa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aika paha oletus Dos Santosia vastaan, jolla 15 voitosta 11 on tullut tyrmäyksellä. JDS:llä on vielä hyvä liikkuvuus isoksi mieheksi, eli siihen osuminen ei ole yhtä helppoa kuin Rogersiin tai Lesnariin.

Pistin veikkauksissa triplan Boetsch-Lauzon-Velasquez. Kerroin mukavat 14. Cainia vastaan ei vaan voinut veikata :D

Pistin veikkauksissa triplan Boetsch-Lauzon-Velasquez. Kerroin mukavat 14. Cainia vastaan ei vaan voinut veikata :D

Belcher Boetchin tilalle olisi tullut sama kerroin tai pikkasen parempi. Itse uskon että Belcher vie Okamin, mutta Boetchin voitto Phillippousta on epätodennäköisempi. Noh kohtahan se nähdään.

Toivottavasti päämatsi on tiukka, mutta uskon JDS:n voittavan. Jos Cain voittaa, niin se on todennäköisesti pisteillä tai TKO 4. tai 5. erässä, jos hän on onnistunut väsyttämään Juniorin täydellisesti. Junior puolestaan voi osua tyrmäyslyönnillään koska tahansa, joten hyvin joutuu Cain ottelemaan, jos meinaa ensimmäiset 3 erää selvitä, eikä voitto senkään jälkeen mikään läpihuutojuttu olisi. Ottelu varmaan ratkeaa Cainin alasvienteihin/Juniorin TDD:hen. Itse veikkaan, että mikäli ei tule viime matsin uusinta, niin Cain kaivaa alasviennin tai pari, mutta joutuu syömään pari pommia niiden vuoks ja on sen jäljiltä hieman pihalla, kun seuraava erä alkaa pystystä tai Junior pääsee matosta ylös.

OT: Jos Overeem menee vielä kaiken tämän jälkeen käryämään, niin miehelle voitaisiin myöntää jonkinlainen aasipalkinto.

Belcher Boetchin tilalle olisi tullut sama kerroin tai pikkasen parempi. Itse uskon että Belcher vie Okamin, mutta Boetchin voitto Phillippousta on epätodennäköisempi. Noh kohtahan se nähdään.

Ajattelin itse aivan samaa.. Velasquez-Lauzon-Belcher reilu 14 kerroin..

Aika paha oletus Dos Santosia vastaan, jolla 15 voitosta 11 on tullut tyrmäyksellä. JDS:llä on vielä hyvä liikkuvuus isoksi mieheksi, eli siihen osuminen ei ole yhtä helppoa kuin Rogersiin tai Lesnariin.

Jep ja Overeemilla on 11 tappiota joista 6 tyrmäyksellä.Silva kaatuu varmaan helposti,mut eväät tuskin riittää santosia vastaan.

Omasta mielestä Cain näytti punnituksessa jotenkin yllättävän löysältä ja tavallistakin flegmaattisemmalta muttei välttämättä rennolta, löysemmältä kuin Big Footia vastaan mielestäni. Kun taas JDS näytti erittäin hyvältä ja rennolta.
Veikkaus: JDS vie.

Toi Cainin lievä pehmeys pisti itelläkn silmään, mutta ei ollut mielestäni Juniorkaan ihan tiukimmassa ja kunnossa. Toisaalta molemmat painaa reilut 20 paunaa alle limitin joten eihän siellä vaa´alla tarvi tiukkana ollakaan. Voihan se olla että pojat on vaan syöneet vähän normaali paremmin leirillä. Hartain toive olis se ettei tarvis matsin jälkeen kuunnella kummastakaan leiristä että oli loukkaantumisia vaan nähtäis molemmat 100% kuosissa.

Tulossa UFC-historian kovimpien äijien kohtaaminen, voiko olla parempaa!!!!!

Veikkaukset:

Guillard by KO R1.
Miller by dec.
Belcher by. Tko R2
Cain by Tko R4.

ihmo, aika hirveää p**** joidenkin postaajien päämatsien arviot täällä, että se on joko täysin JDS tai Cain eli toisella ole muka mitään mahdollisuutta. Mielestäni matsi on 50/50 ja riippuu täysin siitä pysyykö matsi pystyssä vai matossa. Kumminkin, itselle ihan sama kumpi voittaa, kunhan vain matsi tulee olemaan "sotaa" :)

Itseänikin ihmetyttää nämä, esimerkiksi kommentit siitä että JDS voitti edellisen onnenkantamoisella ja jää nyt varmuudella jyrän alle. Matsi on oikeasti varsin vaikea veikattava, paljon riippuu siitä miten ottelu alkaa ja kumpi saa pidettyä mukavuusalueellaan. Oma veikkaukseni on se, että JDS hallitsee etäisyyden ja kolauttaa Cainin taas jossain vaiheessa unten maille tarkoilla ja nopeilla iskuillaan. En kuitenkaan ylläty jos JDS viedäänkin maihin ja Cain uuvuttaa siellä ja antaa kyynerpäätä kuuppaan. Mutta puheet siitä että Cain vie matsin mattoon milloin haluaa on ihan skeidaa. Se ei vaparissa toimi niin, ja JDS on jo osoittanut olevansa todella vaikea tontitettava. Vapaapainikehässä jos olisivat niin JDS olisi toki nopeasti selällään, mutta notta kun on vapaaottelusta kyse.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä ihmeen ihmettelyä siinä on, mielipiteitä on tuhansia. Ei tämä ole mikään varma juttu puoleen ja toiseen. Hei, jos mestari ja 1. haastaja, ei mikään ole varmaa.

Sori tämmöinen amatöörin kysymys, mutta alkoikos noi prelit nyt kolmelta ja pääkortti sitten viideltä, vai miten se meni.

Itse jännitän kans ihan täysillä main eventtiä. Junior on vaan jotenkin niin sympaattinen ja kova ottelija, että miehelle toivotaan voittoa, mutta helppoa se ei mun mielestä tule olemaan Cainia vastaan. Jengi voi vähätellä miestä, mutta kaveri on antanut vähäisestä ottelumäärästään huolimatta kovia näyttöjä jo häkin sisällä. Omat ongelmansa miehellä siis on ollut, mutta ainoa tappio on tosiaan tullut vain JDS:ää vastaan. Lisäksi täytyy todeta vielä se mitä monet muut ovatsanoneet, eli ensimmäisen matsin perusteella on vaikea sanoa juuta taikka jaata tämän matsin suhteen. Se oli ensinnäkin niin lyhyt ja molemmilla oli omat loukkaantumisensa. Nyt tosiaan toivotaan, että kumpikin janari on huippukunnossa.

Itse uskon ja toivon että JDS pystyy pitämään matsin suurimmilta osin pystyssä, ja jos mattoon mennään, niin mies pystyy sieltä kapuamaan myös ylös. Lisäksi pystyssä JDS:llä on sanomattakin etu, vaikka ei Cainikaan ole ollut sillä osastolla mikään eilisen teeren poika. Toki mies on osoittanut heikkouksia puolustuksessa ja ottanut kovia pommeja leukaan (Kongolta) ja korvaan (JDS:ltä). Mutta tää on vaparia ja kaikki on mahdollista, joten todella vaikeaa nähdä matsia mitenkään mustavalkoisena. Matti Nykäsen sanoin se on ihan fifty-sixty miten käy.

Parit nopeet veikkaukset jos joku haluaa rahastaa tällä tapahtumalla:

Varner - Guillard:

Guillard veti herneet nokkaan ekan matsin peruuntumisesta ja miesten välisestä sanailusta. Harmi vaan, että Melvinin matsaamisesta ei tule tuollaisena angstisena ja ylimielisenä teininä kovinkaan kummoista. Varner on fiksu kaveri ja käyttää Guillardin uhoilun hyödykseen. Varner TKO R1

Belcher - Okami:

En tiedä mistä johtuu, mutta mulla on tällä hetkellä rajaton luotto Belcheriin. Mies hakee lopetuksia eri paikoista ihailtavalla aktiivisuudella ja lähes poikkeuksetta se tuottaa voitokkaan tuloksen. Onhan Okami helvetin kova painijyrä ja pystyssäkin tekninen nekkailija, mutta olisiko tappiot vieneet itseluottamusta Japanian mieheltä. Veikkaan Belcher TKO R3

Velasquez - Dos Santos:

En pysty käsittämään miten helposti porukka uskoo JDS:n pyyhkivän Caitsulla lattiaa. Olen itse ollut alusta alkaen erittäin vaikuttunut Velasquezin painitaidoista ja duracellmaisesta gnp-klinikasta ja uskon, että meksikaanin alla ei monikaan mies pärjää. En myöskään näe sellaista skenaariota, jossa JDS estäisi Cainin alasviennit toistuvasti. Mattoon mennään ja kun Velasquez jakaa pahaa mieltä sen viisikin minuuttia, niin jokaisen uuden erän alkaessa JDS:n eväät on entistä syödymmät. Velasquez pistää miestissit heilumaan oikein tosissaan ja nakuttaa agressiivisen työvoiton. Velasquez TKO R4

Lisäksi voittoihin ainakin Johnson, Holloway ja Duffee.

Lisäksi täytyy todeta vielä se mitä monet muut ovatsanoneet, eli ensimmäisen matsin perusteella on vaikea sanoa juuta taikka jaata tämän matsin suhteen. Se oli ensinnäkin niin lyhyt ja molemmilla oli omat loukkaantumisensa.

Niinhän ne sanoo kun pitää ottelua yrittää myydä, mutta todellisuudessa JDS pamauttaa taas brown priden unten maille viimeistään tokassa. Kaveri on sen verran sympaattisen oloinen ja toisaalta räjähtävä kehässä että ei siitä voi olla pitämättä.

Myös kipulääkeriippuvuudesta parantunut Leben tekee comebackin ryminällä ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom